Vain Elämää 2018
Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌
Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?
Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).
Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.
Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗
Kommentit (1244)
Kun ihan ykköskorin kaarti ei ole mukana niin kynnys aiheuttaa tällainen kohu on matalammalla.
Loppuduetto ei näkynyt tv-jaksossa, mutta on täälla:
Tämä toinen Espanjan kausi on ollut sen kuuluisan valovuoden parempi kuin ensimmäinen. Sitä ikään kuin vanhasta muistista pakotti itsensä katsomaan, mutta välillä oli pujoteltava muilla kanavilla.
Kokkosen päivä oli hieno eikä tunnelmassa ollut mitään vikaa. Joka sellaista väittää, täytyy olla sokea, kuuro tai ihan vaan pahantahtoinen. On hienoa, että on otettu mukaan tällaiset, hieman erilaiset ihmistyypit kuin Aki Tykki ja Terhi Kokkonen. Jälkimmäisen poispotkiminen jää varmaankin ikuiseksi arvoitukseksi. Lieneekö tuotanto ylireagoinut aikataulukiireineen. Jossain on kuitenkin mokattu - puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Tämä toinen Espanjan kausi on ollut sen kuuluisan valovuoden parempi kuin ensimmäinen. Sitä ikään kuin vanhasta muistista pakotti itsensä katsomaan, mutta välillä oli pujoteltava muilla kanavilla.
Kokkosen päivä oli hieno eikä tunnelmassa ollut mitään vikaa. Joka sellaista väittää, täytyy olla sokea, kuuro tai ihan vaan pahantahtoinen. On hienoa, että on otettu mukaan tällaiset, hieman erilaiset ihmistyypit kuin Aki Tykki ja Terhi Kokkonen. Jälkimmäisen poispotkiminen jää varmaankin ikuiseksi arvoitukseksi. Lieneekö tuotanto ylireagoinut aikataulukiireineen. Jossain on kuitenkin mokattu - puolin ja toisin.
Ite tykkäsin myös tosi paljon tästä Terhin jaksosta. Tuli erityisen hyvä olo, kun ne näytti vanhaa videokuvaa UB-jäsenten mökkimeiningistä. Nostalginen fiilis nousi, vaikka olin itse noihin aikoihin alle kouluikäinen.
Terhin kommentit ulkonäköongelmista ja kadulla vastaan tulleen tuttavan kommentista sai puolestaan hymyn huulille. :D Hyvä seivaus.
Terhistä puheen ollen, onko joku katsonut ennakkoa eli Arttu Wiskarin jaksoa? Terhin ääni kuulostaa tooooosi erilaiselta normaaliin (ekaan jaksoon ja SMG:n live-esityksiin) verrattuna. Huomasin kyl hänen omana päivänään myös, että laulu kuulosti siinä duettobiisissä vähän kömpelöltä. Ihan kuin ois saanut pahan flunssan tai jotain.
Bombastic kirjoitti:
Ite tykkäsin myös tosi paljon tästä Terhin jaksosta. Tuli erityisen hyvä olo, kun ne näytti vanhaa videokuvaa UB-jäsenten mökkimeiningistä. Nostalginen fiilis nousi, vaikka olin itse noihin aikoihin alle kouluikäinen.
Mökkihommat ovat mielestäni UB:n Villiviini-kappaleen musavideosta, siltä legendaariselta, jonka lopuksi koko bändi juoksee peput paljaana saunasta järveen. Löytynee juutubestakin?
Vierailija kirjoitti:
Bombastic kirjoitti:
Mökkihommat ovat mielestäni UB:n Villiviini-kappaleen musavideosta, siltä legendaariselta, jonka lopuksi koko bändi juoksee peput paljaana saunasta järveen. Löytynee juutubestakin?
Ja porukka oli siis oikeasti jonkun bändiläisen perheen mökillä saunomassa, istumassa ja hörpöttelemässä kaljaa, eli semidokumentaarisesta musavideosta oli siis kyse. -ed.
