Miksi niin moni näkee itsensä hoikkana vaikka painoindeksi olisi joku 21?
Kommentit (11)
Ei niin. Se on laiha, mutta normaalin rajoissa.
Riippuu ihan pituudesta. On sulla ap ongelma.Koita vaan kestää.
Niin. Ihmiset on eri mallisia. Lihas painaa enemmän ku läski. Mulla on bmi20,5 ja olen tosi hoikka ja urheilullinen mutta jos näiden lihasten tilalla ois saman painon verran läsöä niin joo voisin olla vähän eri näköinen
Mun painoindeksi on 28. En näe itseäni hoikkana, mutta ihan helevetin hyvännäköisenä kyllä. Jossain viisi kiloa kevyempänä varmaan näkisin itseni hoikkanakin, mutta en pidä sitä tavoittelemisen arvoisena.
Mutta kerroppa miten se sinulta on pois jos joku muu on itseensä tyytyväinen?
Jaa-a, tiedä tuosta sitten. Itselläni on painoindeksi 22, mutta sillä ei ole mitään merkitystä, kun lihaksikas vartalo on tavoitteena. Peilikuva kiinnostaa enemmän.
Hah, 21! Surkea painoindeksi. Surkea heiteltävä ja tönittävä pikkuihminen. Mun painoindeksi on 25 ja olen he*vetin hyvä ellen jopa täydellinen.
Painoindeksi on niin turha, kun nykyään ihmiset käyvät paljon salilla.
Rasvaprosentti on paljon oleellisempi mittari.
Vierailija kirjoitti:
Painoindeksi on niin turha, kun nykyään ihmiset käyvät paljon salilla.
Rasvaprosentti on paljon oleellisempi mittari.
Näin just. Eilen just kävin itse mittauksessa ja rasvaprosenttiakin oleellisempi on rasvamassa. Ja tietysti myös sisäelinten ympärillä oleva rasva.
Miksi jonkun mielestä on ok kommentoida toisten ulkonäköä ja pitää omaa mielipidettään siitä mikä on hyvännäköistä ainoana oikeana? Ihmiset ovat erinäköisiä ja kokoisia, opi elämään sen kanssa!
OK.