Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vain Elämää 2018

Vierailija
27.04.2018 |

Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌

Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?

Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).

Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.

Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗

Kommentit (1244)

Vierailija
721/1244 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, mistä ihmiset on saanu päähänsä että Evelina ois mukana ens kaudella? Jotain linkkiä kiitos. Yritin googlata enkä löytänyt yhen yhtä uutista asiasta.

Samaa mietin myös minä. Luulisi,että jos ne olisivat nyt kesällä menossa kuvaamaan taas uutta kautta Hirvensalmelle, olisi tästä tullut jotain pikkuvinkkiä lehdistölle. Nyt eletään kuitenkin jo toukokuuta.

Palstan huhujen mukaan myös Tuure Kilpeläinen olisi menossa mukana. Toivottavasti huhu pitäisi paikkansa.

Vierailija
722/1244 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No onpa outoa, jos Terhin päivänä ei ole tekemistä ollenkaan eikä itse osallistu kuin lounaalle & päivälliselle. Epäkohteliasta käytöstähän toi on. Poikkeuksena tietysti jos on kipeä tms. Ja luulisi Terhin ymmärtäneen aika hyvin ohjelman sisällön, mikäli sitä on katsonut.

Epäkohteliasta käytöstä, tai sitten ei vain yksinkertaisesti jaksa. Ollut tuossa vaiheessa jo useampana kertana aktiviteeteissa mukana, esiintynyt ja istunut ruokapöydässä sosiaalisten ihmisten kanssa ja yrittänyt osallistua itsekin. Jos on introverttiyteen taipuvainen, niin en yhtään ihmettele jos akku alkaa olla vähissä ja tarvitsee rauhaa. Tietysti niistä, jotka rakastavat toistuvaa tekemistä ja jatkuvaa sosiaalista puuhastelua, se saattaa tuntua epäkohteliaalta. Voin omasta kokemuksesta sanoa, että pari päivää jaksaa sosiaalisuutta ja aktiviteetteja porukassa, mutta kolmas päivä on sitten oltava jo omissa oloissaan tai kuormitus alkaa käydä liialliseksi. Ehkä tässäkin tapauksessa on niin.

Sit ei ehkä olis pitänyt alunperinkään lähteä tällaseen ohjelmaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
723/1244 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hetkinen, mistä ihmiset on saanu päähänsä että Evelina ois mukana ens kaudella? Jotain linkkiä kiitos. Yritin googlata enkä löytänyt yhen yhtä uutista asiasta.

Samaa mietin myös minä. Luulisi,että jos ne olisivat nyt kesällä menossa kuvaamaan taas uutta kautta Hirvensalmelle, olisi tästä tullut jotain pikkuvinkkiä lehdistölle. Nyt eletään kuitenkin jo toukokuuta.

Palstan huhujen mukaan myös Tuure Kilpeläinen olisi menossa mukana. Toivottavasti huhu pitäisi paikkansa.

"

"Länsi-Savon tietojen mukaan mukana ovat Tuure Kilpeläinen, Evelina ja Pyhimys"

Vierailija
724/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"

"Länsi-Savon tietojen mukaan mukana ovat Tuure Kilpeläinen, Evelina ja Pyhimys"

https://lansi-savo.fi/uutiset/lahella/4317af4b-3759-4083-8a0f-132695a35…

Vierailija
725/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon tykännyt Sanista aiemmin, mutta nuo alapääjutut on ruvennu ällöttämään. Esim. kondomi lähettimen päälle suojaksi.... Vaikka oli den vinkin kuullut joltain toiselta, niin pitääkö sitä huutaa jossain ruokapöydässä. "Hei, mä kuulin äsken tosi hyvän vinkin..." 😲

Vierailija
726/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen...

Vierailija
727/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi on illallisellaan selkeästi itkenyt ja päihtynyt...

Jäi todella outo olo hänen päivästään 🙁.

Artistit varmasti tiesivät mihin ryhtyvät, ohjelmaa on kuvattu jo niin monta kautta.

Vierailija
728/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Terhi on illallisellaan selkeästi itkenyt ja päihtynyt...

Jäi todella outo olo hänen päivästään 🙁.

Artistit varmasti tiesivät mihin ryhtyvät, ohjelmaa on kuvattu jo niin monta kautta.

Ei välttämättä koska se mitä ruudussa näkyy ei ole koko ohjelmanteko. Toisaalta on tuotannollakin oma vastuunsa. Tuntuu että nuo on tehneet niin monta kautta että ovat tulleet ylimielisiksi että artistin on nyt vaan syytä sopeutua kun tuotannolla on omat kuvionsa ja niitä ei muuteta.