Jos Terhiä ei enää nähdä Akin ja Sanin päivinä, niin toivottavasti edes ennakkoon nauhoitetut biisivedot kuullaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos Terhiä ei enää nähdä Akin ja Sanin päivinä, niin toivottavasti edes ennakkoon nauhoitetut biisivedot kuullaan.
Eipä taideta kuulla, koska Terhikin tätä harmitteli jo
Mä en tykännyt Wiskarin vedosta, koska ei kuulostanut uskottavalta, enkä tykkää, jos UB:ta ei lauleta puhtaasti. Kertsi oli ihan OK.
Olen edelleen sitä mieltä että Terhi sairastui ja lähti sen takia. Tämän asian ympärille yritetään vain kehittää mystistä verhoa ettei katsojat jättäisi ohjelmaa kun paras laulaja jättää kesken.
Hän on ehkä itse ollut valmis jäämään "Mutta tuotantoyhtiö päätti lähettää hänet kotiin" sairastamaan, kun laulaminen ei olisi onnistunut ja toipuminen vieraissa oloissa olisi ollut rasittavaa.
En ole huomannut Terhin käytöksessä m-i-t-ä-ä-n tavallisuudesta poikkeavaa, mutta moni on kun tarkkailee sillä silmällä. Normaalisti avautunut asioistaan, kyynelehtinyt, introvertimpana ihmisenä hieman varautunut mutta hymyilee ja puhuu saman verran kuin muutkin.
Oliko se Arttu joka kehui viime jaksossa että vihdoin on vähän vapaa-aikaa, niin ehtii tutustuakin muihin paremmin ja keskusteli Dannyn kanssa. Varmaan ihan liian tiukille laitetut kuvausaikataulut. Tuotannon vika jos tekevät epärealistisia aikatauluja.
Ja ne jotka ovat väittäneet Terhin olleen hankala, niin katsokaa ruudusta tuo Terhin ja Sanin duetto, siinähän kävi pieni kommelluskin välissä ja silti vetivät hymyissä suin loppuun asti. Eli ei mitään uusintavetoja.
Vierailija kirjoitti:
JurvaUnkuri kirjoitti:
Toivottavasti ihmisten silmät alkaa vihdoin avautua tälle tuotannolle ja koko ohjelmalle. Sairas konsepti, jossa tuotanto passittaa parhaan artistin himaan, jos ei avaudu tarpeeksi. Sairasta.
Jouni Hynynen vuosia sitten uskalsi kritisoida koko ohjelmaa ja sai siitä vihat niskoilleen joka paikassa.
Jos tuo on peruste tuotannolle antaa Terhille potkut, minkä ihmeen takia Jenni Vartiainen pidettiin mukana 3. kaudella eikä saanut kenkää? Ei Jennikään kertonut ainoatakaan yksityisasiaansa, vaikka monet nimenomaan niistä kysyivät häneltä. Siksi uskonkin, että kyseessä on joku muu asia Terhin käytöksessä. Aiemmin mainittukin, että Terhi alkoi pomottaa ja määräillä kaikkien aikatauluista, mikä häiritsi ohjelman tekoa ja muut artistit joutuivat odottelemaan määräämättömiä aikoja kuvausten alkua kun Terhi hidasti.
Niin,tuollaista spekulointia on esitetty palstalla, mutta kukaan kuvauksissa ollut - tuotantoa myöten - ei ole kuitenkaan antanut sellaisia lausuntoja. On vain puhuttu pitkäksi venyneistä rankoista kuvauspäivistä ilman tarkempaa selitystä, miksi ne ovat venyneet. Yhtä hyvin venyminen on voinut johtua siitä, että on haettu tuotannon puolesta juuri tietynlaisia ottoja ja/tai tekniikasta johtuen kaikkea ei ole saatu kertavedolla kuvattua.
