Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2018

Vierailija
27.04.2018 |

Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌

Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?

Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).

Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.

Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗

Kommentit (1244)

Vierailija
1221/1244 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mullekin oli iso yllätys, että Sani on tosiaan itse sanoittanut Aikakoneen biisit. Luulin, että ne on kokonaan Makin tekemiä.

Akin ja Miran äänet ei oikein sointuneet yhteen tuossa Perhosten yö -duetossa, mutta tietysti tuo oli hätäratkaisu tuossa tilanteessa. Esim. viime vuonna Espanjan kaudella Irinan ja Samun Kuljetaan tämä loppuun -duetto oli aivan mahtava, ja äänet sopivat hienosti yhteen.

Dannykin kiroili Sanin päivän lopussa. Täällä on paljon kommentoitu, ettei aiemmilla kausilla ole ollut alatyylisiä juttuja, kyllä ainakin viime Espanjan kaudella Samu, Robin, Olli ja Nikke niitä viljelivät jutuissaan.

Musta äänet sointuivat ihan kivasti, mutta Miran tapa lausua/ääntää suomea on jotenkin omituinen. En osaa selittää millä tavalla, mutta jokin siinä särähtää korvaan. Itseltäni tuo yksityiskohta tärväsi muutamankin hänen esityksistään. Niin tai näin, olen kuitenkin samaa mieltä, että esim. Kuljetaan tämä loppuun paini ihan eri sarjassa kuin Perhosten yö.

On sitä huonoa huumoria heitetty tosiaan aiemmillakin kausilla. Noista mainitsemistasi artisteista ainoastaan Olli sai muistaakseni kunnolla kuraa niskaan puheistaan, eikä nytkään kritiikin kohdistuminen tiettyihin henkilöihin varsinaisesti yllätä: sehän onkin ihan eri asia, puhuuko esim. keski-ikäinen mies, keski-ikäinen nainen, tukevampi mies saati tukevampi nainen ronskeja. 🙄

Minusta pääasia on se, että jokainen on mahdollisimman aito ja ainakin yrittää olla oma itsensä. Kenestäkään alatyylisiä vitsejä viljelleestä artistista ei tällä kaudella tullut sellainen olo, että kusi on noussut päähän. Artisteista välittyi loppujenlopuksi aika tavallinen kuva. Ehkä se oli osasyy kauden valjuun jälkimakuun.

Vierailija
1222/1244 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mullekin oli iso yllätys, että Sani on tosiaan itse sanoittanut Aikakoneen biisit. Luulin, että ne on kokonaan Makin tekemiä.

Akin ja Miran äänet ei oikein sointuneet yhteen tuossa Perhosten yö -duetossa, mutta tietysti tuo oli hätäratkaisu tuossa tilanteessa. Esim. viime vuonna Espanjan kaudella Irinan ja Samun Kuljetaan tämä loppuun -duetto oli aivan mahtava, ja äänet sopivat hienosti yhteen.

Dannykin kiroili Sanin päivän lopussa. Täällä on paljon kommentoitu, ettei aiemmilla kausilla ole ollut alatyylisiä juttuja, kyllä ainakin viime Espanjan kaudella Samu, Robin, Olli ja Nikke niitä viljelivät jutuissaan.

Musta äänet sointuivat ihan kivasti, mutta Miran tapa lausua/ääntää suomea on jotenkin omituinen. En osaa selittää millä tavalla, mutta jokin siinä särähtää korvaan. Itseltäni tuo yksityiskohta tärväsi muutamankin hänen esityksistään. Niin tai näin, olen kuitenkin samaa mieltä, että esim. Kuljetaan tämä loppuun paini ihan eri sarjassa kuin Perhosten yö.

On sitä huonoa huumoria heitetty tosiaan aiemmillakin kausilla. Noista mainitsemistasi artisteista ainoastaan Olli sai muistaakseni kunnolla kuraa niskaan puheistaan, eikä nytkään kritiikin kohdistuminen tiettyihin henkilöihin varsinaisesti yllätä: sehän onkin ihan eri asia, puhuuko esim. keski-ikäinen mies, keski-ikäinen nainen, tukevampi mies saati tukevampi nainen ronskeja. 🙄

Minusta pääasia on se, että jokainen on mahdollisimman aito ja ainakin yrittää olla oma itsensä. Kenestäkään alatyylisiä vitsejä viljelleestä artistista ei tällä kaudella tullut sellainen olo, että kusi on noussut päähän. Artisteista välittyi loppujenlopuksi aika tavallinen kuva. Ehkä se oli osasyy kauden valjuun jälkimakuun.

Korjaan heti: myös Nikkeä haukuttiin rajuinkin sanankääntein läpänheitostaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1223/1244 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivoikohan tuotanto kieli pitkällä, että Danny olisi halunnut esittää jonkun kappaleen Erikan kanssa?