Ehkä oli terhiltä virhe mennä mukaan mutta suomessa on monta huippuartistia jotka ovat ohjelmasta kieltäytyneet eri syistä ja tuskin hinkuvat vastaisuudessakaan mukaan jos yksi artisti joka ei suostu hyppimään tuotannon mielen mukaan vedellään julkisesti kölin alta tuotannon toimesta.

Vierailija
729/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan mediassa nyt esitelty mahdollisia syitä Terhi Kokkosen poistumiselle: esim. ”haluaisi ruokatilanteissa istua mieluummin omassa, introverttien pöydässä” ja ”ei pidä muutoksista vaan haluaa aina ennalta tietää, mitä tapahtuu”.

Nuohan eivät luonnollisestikaan toteudu tässä konseptissa ollenkaan.

Suomennettuna: seura on introvertille Kokkoselle liian äänekästä ja kuvauksissa tapahtuu liikaa ennaltasopimattomia asioita.

Olisi nyt jumankauta silti luullut, että yhden viikon ajan olisi jaksanut istua vaikka kepin nokassa.

Vierailija
730/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä ohjelmaan onkin alunperin buukattu keikkalavoille paluuta tekevän UB:n aina iloinen ja sosiaalinen Vuokko Hovatta ja jonkin esteen vuoksi Kokkonen vastentahtoisesti tuli tätä sitten paikkaamaan? Että avainsana onkin bändi Ultra Bra, ei Kokkonen yksilöartistina.

Ihan kuin Kokkonen olisi mukana pakotettuna, vastentahtoisesti. Siksi kapinoi ja on innoton.

Vierailija
731/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä ohjelmaan onkin alunperin buukattu keikkalavoille paluuta tekevän UB:n aina iloinen ja sosiaalinen Vuokko Hovatta ja jonkin esteen vuoksi Kokkonen vastentahtoisesti tuli tätä sitten paikkaamaan? Että avainsana onkin bändi Ultra Bra, ei Kokkonen yksilöartistina.

Ihan kuin Kokkonen olisi mukana pakotettuna, vastentahtoisesti. Siksi kapinoi ja on innoton.

Ihan mahdollinen skenaario. Hovatalla ollut kuitenkin Ultra Bran lisäksi Tekniikan ihmelapset-bändiviritelmä, mittava sooloura (ainakin neljä julkaistua sooloalbumia), keikkaillut paljon Aulikki Oksasen sanoituksia esittämässä, osallistunut soolona euroviisukarsintoihin jne.

Kun taas Terhi Kokkonen on ollut bändinjäsenenä Ultra Brassa ja Scandinavian Music Groupissa ilman soolouraa. Piste.

Voihan tosiaan olla, ettei Hovatta pystynytkään irrottautumaan muista projekteistaan, esim. Kansiksen huippusuositusta Tippukivitapauksesta ja Kokkonen kutsuttiin tilalle?

Vierailija
732/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahdollinen skenaario. Hovatalla ollut kuitenkin Ultra Bran lisäksi Tekniikan ihmelapset-bändiviritelmä, mittava sooloura (ainakin neljä julkaistua sooloalbumia), keikkaillut paljon Aulikki Oksasen sanoituksia esittämässä, osallistunut soolona euroviisukarsintoihin jne.

Kun taas Terhi Kokkonen on ollut bändinjäsenenä Ultra Brassa ja Scandinavian Music Groupissa ilman soolouraa. Piste.

Voihan tosiaan olla, ettei Hovatta pystynytkään irrottautumaan muista projekteistaan, esim. Kansiksen huippusuositusta Tippukivitapauksesta ja Kokkonen kutsuttiin tilalle?

Onko nyt joku kilpailu siitä, kenellä on ollut eniten erilaisia duunimahdollisuuksia? Tekeekö se Hovatasta lahjakkaamman? Ihan naurettavaa vertailua. Mielestäni SMG on ihan tarpeeksi kova saavutus jo yksinään. Keikkailevat kuitenkin lähes koko ajan ympäri Suomea.

Vierailija
733/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nyt joku kilpailu siitä, kenellä on ollut eniten erilaisia duunimahdollisuuksia? Tekeekö se Hovatasta lahjakkaamman? Ihan naurettavaa vertailua. Mielestäni SMG on ihan tarpeeksi kova saavutus jo yksinään. Keikkailevat kuitenkin lähes koko ajan ympäri Suomea.

Eiköhän tässä enemmänkin ole kyse siitä, ettei Terhi Kokkosella taida juurikaan olla kokemusta sooloilusta, on aina ollut yksi jäsen tutuissa ja turvallisissa bändeissä. Ja selkeästi hänen luonteellaan on vaikea nyt esiintyä yksin ilman näitä tuttuja bändiläisiä ja seurustella itselleen vieraiden ihmisten kanssa.

