Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nizoral ei auta, tuntuu kuin ois rupia päänahassa kun hilsepaakkuja

Vierailija
26.04.2018 |

oli päivän parempi kun kammalla rapsutin ne pois ja perään pesu nizoralilla mut nyt taas pää näyttä tuota moskaa

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koita öljyhaudetta. Mutta vaan jos et ole seuraavana päivänä menossa töihin.

Vierailija
2/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täitä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokeile omenaviinietikkahuuhtelua

Vierailija
4/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla myös atopiaa tai taliköhnä, älä ainakaan raavi! Rikkinäinen iho tulehtuu herkästi ja alkaa märkiä.

Vierailija
5/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa mennä lääkäriin. Saat linimentit jotka tehoaa.

Vierailija
6/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lääkäriin. Kortisonipohjainen öljy, esim. Dermovat scalp reseptillä. 

Vierailija
7/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

voisiko kokeilla esim hydrokortisoni voidetta mitä saa ilman reseptiä? Tämä ei hirveästi varise eli jää sinne päänahkaan. Taliköhnää veikkaan itsekkin mutta eikös nizoralin pitäis vähäsen auttaa siihenkin?

selukos shampoota olen myös joskus käyttänyt ja ei ainakaan pahene, nyt jostain syystä tosi pahana.

Olen kokeillut tässä parin viikon sisällä kookosöljyä, nizoralia ja nyt sitten on näin pahana :/

ap

Vierailija
8/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Psoriasis?

Vierailija
9/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin. On olemassa päänahkaa varten tarkoitettua nestemäistä kortisonia, joka auttaa taliköhnään, mutta siihen tarvitaan resepti. Muista kertoa lääkärille, että olet jo kokeillut Nizoralia, mutta se ei auta. 

Käytän myös System 4 -sarjan hilseshampoota, oljyhoitoa ja hoitonestettä. Niillä häädän hilseklöntit ja hirveän kutinan päänahastani.  Tavalliset markettishampoot eivät ole sopineet minulle vuosikausiin. 

Vierailija
10/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ysi jatkaa. Muista pestä hiukset tarpeeksi usein. Taliköhnä ja kutina pahenee minulla, jos en pese tukkaani joka päivä tai vähintäänkin joka toinen päivä. Peseminen vähentään taliköhnäoireita pahentavaa hiuspohjan rasvaisuutta. 

Vierailija
11/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hienoa, omatoimihoitoa infektioon rapsuttamalla. Oot ihan kuin 90-vuotias vaarini, joka juuriharjalla "hoiti" palovammaansa eli harjasi siihen muodostuneen ruven toistuvasti pois kunnes iski sepsis. Mitäpä jos menisit lääkäriin näyttämään sitä infektiotasi, siis jos haluat pitää hiuksesi ja päänahkasi ja ehkä jopa henkesi?

Vierailija
12/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja jos palstalääkärien diagnosointiin auttaa, niin ongelma vain pään etuosassa korvien yläpuolella ja otsassa ja ohimoilla hiusrajasta 5cm, takaraivossa ei ole esim ollenkaan.

Ja kyllä rapsutan sen pois, koska se ei pesemällä lähde, hilse on saatava pois ennen minkään lääkeshampoon laittoa

ap

Vierailija
13/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene lääkäriin!

Vierailija
14/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bodylotionia puoli purkkia päähän ja pyyhe. Nuku yön yli ja pese pariin kertaan. Ja toista 1-2 krt per vko.

Shampoot vaihtoon. Esim. Suomalainen shampooo tai bio+ kosteuttava voi toimia. Ja ei hiusmuotoililutuotteita tai väriä päähän. Voi olla yliherkkä kemikaaleille

Vierailija
15/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa seborrealta mikä itsellänikin on, osta apteekista Selukos-shampoota.

Vierailija
16/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensiapuna ryhdy pesemään pää käsidesillä. Se tappaa bakteereja ja hiivoja tehokkaasti.

Vierailija
17/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seborrea. Tulee itselle stressistä.

Vierailija
18/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin on kuiva töhnäpää. Sellasia laattoja täynnä. Talvella se on pahempi kuin kesällä. Muualla vartalossa ei ole mitään.

Ajattelin kokeilla jotain hyvää kuorintaa. Mutta en ole vielä keksinyt mitä.

Vierailija
19/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ollu tuota kanssa. Sellaisia hilsepaakkuja, raapimalla irtoaa. Ovat vähän rasvaisen oloisia, ei sellaista varisevaa normihilsettä.

Nizoral ei oikein jeesannu mutta ihan perus Head and shoulders auttaa!

Luulen että olis se taliköhnä. Samoin ku aplla pelkästään hiusrajassa ja ohimoiden seudulla.

Vierailija
20/25 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa mennä lääkäriin. Saat linimentit jotka tehoaa.

Eipä välttämättä.

Itse sain diprosalicia, hillitsee toki kutinaa mutta ei se mikään ihmelääke ole.

Ikinä ei enää mustaa paitaa 😐

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi neljä