Rehellisesti, kun pituutta 156cm ja painoa...
62kg olen selvästi LÄSKI! Miksi on niin helvetin vaikeeta sanoa se mulle päin naamaa?!
"et sä mikää läski oo" Niinpä niin, sanokaa te rehellisesti. Rasvaprosentti on 23 mutta se ei sano mulle mitään. Peilistä näen vaan roikkuvan ihrakasan. Prkl.
Kommentit (35)
Elämässä on muutakin kuin kilot! Opettele iloitsemaan pienistäkin asioista ja lopeta peiliin ja vaakaan
tuijottaminen. Mitä sitten jos on hieman pyöreä? Nyt suuntaat ajatuksesi ulos itsestäsi.
Minua ei juurikaan haittaa vaikka olen 153/ 68. Vaatteita on ehkä vähän vaikeampi löytää mutta eipä sekään
haittaa, jotakin päälleni löydän kuitenkin.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos kaikille, olette rehellisiä. Arvostan 👍
Kyllä muutama kilo tulee lähtemään, tavoite 56kg puolen vuoden päästä.Ap
Kilo kuussa on ihan realistinen tavoite, tsemppiä!
Kyllä sen itse tietää mikä paino tuntuu hyvältä. Ja se on silloin ok.
Ehkä pätisi kuitenkin sanoa, että olet lyhyt. Tuo on kymmenenvuotiaan pituus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ketkän nuoret tytöt ei lue näitä ukkojen juttuja.
Kai tiedät että alipaino on terveellisempää kuin ylipaino?
Sairaalloiset ääripäät ovat toki molemmissa... sairaita.
Tutkimuksien mukaan alipainoiset ihmiset elävät pidempään.
Sinkkumies
Ei tietenkään puhuta taaskaan sairaalloisista. Mutta se kuormittaa vähemmän kroppaa, kun painoa on vähemmän. Sydänkin pääsee helpommalla, jos pitää pumpata paljon vähemmän verta kehoon.
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
156 cm naisen pitäisi painaa noin 40 kiloa, että olisi sopiva.
Mikäs siinä jo haluaa olla maho ja lihaksetomuudesta johtuen aina lytyssä.
Vierailija kirjoitti:
Elämässä on muutakin kuin kilot! Opettele iloitsemaan pienistäkin asioista ja lopeta peiliin ja vaakaan
tuijottaminen. Mitä sitten jos on hieman pyöreä? Nyt suuntaat ajatuksesi ulos itsestäsi.
Minua ei juurikaan haittaa vaikka olen 153/ 68. Vaatteita on ehkä vähän vaikeampi löytää mutta eipä sekään
Älä tyrkytä tapojasi. Katso miten sinullekin on käynyt. Olet niin läski, ettei löydy vaatteita!
Semmoistako haluat muillekin?
Sinkkumies
Vierailija kirjoitti:
Totta kai on kaikkea muuta kuin kilot, mutta itseäni haittaa jo se, että tällainenkin alle 10kg painonnousu vaikuttaa omaan olotilaan negatiivisesti. Vatsamakkarat tuntuu jumpatessa ikävältä, juokseminen on vaivalloisempaa, muutenkin olo on vetämätön ja reidet hankaa yhteen. Jos olotilani olisi energinen ja pirteä en varmaan kiinnittäisi kiloihin huomiota, mutta ne ovat muuttaneet omaa olemistani negatiiviseen suuntaan. Mieluummin myös pudotan vähän kiloja ja mahdun vanhoihin vaatteisiini kuin ostan kaapin täyteen uusia.
T. Tuo joka on bailannut itsensä punkeroksi
Vierailija kirjoitti:
62kg olen selvästi LÄSKI! Miksi on niin helvetin vaikeeta sanoa se mulle päin naamaa?!
"et sä mikää läski oo" Niinpä niin, sanokaa te rehellisesti. Rasvaprosentti on 23 mutta se ei sano mulle mitään. Peilistä näen vaan roikkuvan ihrakasan. Prkl.
Näetkö sä sieltä peilistä mitään muuta kuin roikkuvat läskit? Jos et näe, niin asiat ovat huonosti sen suhteen, että sinä et ole = läskit. Jos näet sieltä jotakin muutakin ja pystyt erottelemaan asioita toisistaan, Iidan merkityksiä ja syy-seuraussuhteita, niin sitten asiat eivät ole niin vakavalla tolalla kuin ehkä itse tällä hetkellä luulet.
Miksi kysyä tuollaista täällä?
Tiedät, millaisia vastauksia saat.
Jos et ole tyytyväinen itseesi, laihduta, jos olet tyytyväinen, anna olla.
Ihan hyvin joku voi pitää sinua noilla mitoilla sopusuhtaisena, passelin pyöräkkänä.
So what?
Kyllähän tuo aika hurjalle kuulostaa. Itse olen 15cm pidempi ja saman painoinen, eikä minullakaan vartalo ole mikään tiukka pakkaus.
Salille treenaamaan niin läskit katoaa ja lihakset kiinteytyy.
Kiitos kaikille, olette rehellisiä. Arvostan 👍
Kyllä muutama kilo tulee lähtemään, tavoite 56kg puolen vuoden päästä.
Ap