Millä liikunnalla (ei syömättömyydellä!) saan tällaiset jalat?
Haluaisin tasan tällaiset, hoikat jalat: https://hs.mediadelivery.fi/img/658/8fcf645c37344343858a5b5849d35863.jp…
Millaisella liikunnalla tällaiset jalat tulisivat hommattua? Nyt minulla on aika lailla tällaiset jalat (ja vartalo muutekin): https://cf.girlsaskguys.com/q2584410/aedeec3f-80ff-4eff-8554-c407700375…
Kommentit (33)
Mun tyttärellä (19v) on tuollaiset. Se harrastaa erilaisia tanssilajeja kolme kertaa viikossa ja käy juoksulenkeillä.
Eka tiedosto ei aukea selaimeen :(
1) Pitää olla hoikka, muuten mikään liikunta ei auta
2) Aerobista liikuntaa (pitkän matkan juoksu erityisesti), ei voimaharjoittelua
Riippuu rakenteesta. Itse harrastan tanssia monta kertaa viikossa, mutten koskaan tule saamaan tuollaisia jalkoja, koska mulla on luonnostaan isot lihakset pohkeissa ilman mitään liikuntaakin. Vaikka oonkin normaalipainon alarajoilla. Mut tanssi ja juoksu on hyviä!
Vierailija kirjoitti:
Eka tiedosto ei aukea selaimeen :(
Kuva löytyy tän päivän Helsingin Sanomista: https://www.hs.fi/paivanlehti/27042018/art-2000005658052.html
Vierailija kirjoitti:
1) Pitää olla hoikka, muuten mikään liikunta ei auta
2) Aerobista liikuntaa (pitkän matkan juoksu erityisesti), ei voimaharjoittelua
No eikö tuo nyt ole ihan päivänselvää, että pitää olla hoikka - eihän lihavilla voi tuollaisia jalkoja mitenkään olla?
Niin, eli ei mitään kyykkytreeniä, vaan mieluummin maratonjuoksuja?
ap
Vierailija kirjoitti:
Riippuu rakenteesta. Itse harrastan tanssia monta kertaa viikossa, mutten koskaan tule saamaan tuollaisia jalkoja, koska mulla on luonnostaan isot lihakset pohkeissa ilman mitään liikuntaakin. Vaikka oonkin normaalipainon alarajoilla. Mut tanssi ja juoksu on hyviä!
Tätä juuri mietin, että onko mun ruumiinrakenne vain sellainen, etten tule millään saamaan tuollaisia jalkoja.
Reiden ympärys on minulla melkoinen ja sitä toivoisin pienemmäksi.
ap
Kaikkein paras olisi uinti. Muukin aerobinen liikunta toimii. Ei mitään salia.
Oikeanlainen geenipooli... Mutta joo, kestävyysharjoittelua enemminkin, mutta ei kaikilla hoikkiksilla oi hyvännäköiset jalat, riippuu ruumiinrakenteesta
Maratonjuoksulla. Maantiepyöräilyllä. Triathlonilla.
Et sinä saa tuollaisia muuten kuin vähentämällä rasvaa jaloista, ja jollet halua vähentää syömistä, energiaa kuluttavaa liikuntaa on lisättävä ja paljon.
Tuolla kuvan naisella on tietynlainen ruumiinrakenne, hän on tietysti myös hoikka. On ihmisiä, joilla jää rako jalkojen väliin, kun he laittavat jalat yhteen ja tuo nainen kuuluu heihin. Sitten on sellaisia, joilla hoikkanankin jalkojen väliin ei jää rakoa. Mielestäni ap tavoittelet mahdotonta siinä tapauksessa, että haluat ruumiinrakennetta, jota sinulla ei luonnostaan ole.
Kakkosella on todennäköisesti tytär, jonka ruumiinrakenne suosii tanssin harrastamista eli on jo valikoitunut siksi harrastuksen pariin.
Vierailija kirjoitti:
Tuolla kuvan naisella on tietynlainen ruumiinrakenne, hän on tietysti myös hoikka. On ihmisiä, joilla jää rako jalkojen väliin, kun he laittavat jalat yhteen ja tuo nainen kuuluu heihin. Sitten on sellaisia, joilla hoikkanankin jalkojen väliin ei jää rakoa. Mielestäni ap tavoittelet mahdotonta siinä tapauksessa, että haluat ruumiinrakennetta, jota sinulla ei luonnostaan ole.
