Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsella oli kasvomaalaus ja kaupan kassa ei voinut edes katsettaan suoda sille

Vierailija
27.04.2018 |

Lapsi oli niin ylpeä maalauksesta että halusi esitellä sitä myyjälle. Myyjä ei edes katsonut, piippaili vaan ostokset ja siirtyi seuraavaan asiakkaaseen. Pojalla on ollut nyt paha mieli koko eilisen päivän ja vielä nyt aamullakin. Olisiko ollut isokin vaiva edes vilkaista poikaa ja sanoa vaikka "onpa hieno"

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kävin kampaajalla.

Menin kauppaan. Vaikka kuinka hymyilin, kassapoika ei kehunut uutta tukkaani.

Tämä sattui 1993. Vieläkin itkettää. Olin niin ylpeä uudesta tukastani.

Miksi kassapoika oli välinpitämätön?

Vierailija
22/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kävin kampaajalla.

Mun 7 v tyttäreni kävi ekaa kertaa kampaajalla, oli siitä niin ylpeä ja kassaneiti ei kehunut ollenkaan! Minullekin tuli paha mieli.    ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mietipäs, ap, kuinka monta asiakasta kassatäti kohtaa vuoronsa aikana. Ei siinä jaksa kaikkien kasvomaalauksia huomioida.

Niinpä. Kyllä sinne työpaikalle mennään ihan ensisijaisesti tekemään sitä työtä. Toki varmasti joihinkin tuollaisiin asioihin moni reagoi, mutta se nyt on itsestäänselvyys, ettei ihan kaikkea pysty huomioimaan, kun se pääajatus on kuitenkin pidettävä siinä tekemässään työssä.

Vierailija
24/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kävin kampaajalla.

Mun 7 v tyttäreni kävi ekaa kertaa kampaajalla, oli siitä niin ylpeä ja kassaneiti ei kehunut ollenkaan! Minullekin tuli paha mieli.    ;)

Koska tämä tapahtui?

Voiko tästä pettymyksestä päästä yli joskus?

Tuon tapaukseni jälkeen en ole pystynyt käymään kampaajalla. En halua musertua uudelleen.

Vierailija
25/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten tämä alotus on voinut saada 5 yläpeukkua?!

Vierailija
26/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Vierailija
27/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan normaali lapsi ei loukkaannu noin verisesti tuollaisesta. Vanhemman paikka katsoa nyt peiliin.

Vierailija
28/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne kasvomaalaukset on itse asiassa kauheita.  Joku typerä mirrin naama maalattu pienelle lapselle, mitä vielä?

Huomasiko ja ihailiko kaikki muut ihmiset sen maalatun naaman? Muut asiakkaat siellä kaupassa?  Vastaantulijat?  Miksi juuri kassahenkilön olisi pitänyt?

En minäkään asiakaspalvelutyössä ollessani jaksanut jokaista pikkulasta erikseen ihailla, kun ne siinä tiskin takana jotain muka erityistä laukoi ja vanhemmat silmät kirkkaina suu korvissa odotti, että minä jotain lapselle lässyttäisin.  Tein työtäni, hymyilin ja sanoin kiitos ja näkemiin. 

Vierailija
29/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Wanha

Eikös se vanha ketju ollut sellainen kun lapsella oli irronnut hammas ja kassa ei ollut siitä yhtään kiinnostunut :D ?

Eikös tuo tapaus ollut vieläpä totta? Tuohtunut äiti avautui Lidlin Facebookissa, kun kassaneiti oli ollut niin tyly, ettei ollut pysähtynyt ihastelemaan aukkoa lapsen purukalustossa... 😂😂

Niinpäs muuten olikin! Se oli hauska ketju :D.

Vierailija
30/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli nyt vähän turhan ilmiselvä. 0/5

31/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää trolli on muuten kopio siitä lidlin hammas heiluu jutusta

Vierailija
32/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas näitä :D

Vierailija
33/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen töissä vaatekaupassa. Huomioin myös pienet ihmiset esim juttelen heille kun äiti sovituskopissa.

99% oon tykänny pienistä, vaikka olen vela.

se 1% sit huutaa repii vaatteet lattialle ym

Vierailija
34/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö joku muuten, että onko se hammaskommentti poistettu Lidlin fb-sivulta? Yritin pari viikkoa sitten etsiä sitä mutta en löytänyt :D

Vierailija
35/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Myyjä ei ollut ilmeisesti oikein tottunut lapsiin, joten epävarmana toimi noin töykeästi. Mutta outoa, että lasta noinkin pitkään harmittaa yhden kassan käytös.

Tämä. Itse en ihan rehellisesti sanottuna edes PIDÄ lapsista, mutta siitä huolimatta saan tuollaisissa tilanteissa puserrettua ulos edes sen monotonisen "onpa hieno"n. Helpommalla pääsee (/tilanne on nopeammin ohi), jos löytyy muutama ns. stock phrase mitä käyttää.

Mikähän tässä viestissä kolmeatoista alapeukuttajaa harmittaa? Onko väärin anonyyminä netissä myöntää, ettei pidä lapsista?

Vierailija
36/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei vois vieraan muksun naama vähempää kiinnostaa! Maalattu tai ei.

Vierailija
37/37 |
27.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen töissä vaatekaupassa. Huomioin myös pienet ihmiset esim juttelen heille kun äiti sovituskopissa.

99% oon tykänny pienistä, vaikka olen vela.

se 1% sit huutaa repii vaatteet lattialle ym

Eri asia jos vapaaehtoisesti noin teet, mutta työnkuvaanhan se ei kuulu vahtia asiakkaiden lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kahdeksan