Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri pilasi mun vapun ja viikonloppufiilikset! (Huom! Syömisasiaa, älkää lukeko jos haluatte vain kiusata!)

Vierailija
27.04.2018 |

Oltiin kaksistaan syömässä aasialaisessa sushi-bufeessa. Työkaverini otti kuusi (6!!!) palaa sushia ja sen jälkeen yhden grillatun drumstickin ja vähän kaalisalaattia ja muita kasviksia. Ja siinä kaikki!

Mun olisi tehnyt mieli syödä vatsa täyteen vapun kunniaksi mutta en kehdannut kun tää yksi alkoi kursaileen. Hain kaksi lautasellista susheja ja sitten vielä riisiä ja kastikkeita. Mut olisin halunnut syödä enemmän.

Nyt harmittaa, kun herkut jäi saamatta ja rahaa meni hukkaan.

Miks ihmiset on niin niuhottajia?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmahan on täysin omasi. Kaverisi söi järkevästi, etkä kestänyt sitä. Silti mätit kaksi lautasellista sushia, luulisi sen riittävän kelle tahansa.

Vierailija
22/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No höh. Ethän sä edes tiedä mitä lounaskumppanisi on eilen syönyt/aamulla syönyt. Jos oli vielä täynnä niistä ruokailuista. Itse käyn sushibuffassa ehkä 3 kertaa vuodessa ja kyllä silloin syön siellä kauan ja hyvin. Jos olisin eilen käynyt buffassa niin en kyllä ainakaan viikkoon pystyisi syömään samaa määrää mitenkään (kroppa ei ottaisi vastaan). Jos lounaskaverisi oli sopinut sun kanssa tämän menon mutta söi eilen todella hyvin niin ei välttämättä pystynyt syömään paljoa tänään. Miksi edes välitä? Mä olisin syänyt ihan pokkana vaan kummankin edestä ja vitsaillut että halvemmaksihan sille lounakaverille tulee ostaa sushit paketissa mukaan kuin syödä buffassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vappu on vasta ma-ti.

Vierailija
24/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selitäs nyt mikset sä voinut syödä, kun kaveris ei syönyt?

Vierailija
25/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua taas harmittaa se etten enään pysty vetämään buffetissa isoja määriä sapuskaa. Aina saa kuulla näitä "no, otitpa sä vähä ruokaa", "hae ny ihmeessä lisää" ja legendaarinen "syö nyt koko rahan edestä". Oon aikaisemmin ollut taipuvainen mättämään hyvää ruokaa naamaani niin paljon että on huono olo tullut. Nyt sitten kun olen saanut itseni ja mahani opetettua siihen että vähempikin riittää, saan kuulla kuittailuja siitä etten esim buffetissa lappaa lautasta täyteen ja lisää ruokaa hae.

Vierailija
26/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vappu on vasta ma-ti.

Mutta sushi-hullulle ei tänä vuonna vappua tulekaan, koska #pahamieli

Vierailija
27/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No johan oli sekava provo. Eli AP:n työkaveri söi vain vähän ja nyt sitten ap loukkaantui tästä ja hänen Vappu on pilalla. Kuka näitä oikein keksii.

Vierailija
28/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen provon kohdalla tulee aina mieleen, että jossain on taatusti henkilö joka on yhtä pihalla kuin mitä aloituksessa kerrotaan.

Vierailija
29/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kysytte miksi jotkut kokevat tulevansa kiusatuiksi joka paikassa.

Vierailija
30/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee mieleen yksi entinen työkaveri, joka siis oli TODELLA kova syömään. Buffettiin mentiin, niin se kauhoi 3 suurta lautasta lämmintä ruokaa ja siihen sellaisen 15 senttiä korkean kasan salaattia, kun se kuulemma on niin hyvää. Kauas näki, että kaverilla teki pahaa ja loppupäivän se töissä huokaili ja ravasi vessassa. Ahneus ja tyhmyys ovat loputon luonnonvara.

Vierailija
31/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on vähän sama juttu, kun jotkut vaativat kavereitaan juomaan alkoholia yhtä paljon kuin he itse. Ei vain tajuta, että toisilla se raja tulee vastaan eri aikaan. Ei yksinkertaisesti pysty juomaan yhtä nopeasti tai ei halua juoda yhtä suuria määriä. Silti voi olla mukavassa nousussa. Ja vaikkei olisikaan halua juoda itseään humalaan, niin mitäs sitten? Hän juo, joka haluaa. Jos kaveri ei halua syödä määräänsä enempää eikä saa hupia ähkyilystä, niin sitten ei saa. Jos ap taas nauttii syöpöttelystä, niin sitten hän toimii sen mukaan. Älytöntä suuttua siitä, että toinen ei juo tai syö samalla lailla ja yhtä isoja määriä. Kaikilla on yksilölliset ruokailu- ja juomistottumukset.

Vierailija
32/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kaksistaan syömässä aasialaisessa sushi-bufeessa. Työkaverini otti kuusi (6!!!) palaa sushia ja sen jälkeen yhden grillatun drumstickin ja vähän kaalisalaattia ja muita kasviksia. Ja siinä kaikki!

Mun olisi tehnyt mieli syödä vatsa täyteen vapun kunniaksi mutta en kehdannut kun tää yksi alkoi kursaileen. Hain kaksi lautasellista susheja ja sitten vielä riisiä ja kastikkeita. Mut olisin halunnut syödä enemmän.

Nyt harmittaa, kun herkut jäi saamatta ja rahaa meni hukkaan.

Miks ihmiset on niin niuhottajia?

Olisit vetänyt vaan. Sun safkailu ei muille kuulu ja olet sentään maksanut siitä lystistä. Se, että pääsee safkaa kunnon sushia buffaan, niin sillon on turha sniiduilla. Sushi on terveellistä noin muutenkin.

Joudun tässä samalla suositella Ravintola Makuja sushi-buffettii. Helsinki - Kamppi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kolme