Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lastenhoitajan palkkaaminen kotiin

Vierailija
26.04.2018 |

Laadin tässä ilmoitusta lastenhoitajan palkkaamiseksi kotiimme. Miltä kuulostaa?

” Etsimme iloista, ahkeraa ja sosiaalista lastenhoitajaa/lähihoitajaa työskentelemään kotiimme arkisin klo 8-16. Tehtävinäsi ovat 3- ja 5- vuotiaiden lasten huolenpito, ulkoilu ja leikitys sekä ruuanlaitto ja pienimuotoinen kodin siistiminen. Palkkaus 1800e/kk. Tarjoamme aamiaisen, lounaan sekä välipalan sinulle. Kotimme sijaitsee hyvien kulkuyhteyksien varrella. Tervetuloa haastatteluun!”

(Yhteystiedot)

Miltä kuulostaa?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläni huonoja kokemuksia "pienimuotoisesta kodin siistimisestä", joten henkilökohtaisesti jättäisin varmaan väliin.

Vierailija
2/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkka taitaa olla alakanttiin, kai lastenhoitajilla ja lähihoitajilla on joku tes jota yleensä noudatetaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee vähän aiheen vierestä mutta entäpä kun hoitaja itse sairastuu? Kuka hoitaa lapsenne silloin?

Vierailija
4/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi haluatte palkata hoitajan kotiin?

Vierailija
5/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itselläni huonoja kokemuksia "pienimuotoisesta kodin siistimisestä", joten henkilökohtaisesti jättäisin varmaan väliin.

Määritellään toki työtehtävät! Lähinnä tiskit koneeseen tai roskapussin vieminen samalla kun ulkoilee lasten kanssa. Pääasia on lastenhoito :) Tuon voisi tosiaan muotoilla tarkemmin ettei tule väärinkäsityksiä, kiitos vinkistä! Ap

Vierailija
6/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Menee vähän aiheen vierestä mutta entäpä kun hoitaja itse sairastuu? Kuka hoitaa lapsenne silloin?

Sukulaiseni hoitaa lasta lyhytaikaisesti, pitempiaikainen sairaus sitten vaatii toki uutta järjestelyä. Ap

Vierailija
7/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on paljon sosiaalista puuhaa, isompi käy kerhossa ja olemme käyneet avoimessa päiväkodissa/puistotoiminnassa. Haluamme tarjota lapsillemme kiireettömät aamut, sylin, huomiota. Ap

Vierailija
8/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsilla on paljon sosiaalista puuhaa, isompi käy kerhossa ja olemme käyneet avoimessa päiväkodissa/puistotoiminnassa. Haluamme tarjota lapsillemme kiireettömät aamut, sylin, huomiota. Ap

Kiireettömät aamut saa myös, jos lapsi on päiväkodissa. Samoin sylin ja huomiota.

Vierailija
9/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiireettömät aamut saa myös, jos lapsi on päiväkodissa. Samoin sylin ja huomiota.

No ei sitä samalla tavalla saa jos hoitajalla on kontolla 10-20 lasta eikä kaksi. Plus että lapset voi heräillä rauhassa jne.

Vierailija
10/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa vängätä tällaisesta? En ole ap, mutta meillä oli hoitaja kotona ensimmäisen vuoden, kun palasin äitiyslomalta takaisin töihin. Lapset olivat 2 ja 4 silloin. Ja voi sitä luksusta kun lapset saivat aamulla jäädä rauhassa yökkäreissään syömään aamupalaa hoitajan kanssa kun me itse lähdimme töihin. Ei tarvinnut huolehtia kiireessä muuta kuin itsensä valmiiksi.

Ap:lle iso suositus tuohon kuvioon ja tsemppiä! Löydätte varmasti hyvän hoitajan. Meillä toimi tosi hyvin ja hoitajasta tuli ihana perheenjatke lapsille.

Vierailija
11/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

yleensä siivoojaa hakevat

Vierailija
12/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skippaisin huonon palkan takia. Itse tein muutama vuosi sitten tuota samaa työtä 1700€/kk palkalla. Tänä päivänä en suostuisi tuohon enää ikinä.

Lapsia oli 2 jotka olivat aivan ihania. Myös vanhemmat olivat mukavia. Aika äkkiä kuitenkin nämä sovitut "lasten lelujen ketääminen ja noin kerran viikossa lounaan valmistus lapsille" vaihtuivat koko perheen jokapäiväisen lounaan/illallisen valmistukseen (pikkuisen eri asia valmistaa kahdelle lounas kuin neljälle lounas+illallinen, vähän on enemmän niitä perunoita kuorittavana), jokapäiväiseen lasten pyykkien pesemiseen, silittämiseen ja viikkaamiseen. Muutaman kerran viikossa tapahtunut "voisitko pestä myös koneellisen aikuisten pyykkiä ja lakanoita" oli myös hyvin tyypillistä. Lisäksi sovitut työpäivät venyivät lähes joka päivä +15-40minuuttia. Näistä kyllä maksettiin mutta koskaan ei otettu huomioon että myös minulla oli työn ulkopuolinen elämä ja menot. Muitakin juttuja oli mitä minulta yhtäkkiä "vaadittiin" sopimuksen ulkopuolelta.

