Kaveri pisti välit poikki jääkiekon takia
Eli siis, harrastuksen kautta olen tutustunut intohimoiseen jääkiekon ystävään, Tapparan kannattajaan. Ollaan tunnettu pari vuotta ja koko tuon ajan hän on piikitellyt minua, ex-oululaista. Varsinkin Kärppien viime vuotinen 10. sija antoi aihetta suoranaiseen pilkkaan. Itse tykkään jääkiekosta, mutta en ota sitä kovinkaan vakavasti. Kiva jos Kärpät pärjää, mutta häviökään ei ole maailmanloppu. Aina tulee uusi kausi. Annoin piikittelyn siis olla, vaikka välillä se kyllä kävi hermoille. Mut aattelin, että kaveri nyt vaan on yli-innokas Tapparafani. Ollaan kuitenkin muuten oltu ns. samalla aaltopituudella ja oltu muutenkin tekemisissä, ei siis vain harrastuksessa.
No, nyt sitten Kärppävoiton jälkeen eilen illalla pistin harrastusryhmän whatsapp-ryhmään kuvan Kärpästä joka on saalistanut myyrän (jolla Tapparan logo turkissa). Kaveri veti herneen nenään oikein kunnolla. Ilmoitti, että häntä kiusataan ryhmässä. Tämä siksi, että muutama muu naureskeli ja peukutti kuvalleni. Minun ja näiden muiden pitää pyytää anteeksi häneltä tätä kiusaamista ja luvata että tuollaisia kuvia ei enää ryhmään tule. Kun eräs toinen sitten uskalsi huomauttaa, että tyyppi itse on laittanut samanlaisia kuvia ryhmään Tapparan voittaessa, niin tää kaveri sitten lähti koko whatsapp-ryhmästä ja kuulemma harrastusporukastakin. Aikoo myös ilmoittaa kiusaamisestaan urheiluseuramme johdolle. Huoh.
Mä siis kiusaan jos pistän Kärppien voittaessa kuvan whatsappiin, mutta kaveri ei, vaikka pistää vastaavanlaisia kuvia Tapparan voittaessa. Ja tässä ollaan ihan aikuisia ihmisiä. Joo, olisin voinut olla laittamatta sen kuvan, mutta ajattelin, että kyllä kaikki sen kestää ja ottaa leikillä. Muut kestikin, mutta tää yksi ei.
Olenko mä kiusaaja?
Kommentit (3)
Kaverisi on tyyppiä vitsailee muista, mutta ei kestä itseensä kohdistuvaa vitsailua... eli tosikko.
Et tosiaan ole. Tää on näitä tyyppejä jotka antaa muille täyslaidallisen mutta pikku piikistä tai väärinkäsityksestä itkuhuudon kanssa poistuu paikalta.
up