Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työkaveri pilasi mun vapun ja viikonloppufiilikset! (Huom! Syömisasiaa, älkää lukeko jos haluatte vain kiusata!)

Vierailija
27.04.2018 |

Oltiin kaksistaan syömässä aasialaisessa sushi-bufeessa. Työkaverini otti kuusi (6!!!) palaa sushia ja sen jälkeen yhden grillatun drumstickin ja vähän kaalisalaattia ja muita kasviksia. Ja siinä kaikki!

Mun olisi tehnyt mieli syödä vatsa täyteen vapun kunniaksi mutta en kehdannut kun tää yksi alkoi kursaileen. Hain kaksi lautasellista susheja ja sitten vielä riisiä ja kastikkeita. Mut olisin halunnut syödä enemmän.

Nyt harmittaa, kun herkut jäi saamatta ja rahaa meni hukkaan.

Miks ihmiset on niin niuhottajia?

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ihmiset ovat niin typeriä, että peilaavat omaa syömistään muiden kautta?

Vierailija
2/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla totta. Yritä päästä yli tästä sushi-ahdistuksestasi. Joka kertako siitä pitää avautua erikseen.

Mene yksin syömään, saat mättää tasan niin monta lautasellista napaasi buffetista kuin haluat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallista, että sinulle tulee paha mieli. Entäs jos kaverisi olisi kokenut syyllisyyttä, ettei pysty syömään enempää? Että hitsi kun tuo osas nauttia elämästä ja kiskoa sushiöverit, harmittaa.

Vierailija
4/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi muuta kuin 😂

Vierailija
5/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylipainoiset ihmiset kuvittelevat olevansa maailman napa. Kukaan ei välitä kuinka paljon paskaa tunget kurkustasi alas.

Vierailija
6/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On sullakin ongelmat. Olisiko työkaverin pitänyt vetää aivan sairaat överit vaan että sulle tulee parempi mieli oman possuilusi kanssa?

Vierailija
7/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse syön antaumuksella ja pitkään, yleensä 25-30 palaa sushia ja lisäksi vähän kiinalaisia ruokia. Saa sille 11 eurolle vastinetta.

Vierailija
8/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin kaksistaan syömässä aasialaisessa sushi-bufeessa. Työkaverini otti kuusi (6!!!) palaa sushia ja sen jälkeen yhden grillatun drumstickin ja vähän kaalisalaattia ja muita kasviksia. Ja siinä kaikki!

Mun olisi tehnyt mieli syödä vatsa täyteen vapun kunniaksi mutta en kehdannut kun tää yksi alkoi kursaileen. Hain kaksi lautasellista susheja ja sitten vielä riisiä ja kastikkeita. Mut olisin halunnut syödä enemmän.

Nyt harmittaa, kun herkut jäi saamatta ja rahaa meni hukkaan.

Miks ihmiset on niin niuhottajia?

Siis niuhottiko tämä työkaverisi sinun syömisistäsi? Jos ei, niin niuhotus ja toisen syömisistä ongelman tekeminen on ihan oma juttusi ja vikasi.

Vierailija
9/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kummallista, että sinulle tulee paha mieli. Entäs jos kaverisi olisi kokenut syyllisyyttä, ettei pysty syömään enempää? Että hitsi kun tuo osas nauttia elämästä ja kiskoa sushiöverit, harmittaa.

En siis syönyt mitään sushiövereitä. Päinvastoin, jäin nälkäiseksi ja surulliseksi.

Olin niin iloinnut kun vapun alun kunniaksi pääsee sushi-bufeeseen!

Ap

Vierailija
10/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ihan sama vaikka kaveri söisi yhden salaatinlehden ja joisi jäävettä.

Itse syön just niin paljon kuin huvittaa ja juon valkoviiniä ilman mitään ongelmia. 

Vierailija
11/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En siis syönyt mitään sushiövereitä. Päinvastoin, jäin nälkäiseksi ja surulliseksi.

Olin niin iloinnut kun vapun alun kunniaksi pääsee sushi-bufeeseen!

Ap

Trolli.

Vierailija
12/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
13/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli toisen olisi pitänyt syödä itsensä epämukavaan ähkyyn, jotta sinä olisit kokenut, että voit hyvällä omallatunnolla syödä myös ähkyyn kun toinenkin syö?

Ongelma ratkeaa, kun sanot tuon kaverillesi: sinun pitää syödä niin paljon kuin minusta on sopivaa tai muuten pahoitan mieleni. Tuskin tarvitsee sen jälkeen yhdessä enää käydä syömässä.

Vierailija
14/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä paljonko hän syö?Ei varmaan arvannut,että hänen syömiset on jotenkin vapun pilaamista.

Vierailija
15/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hakeutuisin nyt heti terapiaan. Ei tuosta kyllä muuten pääse eteenpäin mitenkään.

Vierailija
16/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tajua tuota ajattelua että "pitää syödä koko rahalla." Eikö tosiaan voi muka syödä sen verran kuin on nälkä vaan pitää mättää itsensä hirveään ähkyyn, jotta "saa koko rahalla." Sitten ihmetellään kun vähän kertyy vyötärölle...

Vierailija
17/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin teki sitä kursaillakseen. Usea ihminen nyt vain täyttyy yhdestä sushilautasesta, ja niitä ennen syönyt yleensä tietää että suupaloittain syötävillä riisipalloilla on helppoa aiheuttaa paha ähky syömällä nopeammin kun tajuaa täyttyvänsä.

Minäkin syön buffetissa yleensä vain sen yhden lautasellisen, mutta on siellä ihan kivaa istua vaikka kaveri söisi useammankin, voi itsekkin hakea jotain pientä närpittävää vielä siksi aikaa tai juoda kahvi tai kaksi rauhassa.

Vierailija
18/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, mustakin kuus palaa on ihan ok lounas. Mä tosin käyn ulkona lounaalla joka työpäivä eikä ikinä tulis mieleenkään vetää ees buffapaikassa niin paljon kuin jaksaa. En todella ymmärrä tätä "rahalle vastinetta" logiikkaa. Ilmankos olenkin ollut koko aikuisikäni saman painoinen, kaipa näissäkin joku korrelaatio on..

Vierailija
19/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensinnäkin, vappu on vasta tiistaina. Meinaatko siis sinne asti märehtiä kokemaasi vääryyttä? Kannattaako oikeasti?

Toisekseen, itsetunto. Semmoinen kannattaa kasvattaa kun on aikuinen. Sitä pääsee niin paljon vähemmällä kun tekee niin kuin itse haluaa ja jättää muiden mielipiteet niille muille.

Vierailija
20/32 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hain kaksi lautasellista susheja ja sitten vielä riisiä ja kastikkeita.

Eiköhän tossa ole jo tarpeeksi kenelle tahansa, varsinkin provolle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi neljä