Huomasitteko sen kohdan kun Terhiä itketti, ja halusi mennä johonkin rauhottumaan, niin joku tuotannon tyypeistä sano tylysti että et voi mennä. Miksi eivät muka voineet pitää 5min. kuvaustaukoa? Aika vttumaista tuotannolta. Halutaan tarkoituksella tästä ohjelmasta sellaista itkuvirttä. Kyllä artistin pitäisi saada mennä hetkeksi takahuoneeseen jos haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JurvaUnkuri kirjoitti:
Toivottavasti ihmisten silmät alkaa vihdoin avautua tälle tuotannolle ja koko ohjelmalle. Sairas konsepti, jossa tuotanto passittaa parhaan artistin himaan, jos ei avaudu tarpeeksi. Sairasta.
Jouni Hynynen vuosia sitten uskalsi kritisoida koko ohjelmaa ja sai siitä vihat niskoilleen joka paikassa.Jos tuo on peruste tuotannolle antaa Terhille potkut, minkä ihmeen takia Jenni Vartiainen pidettiin mukana 3. kaudella eikä saanut kenkää? Ei Jennikään kertonut ainoatakaan yksityisasiaansa, vaikka monet nimenomaan niistä kysyivät häneltä. Siksi uskonkin, että kyseessä on joku muu asia Terhin käytöksessä. Aiemmin mainittukin, että Terhi alkoi pomottaa ja määräillä kaikkien aikatauluista, mikä häiritsi ohjelman tekoa ja muut artistit joutuivat odottelemaan määräämättömiä aikoja kuvausten alkua kun Terhi hidasti.
Niin,tuollaista spekulointia on esitetty palstalla, mutta kukaan kuvauksissa ollut - tuotantoa myöten - ei ole kuitenkaan antanut sellaisia lausuntoja. On vain puhuttu pitkäksi venyneistä rankoista kuvauspäivistä ilman tarkempaa selitystä, miksi ne ovat venyneet. Yhtä hyvin venyminen on voinut johtua siitä, että on haettu tuotannon puolesta juuri tietynlaisia ottoja ja/tai tekniikasta johtuen kaikkea ei ole saatu kertavedolla kuvattua.
En usko että tuotanto olisi radikaalisti muuttanut tapojaan tehdä ohjelmaa. Edelleenkin: sama juttu varmasti ollut 3. ja 7. kaudella joilla Jenni oli mukana, eikä häntä edelleenkään silti heitetty ulos. Pikemminkin mainostemppu tämä Terhi-kalabaliikki, koska tätä kautta ei monikaan olisi muuten jaksanut katsoa täysin yhdentekevien ja sammuneiden "tähtien" takia.
Vierailija kirjoitti:
Huomasitteko sen kohdan kun Terhiä itketti, ja halusi mennä johonkin rauhottumaan, niin joku tuotannon tyypeistä sano tylysti että et voi mennä. Miksi eivät muka voineet pitää 5min. kuvaustaukoa? Aika vttumaista tuotannolta. Halutaan tarkoituksella tästä ohjelmasta sellaista itkuvirttä. Kyllä artistin pitäisi saada mennä hetkeksi takahuoneeseen jos haluaa.
Aiemmilla kausilla sekä Maarit Hurmerinta että Paula Vesala itkuhuutonsa keskellä menivät hetkeksi ulos talosta rauhoittumaan, ja tuotanto salli sen. Tosiaan nyt Terhille ei sitä mahdollisuutta annettu - aikataulu ilmeisesti todella kireä ja jos syy siihen on Terhin oikuttelun, siinä mielessä ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni Sani sanoi sen.
Onko Terhi enää Miran päivässä mukana? Artun jakson lopussa Miran päivä trailerissa ei häntä näytetty.
Onko tuulla SMG:llä yhtään hittiä? Terhi ei pärjää sanoittamisessa eikä säveltäjä melasniemikään ultra bran tekijöille
Tuskin se tuo pöydässä istuminen ja esitykset se ongelmakohta oli. Varmaan kaikki muu mitä tuotanto vaati taiteilijoilta. Esim. nää avautumiset ja pikkulausunnot jne joka välissä. Sitten vielä jos kritisoidaan kokoajan että näytä positiivisemmalta, sano jotain merkittävämpää, avaudu enemmän etc.
Kunhan arvailen.