Kakkosella on todennäköisesti tytär, jonka ruumiinrakenne suosii tanssin harrastamista eli on jo valikoitunut siksi harrastuksen pariin.
Minä en haaveile thigh gapistä ollenkaan, vaan hoikista, jäntevistä jaloista. En halua anorektisen riutuneita jalkoja, mutten myöskään sellaisia lihaksikkaita ja isojakaan. Nyt jalkani ovat aika lailla tuollaiset, jotka alkuun linkkasinkin (https://cf.girlsaskguys.com/q2584410/aedeec3f-80ff-4eff-8554-c407700375…) ja haluaisin saada jalat pienemmiksi. Siis ympärysmitoilta. Aivan se ja sama osuuko reidet yhteen vai ei :D
ap
Vierailija kirjoitti:
No eikö tuo nyt ole ihan päivänselvää, että pitää olla hoikka - eihän lihavilla voi tuollaisia jalkoja mitenkään olla?
Yllättävää ehkä, mutta lihavallakin voi olla hoikat jalat. Minulla on naispuolinen tuttava, jolla on melkoinen pallomaha (voisi luulla että on raskaana, ja rinnatkin ovat isot) ja tikkumaisen ohuet reidet. Ohuemmat varmaan kuin ylemmän kuvan ihannetapauksellasi, jolla sentään on jotain muotoa reiden yläosassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tätä juuri mietin, että onko mun ruumiinrakenne vain sellainen, etten tule millään saamaan tuollaisia jalkoja.
Reiden ympärys on minulla melkoinen ja sitä toivoisin pienemmäksi.
ap
Jos ruumiinrakenteesi on sellainen kuin tuossa alemmassa kuvassa niin en sanoisi että reisi on erityisen paksu. Se on vain samaa linjaa muun hieman ylipainoisen kropan kanssa. Silloin auttaa vain laihtuminen. Sen voi tietysti toteuttaa pitämällä syömisensä entisellään ja lisäämällä energiaa kuluttavaa liikuntaa.
Edes kirurgiasta ei ole näissä tavoitteissa apua.
Vaikka raajansiirto olisi mahdollista, miltä näyttäisi tyypillinen suomalainen hyljevartalo, valkohäntäpeuran raajoilla?
Jotain kevyttä, ettei lihakset kehity. Ja tietenkin laihduttaa, koska nuo tosiaan ovat vain ohuet.
Vierailija kirjoitti:
Jotain kevyttä, ettei lihakset kehity. Ja tietenkin laihduttaa, koska nuo tosiaan ovat vain ohuet.
Pitää olla myös suhteellisen pitkä ja pitkäraajainen, ei kaikilla hoikilla on tuollaisia jalkoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yllättävää ehkä, mutta lihavallakin voi olla hoikat jalat. Minulla on naispuolinen tuttava, jolla on melkoinen pallomaha (voisi luulla että on raskaana, ja rinnatkin ovat isot) ja tikkumaisen ohuet reidet. Ohuemmat varmaan kuin ylemmän kuvan ihannetapauksellasi, jolla sentään on jotain muotoa reiden yläosassa.
Tää on muuten totta! Mulla on sukulaisia, jotka ovat jopa vaarallisen lihavia vyötäröltä, mutta jalat ovat hoikemmat kuin mulla, vaikka juoksen 3-4 kertaa viikossa säännöllisesti ja ole muuten hyvässä kunnossa. Vanhat miehet ovat kaikkialta muualta tosi timmissä kunnossa paitsi keskeltä. Kuten tässä kuvassa: http://scarysymptoms.com/wp-content/uploads/2014/10/skinny-fat-3-300x20…
Onko jaloissa pehmeyttä? Pehmeys pois ruokavaliolla ja muoto treenaamalla. Kehonpainotreeni ei tee isoja lihaksia vaan jänteväksi. Jos et oo liikkunut lapsena ja kroppa on hidas reagoimaan niin hommaa on ja tietysti osittain tuo on ihan genetiikastakin kiinni.
Up. Juoksu? Kävely? Porrastreeni? Uinti?
Te, joilla on tällaiset jalat, mitä liikuntaa harrastatte?