Omituisin näkemäsi elokuva?
Yksi oudoimmista oli espanjalainen Closer/iholla, missä naisella oli suun tilalla persläpi.
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku suomalainen elokuva, jossa alaston pariskunta vaan riitelee ja riitelee ja riitelee. Alasti.
Taitaa olla "Riisuminen". En tiedä oliko elokuva sinäänsä nyt niin outo, mutta oli hassua, että Blondi tuli taloon -sarjan Margit Haukkamaa huusi siinä jotain tyyliin "nai mua takaapäin!"
Olin alle 10-vuotias, kun näin sen. Katsoin vanhemmilta salaa. Oli se outo lapsen silmin :D
Mä oon nähnyt Cremaster Cyclen kaksi tai kolme ensimmäistä osaa. Sanoisin, että ainakin perinteisen elokuvakäsityksen mukaan ne ovat outoja. Onko joku nähnyt Cremaster Cyclen (kokonaan tai osittain) tai kuullut siitä? Se esitettiin kait kokonaisuudessaan jonkun leffafestarin yhteydessä Bio Rexissä. Saattoi olla Avanto (avantgradistisen elokuvan festivaali), mutta muistaakseni Avannon näytökset ovat vain Orionissa... hmm. Olivathan ne Avannon ohjelmistoon kuuluvat elokuvat keskimäärin varmasti aika "omituisia".
Southland tales - kuuluisia näyttelijöitä mutta juoni jätti ihmettelemään jälkeenpäin että mitä tuossa just tapahtui.
Netistä löytää tietty selityksen mutta on hauskempi katsoa se aluksi ilman vinkkejä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joku suomalainen elokuva, jossa alaston pariskunta vaan riitelee ja riitelee ja riitelee. Alasti.
Taitaa olla "Riisuminen". En tiedä oliko elokuva sinäänsä nyt niin outo, mutta oli hassua, että Blondi tuli taloon -sarjan Margit Haukkamaa huusi siinä jotain tyyliin "nai mua takaapäin!"
Olin alle 10-vuotias, kun näin sen. Katsoin vanhemmilta salaa. Oli se outo lapsen silmin :D
Erkki Saarelan kassit aika mittavat.
Sellainen elokuva, missä oli vaan jotain viivoja. Nicole Kidman taisi näytellä siinä. En tajunnut koko hommasta mitään.
En tiedä onko omituisin mutta ainakin yksi omituisimmista. Jodorowskin The holy mountain.
The Lamb, pariskunta korvaa kuolleen lapsen lampaalla. Todella outo.
The Lobster, ohjaajana Yorgos Lanthimos jonka filmit on usein aika outoja.
The Lobster oli aika erikoinen. Ihmiset, jotka eivät löydä uutta kumppania parisuhteeseen tietyn aikaikkunan sisällä, muutetaan eläimiksi. Jokainen saa luonnollisesti valita, miksi eläimeksi haluaa muuttua. Elokuva on täynnä suhteellisen tunnetuja näyttelijöitä brittein saarilta. Dialogi on akikaurismäkistä ja vaikka juoni lässähtää loppua kohden, kyseessä on ihan katsomisen arvoinen pätkä.
Karmea leffa. Kertanäkeminen riitti, toiste en halua katsoa. Huikea näyttelijäsuoritus kyllä Balelta, jälleen kerran!