Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vain Elämää 2018

Vierailija
27.04.2018 |

Enää reilu 4 tuntia alkuun! 🙌

Onko sinulla ketään suosikkia tällä kaudella?

Itse tykkään eniten Sanista ja odotan hänen versioistaan muiden kappaleista. Sekä muiden versioita hänen kappaleistaan (tai Aikakoneen, jos niitä saa esittää).

Sanin omia biisejä mulle ei kyllä nyt yhtään tuu mieleen, mutta mä oon ollu aikoinani aika kova Aikakone-fani ja kyllä edelleen tykkään heidän musiikistaan. Sen takia tykkään niin paljon myös Sanista.

Joka kevät kun radiosta kuuluu ”Keltainen toukokuu”, mulle tulee ihan kesäfiilis. Se merkitsee mulle kevään ja kesän alkua. 🤗

Kommentit (1244)

Vierailija
541/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella huono laulaja tuo Mira Luoti. Ja äänensävy ihan 12 tusinassa.

Nyt tiedetään kumpi PMMP:stä oli se ykkönen...

Aina se on tiedetty, että Paula Vesala oli se taiteellinen ydin ja parempi laulaja. (Ja tietysti sävellyksessä taikuuden loi Jori Sjöroos)

Vesala voi olla taiteellisempi (mitä hittoa se sitten kenellekin tarkoittaa) mutta mira laulaa paremmin.

Vierailija
542/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan hirveetä kuraa näiden laulutaidot on jos vertaa moneen kauteen.

Kokkonen oikeasti taitava laulaja ja taiteilija (Dannyn voi laskee taiteilijaksi tietysti myös) verrattuna johonki Kasimireihin (tusinapaskaa biisit), Wiskareihin (wt) ja Saneihin (wt-röökimuikku).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
543/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötähäpeä tulee, kun Kasmirin biisejä esitetään kuin ne olisivat suuriakin hittejä. Pari vuotta vanhoja rämpytyksiä. Vertaa noita vaikka Sinä suojelet minua kaikelta niin mennään "vähän" eri sfääreissä. Ja kasmir tippa linssissä kun on niin kaunista ja koskettavaa.

Epäuskottavaa.

Vierailija
544/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

no voi nyyhkis, mitä itkua nyt taas -_-

Vierailija
545/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasmir yrittää nyt vääntää sitä "diippiä" juttua ja kova yritys on parkua.

Vierailija
546/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En liikutu Kasimirin kyyneleistä, en sitten yhtään.

Vierailija
547/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomaatteko, ettei Terhi käytännössä osallistu ollenkaan pöytäkeskusteluihin? Ei sanaakaan tässä jaksossa illallispöydässä? Ei kommentoi, ei kerro itsestään mitään, ei osallistu keskusteluun millään tavalla. Kuuntelee vaan hiljaa muiden tarinoita.

Vierailija
548/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miks mua naurattaa tää paska kyynelehdintä. Ootpa kokenu joo helvetisti pitkän urasi aikana... eiku.

Vierailija
549/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kun hesari ottaa nyt kunnian siitä että homma korjattiin vaikka oikeasti se (mikä pienempi lehti se olikaan) toimittaja tuon homman aluksi korjasi ja sai siitä sontaa niskaansa kun oli suomen vallitsevaa tiedotusvälinetotuutta vastaan sillä hetkellä.

Vasta sitten tuli hesarillekin mieleen että jos sen tuomion lukisi ihan oikeasti läpi. Muille medioille ei tainut tulla sittenkään joten siinä mielessä hesarille pinnat.

Vierailija
550/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän Terhi vielä oo laulanut? Olin epähuomiossa suihkussa ja tulin sieltä Kasmirin salakuvaustilityksen aikana. Eihän Terhin vuoro oo vielä ollut?

Vierailija
551/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Some ja media pilaa ihmisten elämän liian helposti. Surullista. Hävetkää.

Vierailija
552/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän Terhi vielä oo laulanut? Olin epähuomiossa suihkussa ja tulin sieltä Kasmirin salakuvaustilityksen aikana. Eihän Terhin vuoro oo vielä ollut?

Terhi lauloi jo eilen...

Vierailija
553/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huomaatteko, ettei Terhi käytännössä osallistu ollenkaan pöytäkeskusteluihin? Ei sanaakaan tässä jaksossa illallispöydässä? Ei kommentoi, ei kerro itsestään mitään, ei osallistu keskusteluun millään tavalla. Kuuntelee vaan hiljaa muiden tarinoita.

Ehkä Terhin sanomiset on leikattu pois, jotta saatais luotua mielikuvaa "vaikeasta ihmisestä".

Vierailija
554/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lauloi päivällä eli se esitettiin eilisessä jaksossa. Nää on kahdessa osassa.

Vierailija
555/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vieläkään ymmärrä, miksi Terhi laitettiin pihalle. Ja en ole mikään Ultra Bra -fani.

Vierailija
556/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terhi lauloi jo eilen.

Vierailija
557/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka hemmetti tuo pipopää on? Ja MIKSI pitää tuota pipoaan ruokapöydässä?

Vierailija
558/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naurattaa nää kyyniset kommentit itkemisestä. Se on selvästi kärsinyt inflaation tässä formaatissa.

Vierailija
559/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ois tuol vaikee osallistuu pinnallisiin keskusteluihin ja innostuu paskoista biiseistä, jos ite on paljon parempi ja tottunu lähipiirissään aidosti kiinnostaviin musikaalisiin esityksiin (kuten Terhi varmasti on). Mua ainaki myötähävettäis lähinnä istua tuolla jos oisin ite oikeesti valovuosia lahjakkaampi artisti. Siinä mielessä voin ymmärtää tota Terhin hiljaisuutta.

Vierailija
560/1244 |
04.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kasimir "olen symppis kyynelehtivä nallekarhu".

Joona joo.