Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä joka olet edes MELKO TYYTYVÄINEN työhösi, mikä olet ammatiltasi ja missä työskentelet?

Vierailija
26.04.2018 |

Ei tarvitse työpaikkaa tietenkään suoraa sanoa vaan vähän jotain työtehtäviä tms.

Mikä koulutus?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen maisteri, mutta tehdastyössä. Viihdyn kohtalaisesti. Pääasia on, että on säännölliset työajat ja toimeentulo, ainakin parempi kuin työttömänä.

Vierailija
2/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myyntihommissa tiimipäällikkönä. Kauppa käy ja tykkään työstäni. :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perhepäivähoitajan työ. Tykkään työstäni kaikin puolin, esimiehen kun vielä sais vaihdettua sellaiseen, joka ei kohtelis ihmisiä pärstäkertoimen mukaan niin ois melkeinpä täydellistä.

Koulutukseltani lastenohjaaja.

Vierailija
4/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varastohommissa. Työ on aivotonta, mutta menettelee kuitenkin. Ihan hyvin olen viihtynyt, palkka on ok

Vierailija
5/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylioppilas ja sen jälkeen ammattikoulu. Rakennusapulainen. Rento työ, mukavat työkaverit, suht itsenäistä työskentelyä ja ihan ok palkka/työajat.

Vierailija
6/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairaanhoitaja, päihdetyö

Vierailija
7/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yläkouluope

Vierailija
8/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt kun ei ole elämässä mitään sisältöä että jos alkaisi painamaan kahta duunia. Onko se mahdollista?

Vierailija
9/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ravintola/matkailu ala, parasta vaihtelevat vuorot ja pitkät päivät, aina on löytyy jotain työtä, ihmiset ei tule koskaan lopettamaan syömistä ja juomista. Palkka sais olla parempi mutta senkin riittävyys on omista valinnoista kiinni.

Vierailija
10/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

LTO. Pieni yksityinen päiväkoti. Päiväkodin omistaa voittoatavoittelematon yhdistys. Homma toimii koska kukaan ei tee sillä bisnestä.

Vierailija
11/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveyskeskuslääkäri, terveyskeskuksessa. Paljon enemmän kuin melko tyytyväinen työhöni. 

Vierailija
12/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosionomi ja työskentelen lastensuojelussa. Tykkään ja olen tyytyväinen vaikkakin työ on usein rankkaa. Menen mielelläni töihin ja pidän asiakkaistani.

Vierailija
13/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noh. Olen viihtynyt kaikissa töissäni, koska olen luonteeltani sellainen, että kilpailen itseni kanssa jatkuvasti ja saan nautintoa siitä, kun teen kykyjen kehittyessä kokoajan asioita paremmin. En välitä niinkään muiden työpanoksesta tai kiinnitä huomiota ihmisten virheisiin, kuten jotkut aina epämotivoituneet työkaverini. Nautin vain omista aikaansaannoksistani täysillä.

Vierailija
14/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

DI, työmaainsinööri, iso rakennusliike. Homma on vaihtelevaa, pidän projektiluontoisesta työstä ja siitä, että olen hyödyksi työkavereilleni. Lisäksi työpaikalla on hyvä ilmapiiri.

Vierailija
15/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensihoitaja ja töissä ensihoidossa.

Vierailija
16/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psykiatrinen sairaanhoitaja, nuorten mielenterveyspalveluissa.

Vierailija
17/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt kun ei ole elämässä mitään sisältöä että jos alkaisi painamaan kahta duunia. Onko se mahdollista?

Jotkut painaa kolmeakin...

Itse teen 15h/viikko...sopii mulle, itse halusin niin.

Vierailija
18/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan mielenkiinnosta kysyn miksi ton LTOn vastaus on ainoana saanut alapeukkuja?

Vierailija
19/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bioanalyytikko, töissä histologian laboratoriossa.

Vierailija
20/30 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lehtori ammattikorkeakoulussa. Ohjaan pitkälti opinnäytetöitä. Tykkään. Koulutus kasvatustieteen tohtori.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän kolme