Vierailija
1224/1244 |
10.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullekin oli yllätys että Aikakoneen biisien sanoitukset pitkälti Sanin tekemiä, eipä ole pitänyt niistä sen kummempaa meteliä koskaan vaikka aihetta olisi ollut. Ihana lämminhenkinen ja rento tyyppi muutenkin.

Tämä kausi oli mielestäni paras ja ehdottomasti paras porukka ja porukan kemia, vaikka tiesin noista artisteista vain Dannyn ja Sanin/Aikakoneen tuotantoa.

Ihan hyvä että se yks lähti pois, en ole koskaan pitänyt Ultrabrasta, kamalaa kailotushuutoa se laulutyyli.

Vierailija
1225/1244 |
11.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan korvissani (tai ymmärryksessä) jotain vikaa, kun en pitänyt ylistetyn Terhi Kokkosen tulkintoja mitenkään ylivertaisina. Ihan ok esityksiä, mutta aika värittömiä. Toki täytyy antaa pisteet siitä, että hän  on ilmeisesti hyvinkin taitava sanoittaja. 

Sen sijaan Sanin lauluääni hurmaa kerran toisensa jälkeen. Ja nyt selvisi, että on pätevöitynyt myös sanoittajana. Arttu Wiskaria on myös helppo kuunnella, ja Aki Tykin falsetti miellyttää korvaa. Mutta parhaiten on esityksistä jäänyt mieleen Kasmirin Savanni nukahtaa, riisuttu mutta samalla ihmeen hypnoottinen tulkinta.

Vierailija
1226/1244 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alanko näköjään kopsannut tuon perusrytmin kappaleeseensa eppu normaalin kappaleesta voi kuinka me sinua kaivataan?

Vierailija
1227/1244 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiskarilta huippu veto!!!

Vierailija
1228/1244 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Wiskarilla riittää ääntä monenlaiseen näemmä. 

Vierailija
1229/1244 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka ihmeessä Mira ja Mika ovat voineet erota...kun esitystään katsoi. Sehän on tapahtunut aivan pian kuvausten jälkeen.

Vierailija
1230/1244 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuinka ihmeessä Mira ja Mika ovat voineet erota...kun esitystään katsoi. Sehän on tapahtunut aivan pian kuvausten jälkeen.

Mietin itsekin ihan samaa. Olivat niin rakastuneen oloisia. Todella harmi, jos ero on lopullinen. Toivottavasti saisivat asiansa vielä kuntoon.

Vierailija
1231/1244 |
14.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin jättää jatkot katsomatta, mutta hitto vie, pakkohan se on näiden komnenttien jälkeen katsoa! Toivottavasti tulee hyviä vetoja taas.

Vierailija
1232/1244 |
15.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Akin Happy oli ihana! ❤ Eikä mitään ongelmaa tuossa englanniksi laulamisessa.

Vierailija
1233/1244 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokkosen draamailua lukuunottamatta tämä oli oikeastaan aika kiva tuotantokausi. Yllätyin positiivisesti, en odottanut paljoa.

Vierailija
1234/1244 |
16.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä toiseksi huonoin kausi forever. Surkeita esityksiä eikä yhtään hittiä jäänyt tästä elämään. Huonoin oli kakkonen eli se missä oli Abreu ja Närhi ym.

Vierailija
1235/1244 |
17.06.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny:

”Meidän Vain elämää -kaudella syntyi hyvä yhteishenki artistien kesken, koska kenelläkään ei ollut suurta egoa, joka olisi noussut muiden yläpuolelle. Jokaisella oli oma tila.”

Danny jyrähtää Mikael Gabrielin ja Cheekin sanasodasta: ”Ennen yleisö päätti, kuka on paras”

https://seura.fi/ihmiset/julkkikset/danny-jyrahtaa-mikael-gabriel-cheek…

Vierailija
1236/1244 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko uudesta kaudesta vielä keskustelua?

Vierailija
1237/1244 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ELLINOORA MINKÄ TEIT <3

Vierailija
1238/1244 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ELLINOORA MINKÄ TEIT <3

Jep aivan järisyttävän ihana versio suomeksi 😍

Vierailija
1239/1244 |
04.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsä versio.  Tykkää Elefantin painosta, mutta tässä Ellinooran lauluääni kuulostaa honottavalta. Minusta Rasmuksen biisit eivät ole olleet erikoisia ja luulenpa että tämä sen osoittaa. Melodisesti tylsä.

Vierailija
1240/1244 |
06.09.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä taas olen sitä mieltä, että Rasmuksen melodiat ovat kauniita ja pidän Laurin äänestä, mutta lyriikat ovat toisinaan kehnoja ja simppeleitä. Hyvin kirjoitetut suomilyriikat tekevät varmasti kunniaa biiseille, kuten tuo Ellinoorankin tekee. Odotan innolla loppuja!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä