Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Sen se sitten halus jakaa koko kansalle.Mul oli kyl sit sellanen rokimpi kuva.En tiedä miks mua ällöttää tää ohjelms ja noi tyypit paitsi terhi ja danny.Mä oon vähän huolissani tästä inhoamisesta kun ei oo ennen ollut enkä haluis sanoa kenestäkään pahaa.
Akin päivä oli ihan älyttömän tylsä. Jos jotkut on sanoneet, että Jenni Vartiaisesta tai Terhi Kokkosesta ei saanut mitään irti niin Akista ei saa kyllä sitäkään vähää. Miran ja Akin välejä on kauden alusta asti myös ollut kiusallista seurata, heistä on koko ajan huokunut se ettei ne ehkä tuu ihan juttuun keskenään vaikka kovasti yrittääkin muuta näytellä. Vaivalloista.
Vierailija kirjoitti:
Akin päivä oli ihan älyttömän tylsä. Jos jotkut on sanoneet, että Jenni Vartiaisesta tai Terhi Kokkosesta ei saanut mitään irti niin Akista ei saa kyllä sitäkään vähää. Miran ja Akin välejä on kauden alusta asti myös ollut kiusallista seurata, heistä on koko ajan huokunut se ettei ne ehkä tuu ihan juttuun keskenään vaikka kovasti yrittääkin muuta näytellä. Vaivalloista.
Olin myös pettynyt Akin päivään. Ei kerro juuri mitään, seuraa muiden esityksiä aika eleettä. Ymmärrän, että on ujo eikä lavan ulkopuolella pidä huomion keskipisteenä olemisesta, mutta oli yllättävän hajuton ja mauton, tuntuu että on ollut enemmän äänessä jopa muiden päivinä. Olin myös ajatellut hänen olevan herkkä ja syvällinen ihminen, mutta jotenkin se fiilis karisi, en enää muista mistä kaikista kommenteista, mutta jotenkin sieltä puski kuitenkin sellaisia joensuulaisjuntin elkeitä. Eikä siinä mitään, jos on sellainen, mutta koska mielikuvani oli erilainen, niin olin pettynyt.
Sanoi olleensa kusipää ennen eroa. Tuli mieleen että varmaan pettänyt.
Tylsin kausi sitten kakkoskauden. Pettymys. Hyviä biisintekijöitä, ja silti eivät saa mitään irti toistensa biiseistä, jopa Arttu joka pärjäsi hyvin Tähdet Tähdet ohjelmassa.
Montako palli-perse-känni hekotusta kukaan jaksaa kuunnella. Tällä kaudella kun ei juuri muuta tulekaan. Ala-arvoinen on arvosana koko kaudelle.
Aki Tykin versio heliumpallosta oli tosi hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin myös pettynyt Akin päivään. Ei kerro juuri mitään, seuraa muiden esityksiä aika eleettä. Ymmärrän, että on ujo eikä lavan ulkopuolella pidä huomion keskipisteenä olemisesta, mutta oli yllättävän hajuton ja mauton, tuntuu että on ollut enemmän äänessä jopa muiden päivinä. Olin myös ajatellut hänen olevan herkkä ja syvällinen ihminen, mutta jotenkin se fiilis karisi, en enää muista mistä kaikista kommenteista, mutta jotenkin sieltä puski kuitenkin sellaisia joensuulaisjuntin elkeitä. Eikä siinä mitään, jos on sellainen, mutta koska mielikuvani oli erilainen, niin olin pettynyt.
Joensuulaisjuntin piirteitä, ja nykyäänhän hän on keskiluokkainen espoolainen. Itse olin kanssa pitänyt jotenkin erilaisena, juuri syvällisempänä joten sikäli myös petyin että mielikuva ollut väärä. Ihan perusjantteri on, kertoihan senkin että tavikset biisi kertoo oikeestaan hänestä koska on "tavis" , eikä siis olekaan mikään kettuilubiisi. Alkuun luulin että olisi enempi Terhin kaltainen, mutta paremmin näyttääkin viihtyvän pieru-kakka -manse -huumori tyyppien kanssa. Hyviä biisejä silti tehnyt ja myös hyviä versioita toisten biiseistä.
Tykkäsin Sanin pelastaja versiosta.Menee kesän luukutuslistalle ehdottomasti.
Bombastic kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Akin päivänä Mira kysyy, miksi Aki haluaa antaa itsestään epäsosiaalisemman kuvan mitä hän oikeasti on, johon Aki vastaa olevansa ujo. Minusta tämä tiivistää hyvin tämän kauden "ongelmat". Kaikki sosiaalipsykologiaa hiukankin ymmärtävät tajuaa, että ryhmädynamiikka vaikuttaa tosi paljon siihen, mitä puolia ihmisestä tulee esiin. Kukaan meistä ei ole persoonallisuudeltaan aina täysin pysyvä, vaan aina jotain suhteessa toisiin (tai toisten puutteeseen).