Vuokko Hovatalla tuskin tällaisia ongelmia olisi ollut ihan jo kokemustaustan ja aiempien tekemisten perusteella, tuskin tarvitsisi esim. esittää toiveita introvertin pöydästä.

Varmaan Aki Tykilläkin on ollut hankalaa olla ohjelmassa yksilönä eikä bändin kanssa, mutta ehkä hänellä on paremmat keinot selviytyä tilanteesta?

Vierailija
734/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä Aki Tykki sai Kasmirin päivänä esiintyä Happoradion kanssa, tarjottiinkohan Terhille samaa mahdollisuutta? Siis että olisi saanut paikalle joko SMG:n tai UB:n, ainakin osittaisessa kokoonpanossa?

Ehkä hermostui tajutessaan, että hänelle ei tällaista mahdollisuutta edes tarjottu?

Vierailija
735/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja taas on iltapäivälehdissä lisätietoa asiasta.... ohjelman henkilökohtaisuus on ollut Kokkoselle liikaa ja ohjelmantekotapa tuntunut ”hirveän väärältä”.

Terhin päivänä oli tarkoitus aktiviteettina istuttaa puita, mutta Terhi halusikin lounaan jälkeen puhua ahdistuksestaan ja jatkosta ohjelmassa. Siksi aktiviteettia varten varattu aika käytettiin artistien toimesta lepäilyyn ja tuotanto Terhin kanssa keskustelemiseen.

Lounaalla ollut kepeä tunnelma vaihtuu illallispöydän jäykkyyteen....

”NORONEN ei voi luottamussyistä avata Terhin kanssa käytyjen keskustelujen sisältöä, mutta niiden vaikutus näkyy päivällisellä: kun tähdet istuvat uudelleen pöydän ääreen, ei enää mennä henkilökohtaisuuksiin.

Ei, kunnes Arttu Wiskari esittää illan viimeisen kappaleen, Ultra Bran Minä suojelen sinua kaikelta.

Loppua kohden kasvava, ylväs tulkinta saa Terhin ensin hymyilemään kimmeltävin silmin. Hymy vaihtuu pian poskelle vierähtävään kyyneleeseen. Terhi puree huulta ja pyyhkäisee sen pois.

– Voinko mä mennä hetkeksi jonnekin, hän kakistelee kappaleen jälkeen.

– Tämä biisi herättää mussa sellaisia tunteita, joita ei ole mulle edes olemassa, hän avaa kyyneleidensä syytä muille artisteille.”

https://www.is.fi/vainelamaa/art-2000005670014.html

Vierailija
736/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mielestä Terhin käytös on joka päivä muuttunut lounaan ja illallisen välillä.

Lounailla on ollut vapautuneempi, puheliaampi, avoimempi.... ja illallispöydässä vetäytyvä, hiljainen, pälyilevä, arka.

Mitäköhän tuossa päivän aikana on aina tapahtunut? Ehkä ollut yhteydessä kotiin ja ikävä lasta kohtaan tullut taas mieleen? Kuvausryhmä kysellyt päivän aikana liian henkilökohtaisia asioita kameroiden edessä?

Vierailija
737/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja taas on iltapäivälehdissä lisätietoa asiasta.... ohjelman henkilökohtaisuus on ollut Kokkoselle liikaa ja ohjelmantekotapa tuntunut ”hirveän väärältä”.

Terhin päivänä oli tarkoitus aktiviteettina istuttaa puita, mutta Terhi halusikin lounaan jälkeen puhua ahdistuksestaan ja jatkosta ohjelmassa. Siksi aktiviteettia varten varattu aika käytettiin artistien toimesta lepäilyyn ja tuotanto Terhin kanssa keskustelemiseen.

Lounaalla ollut kepeä tunnelma vaihtuu illallispöydän jäykkyyteen....

”NORONEN ei voi luottamussyistä avata Terhin kanssa käytyjen keskustelujen sisältöä, mutta niiden vaikutus näkyy päivällisellä: kun tähdet istuvat uudelleen pöydän ääreen, ei enää mennä henkilökohtaisuuksiin.

Ei, kunnes Arttu Wiskari esittää illan viimeisen kappaleen, Ultra Bran Minä suojelen sinua kaikelta.

Loppua kohden kasvava, ylväs tulkinta saa Terhin ensin hymyilemään kimmeltävin silmin. Hymy vaihtuu pian poskelle vierähtävään kyyneleeseen. Terhi puree huulta ja pyyhkäisee sen pois.