Jäin tuohon työpaikkaan 6kk pidemmäkai aikaa kuin oli tarkoitus koska tarvitsin sen paikan. Jälkikäteen ajateltuna luulen että perheen vanhemmat olivat minulle mukavia juuri siksi että suostuisin tuohon kaikkeen mukisematta. Minun olisi pitänyt heti alusta alkaen laittaa stoppi kaikelle mutta en ollut tarpeeksi tiukka ja myöhemmin se oli vaikeaa.

Mielestäni ap:n kuvailemasta työstä kohtuullisempi palkka olisi n.2200€ kun hän vaatii palkattavalta koulutuksen. Ap:n tarjoama palkka sopii kouluttamattomalle.

Vierailija
13/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoittaudun haastetteluun! Missä päin Suomea olet, ap?

Vierailija
14/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi joku haluaa vängätä tällaisesta? En ole ap, mutta meillä oli hoitaja kotona ensimmäisen vuoden, kun palasin äitiyslomalta takaisin töihin. Lapset olivat 2 ja 4 silloin. Ja voi sitä luksusta kun lapset saivat aamulla jäädä rauhassa yökkäreissään syömään aamupalaa hoitajan kanssa kun me itse lähdimme töihin. Ei tarvinnut huolehtia kiireessä muuta kuin itsensä valmiiksi.

Ap:lle iso suositus tuohon kuvioon ja tsemppiä! Löydätte varmasti hyvän hoitajan. Meillä toimi tosi hyvin ja hoitajasta tuli ihana perheenjatke lapsille.

Kiitos! Ap

Vierailija
15/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Skippaisin huonon palkan takia. Itse tein muutama vuosi sitten tuota samaa työtä 1700€/kk palkalla. Tänä päivänä en suostuisi tuohon enää ikinä.

Lapsia oli 2 jotka olivat aivan ihania. Myös vanhemmat olivat mukavia. Aika äkkiä kuitenkin nämä sovitut "lasten lelujen ketääminen ja noin kerran viikossa lounaan valmistus lapsille" vaihtuivat koko perheen jokapäiväisen lounaan/illallisen valmistukseen (pikkuisen eri asia valmistaa kahdelle lounas kuin neljälle lounas+illallinen, vähän on enemmän niitä perunoita kuorittavana), jokapäiväiseen lasten pyykkien pesemiseen, silittämiseen ja viikkaamiseen. Muutaman kerran viikossa tapahtunut "voisitko pestä myös koneellisen aikuisten pyykkiä ja lakanoita" oli myös hyvin tyypillistä. Lisäksi sovitut työpäivät venyivät lähes joka päivä +15-40minuuttia. Näistä kyllä maksettiin mutta koskaan ei otettu huomioon että myös minulla oli työn ulkopuolinen elämä ja menot. Muitakin juttuja oli mitä minulta yhtäkkiä "vaadittiin" sopimuksen ulkopuolelta.

Jäin tuohon työpaikkaan 6kk pidemmäkai aikaa kuin oli tarkoitus koska tarvitsin sen paikan. Jälkikäteen ajateltuna luulen että perheen vanhemmat olivat minulle mukavia juuri siksi että suostuisin tuohon kaikkeen mukisematta. Minun olisi pitänyt heti alusta alkaen laittaa stoppi kaikelle mutta en ollut tarpeeksi tiukka ja myöhemmin se oli vaikeaa.

Mielestäni ap:n kuvailemasta työstä kohtuullisempi palkka olisi n.2200€ kun hän vaatii palkattavalta koulutuksen. Ap:n tarjoama palkka sopii kouluttamattomalle.

Toisaalta työpäivät ovat välillä lyhyempiäkin (6h) ja tulee arkivapaita kun pystyn järjestämään työaikojani. Muokkaan tästä vielä ilmoitukseen niin että tämä tulee selkeämmin ilmi. Ap

Vierailija
16/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoittaudun haastetteluun! Missä päin Suomea olet, ap?

Hienoa! Turussa. Ap

Vierailija
17/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa viä mainita ilmotuksessa onko taloudessa lemmikkieläimiä.

Vierailija
18/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut useampi lastenhoitaja. Ensiksin sanon lastenhoitaja ei siivoa jos on kaksi lasta ja ruuat itse laitettava. Kuulosta hassulta jos laitat muotoon : tarjoamme lounaan, välipalan. Ettehän te mitään " tarjoa ", vaan hänellä on oikeus syädä lasten kanssa yhdessä se itse laittamansa lounas.  Osa lastehoitajista vaatii, että se lounas lpsillekkin on jo jääkapissa, salaatitkin valmiina. Oli meillä kerran myös äidin apulainen, kun itse en ollut työssä. Mieheni oli paljon matkoilla siihen aikaan. Kahdessa naapuriperheessä oli lastenhoitaja, toisessa oli 5 lasta ja äiti oli myös kotona. Jos palkkat aasialisen, muista lääkärintarkastus. labrat ja keuhko-röntgen.

Vierailija
19/19 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarkista taustat kunnolla (rikosrekisteri, päihteiden käyttö), pyydä suosittelijat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme neljä