Ehkä Aki tutussa porukassa onkin "sosiaalisempi" mutta tuolla ekstorverttien seurassa alkaa ujostuttaa. Samoin varmaan Terhi toisenlaisessa porukassa olisi kestänyt henkisesti kiirepainetta paremmin. Arttukaan tuskin heittäisi navalausläppää, jos joukossa ei olisi Sani, joka tarttuu siihen.
Kyllä se on koko kattaus mikä vaikuttaa, ei yksittäiset artistit. Mutta se on aina arvoitus, miten lopulta se kokoonpano toimii.
Jeps, olen samaa mieltä. Tästä kaudesta on tullut vähän mieleen omat yläastevuodet: Lippalakkijengi (Arttu, Sani, Kasmir, ehkä Mirakin) heittelee levotonta läpyskää ja yrittää esittää coolia, samalla kun luokan ernut (Aki ja Tykki) katoaa henkisesti mielikuvitusmaailmaansa ja yrittää selviytyä. Taustalla luokan opettaja, eläkeikää lähestyvä herra Lipsanen, koettaa pysyä jutuissa mukana ja antaa tsemppiä nuorille tulevia koitoksia varten, niin kauan kuin puhtia vielä riittää. Toimeen tullaan ja välillä on ihan hauskaakin, mutta mielessä häilyy koko ajan ajatus, että onneksi tämä on vain väliaikaista.
Aiemmilla kausilla on puolestaan tullut se fiilis kuin artistit olisivat tunteneet toisensa jo pidempään ja päätyneet sattumalta yhdessä mökkireissulle.
Oijoi, mitä tulkintaa. Ja olen täysin samaa mieltä. Jotenkin osa vaikuttaa lisäksi että tietyillä henkilöillä on ollut klikkejä. Näyttää yläastemenolta, jossa on ne luokan kovikset, kiusatut ja väliinpuuttumattomat.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joensuulaisjuntin piirteitä, ja nykyäänhän hän on keskiluokkainen espoolainen. Itse olin kanssa pitänyt jotenkin erilaisena, juuri syvällisempänä joten sikäli myös petyin että mielikuva ollut väärä. Ihan perusjantteri on, kertoihan senkin että tavikset biisi kertoo oikeestaan hänestä koska on "tavis" , eikä siis olekaan mikään kettuilubiisi. Alkuun luulin että olisi enempi Terhin kaltainen, mutta paremmin näyttääkin viihtyvän pieru-kakka -manse -huumori tyyppien kanssa. Hyviä biisejä silti tehnyt ja myös hyviä versioita toisten biiseistä.
Aki ei ole (vielä) oppinut että oli kappaleen todellinen inspiraatio miten naurettava tahansa niin senkun heität kysyttäessä jotain hämärää pseudoälykästä niin toimittajat rakastaa.
Esim. vaikka jos kappaleen nimi olisi "ai vi**u kun sattuu" niin olisi parempi tarinoida jostain kipeästä suhteesta kuin kertoa että kappale syntyi kun oli aamu-unisena potkaissut vahingossa varpaan kynnykseen.
Aki vaikuttaa todella vaivautuneelta joka kerta, kun Mira hehkuttaa miten he tietää toisensa entuudestaan ja miten kiva on kun pääsevät nyt lähentymään toisiaan.
Vierailija kirjoitti:
Aki ei ole (vielä) oppinut että oli kappaleen todellinen inspiraatio miten naurettava tahansa niin senkun heität kysyttäessä jotain hämärää pseudoälykästä niin toimittajat rakastaa.
Esim. vaikka jos kappaleen nimi olisi "ai vi**u kun sattuu" niin olisi parempi tarinoida jostain kipeästä suhteesta kuin kertoa että kappale syntyi kun oli aamu-unisena potkaissut vahingossa varpaan kynnykseen.
Niinpä. Jotenkin hirvittävän laimeita nuo tarinat tekstien taustalla, tuli melkein tunne etten olisi halunnut kuulla niitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainoa vaan, että jokainen juntti tai perusjantteri ei todellakaan pysty kirjoittamaan tuollaisia tekstejä.
Jösses että Danny veti hienosti, ihan tuli semmonen entisaikojen Danny-show -fiilis!
Miksi keskustelu täällä on ihan kuollutta? :O
Tämän viikon jaksot tulee nyt uusintana nelosen aamussa....
Voi tuota Dannya...vaikuttaa olevan todella vaivaantunut ja väärässä paikassa. Pöytäkeskusteluissa vaikenee ja pälyilee kulmiensa alta epäuskoisen näköisenä.
Katuu varmaan syntymäänsä kun kuuntelee nobody-Kasmirin leijumista ja Artun kirosanoilla ryyditettyjä alapäävitsejä...
Vierailija kirjoitti:
Miksi keskustelu täällä on ihan kuollutta? :O
Mammat+jälkikasvut päättöbileissä;)
En tiennytkään et miran mies on alkoholisti