– Voinko mä mennä hetkeksi jonnekin, hän kakistelee kappaleen jälkeen.

– Tämä biisi herättää mussa sellaisia tunteita, joita ei ole mulle edes olemassa, hän avaa kyyneleidensä syytä muille artisteille.”

https://www.is.fi/vainelamaa/art-2000005670014.html

Jos tää  on se oikee syy, niin aika pienestä tuotanto hätkähtänyt. Toki ymmärrän, et jos kyseinen kuvio on toistunut joka päivä, tuotantoryhmällä alkaa menemään hermot.

Vaikuttais siltä, et Terhi on yliarvioinut oman jaksamisensa ja ohjelman rentouden ja tuotanto puolestaan laatinut aikataulut yms. niin tiukoiksi, ettei ylimääräisiin "terapiasessioihin" ole ollut varaa. Sattuuhan tuota, kaikkea ei aina voi ennustaa etukäteen. Oon kuitenkin tyytyväinen, et Terhi meni ohjelmaan, koska sain mielenkiintoista uutta infoa UB:stä ja SMG:stä. Musta ois ollut mielenkiintoista kuulla enemmänkin juttua musantekoprosessista.

Vierailija
738/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on myös hienoa, et ohjelmaan tulee erityyppisiä ihmisiä, vaikka olisivatkin hiukan introvertteja ja varautuneita. Kyllähän hiljaisemmatkin artistit yleensä osallistuvat keskusteluun hymyllä ja muilla ilmeillä. Tän kauden ongelmana tuntuu olevan kuitenkin se, että sulavien supliikkimiesten ja -naisten määrä on hyvin vähäinen, lähes olematon, eikä porukan välillä ole samanlaista rentoa läpän heittoa kuin aiemmilla kausilla. Ehkäpä varautuneemmat artistit ovat sen vuoksi joutuneet suuremmaksi huomion kohteeksi ja heitä on vaadittu avautumaan enemmän?

Vierailija
739/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan mediassa nyt esitelty mahdollisia syitä Terhi Kokkosen poistumiselle: esim. ”haluaisi ruokatilanteissa istua mieluummin omassa, introverttien pöydässä” ja ”ei pidä muutoksista vaan haluaa aina ennalta tietää, mitä tapahtuu”.

Nuohan eivät luonnollisestikaan toteudu tässä konseptissa ollenkaan.

Suomennettuna: seura on introvertille Kokkoselle liian äänekästä ja kuvauksissa tapahtuu liikaa ennaltasopimattomia asioita.

Olisi nyt jumankauta silti luullut, että yhden viikon ajan olisi jaksanut istua vaikka kepin nokassa.

Ootko nähnyt jaksoa? Mun mielestä toi on virheellistä uutisointia.

Terhi sanoo kyllä joo jaksossa, ettei ARJESSA pidä muutoksista. Mun mielestä se oli enemmän itsereflektiota ja sitä kuuluisaa "henkilökohtaisen puolen vilauttamista" kuin vihjaus siitä, että häntä ahdistaa kuvausten muuttuvat tilanteet. Kuka tahansa rutiiniorientoitunut ihminen tietää, että ns. kylässä ollessa ei voi mennä omien aikataulujen ja tapojen mukaan. Vaikea uskoa, että se olisi tullut Terhille yllätyksenä.

Sitten tosta introverttipöydästä: Mä käsitin, et kyseessä oli Terhin ja Akin välinen läppä, jolla oli tarkoitus naureskella heidän introvertille ja vakavahenkisille luonteelleen. Hiukan sama kuin jos koulussa heikosti menestyvä opiskelija heittäis toiselle samankaltaiselle, että heillä pitäisi olla oma tukiryhmänsä, koska he eivät taho pysyä isomman ryhmän perässä. 

Tää ei oo ensimmäinen kerta, kun näkee toimittajien leikkivän tyhmää ja esittävän julkkiksen läpänheitot yms. niin kuin ne olisi sanottu tosissaan. Lehdet rakastaa keksiä kohuja ja pahiksia, koska se myy. Sitä en sano, etteikö Terhi olisi näyttänyt tokassa ja kolmannessa jaksossa vaivaantuneelta, mutta mielestäni hän ei oo missään välittänyt viestiä, että muiden seura olisi hänelle liikaa. 

Vierailija
740/1244 |
07.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi vaikutta ylimieliseltä ja koppavalta akalta, joka on niin taiteilijaa NIIN SUURTA TAITEILIJAA.

Sani taas rennolta rempseältä, onnelliseslta, tyytyväiseltä ja kunnioittaa paikkaansa ohjelmassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kahdeksan