Suositelkaa Netflix-sarjoja (scifi)
Päätin viimein kokeilla ja nyt kaipailisin ehdotuksia, enimmäkseen scifi-puolelta.
Black Mirror, Fringe, Firefly ja The 100 on tullut myös katseltua, mutta kaipailisin eniten jotain Altered Carbon tyylistä, koska jäin siihen aivan liian koukkuun.
Jotain sarjaa jota ei ole tullut esitettyä suomessa, koska olen tod.näk. nähnyt sen jo, jos on.
Kommentit (25)
Lost in space, vanhempi väki on katsellut 60-luvulla sarjaa ja -98 tehtiin elokuva. Leffan olen nähnyt muksuna ysärillä, mutta en muista siitä mitään. Joten tämä uusin versio tavallaan ennennäkemätön ja tykkäsin kyllä kovasti.
Tuo uusi Lost in space on kyllä pahinta kuraa hetkeen. Kuten Under the Dome myös.
Lost in space on joku k7 räpellys, vaikka siinä ei ole mitään huumoria tms. joka lapsia kiinnostaisi tai että ne jaksaisi edes katsoa sitä. Ihan hyvät lavasteet, mutta surkeat näyttelijät ja vielä kökömpi juoni.
Under the Dome on taas täynnä typeryyttä, se on kauttaaltaan puolihuolimattomasti tehty, kuin joku halpa b-luokan sarja.
Suosittelen vahvasti The Expansea, eka kausi on vähän tylsempi kun se keskittyy lähinnä koko mysteerin avaamiseen, mutta toka kausi viimeistään vie mukanaan.
Sanoisin että se on paras scifi sarja vuosiin. Se on jollakin tapaa realistisempi kuin perus scifi, kuten esim altered carbon. Itse tykkään The Expansesta enemmän kuin Westworldistä tai Altered Carbonista.
Hyvää scifiä ei paljon ole joten siksi katso The Expanse!
Googletin Altered Carbonin, ja siinä väitetään olevan enemmän väkivaltaa ja seksiä kuin Game of Thronesissa. Pitääkö paikkansa? Ei ehkä ihan jaksaisi...
Ah Altered Carbon on mitä parhaimmista. Hamri ettei samanlaisia löydy, kelpais katella.