mikä ois paras kuivashampoo? nimim. pässin nuolema
eli. kuivashampoo hakusessa. biozelliä oon käyttänyt, mutta se ei oo kauheen tehokas. ja jotkut kuivashampoot tekee tahmeiksi, mikä sekään ei ole hyvä. onko mun kohtalo olla ikuinen liiskaletti? vinkkejä kehiin, siskot!
Kommentit (14)
Oon tykännyt Dermosilin kuivashampoosta.
Vierailija kirjoitti:
batiste stylist xxl volume spray
onko tää kuivashampoo vai muotoilutuote?
Kuivashampoo kyllä säästää arjessa monta tuntia aikaa per viikko sekä pelastaa huonot hiuspäivät. Itselläni on voimakkaasti rasvoittuva iho (ja toki päänahka). Näytän ikäistäni 10+ vuotta nuoremmalta kuulemma, mutta ikuinen taistelu finnejä ja liiskalettiä vastaan on raskasta. Kuivashampoo auttaa arkeani todella paljon. Joten muakin kiinnostaisi kuivashampoomerkit.
Bstistesta tykkään minäkin, vaikka onkin vähän hintava. Vihreä purkki on ainakin hyvä
Batiste Heavenly Volume. Maksaa n 5-6 e Prismassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
batiste stylist xxl volume spray
onko tää kuivashampoo vai muotoilutuote?
Käytännössä kuivashampoo, mutta purkissa varmaan lukee muuta. Kuivashampookin tosin käy muotoilutuotteesta, joten. Olen kokeillut monia (myös batistelta) ja tämä on ehdottomasti kaikkein tehokkain.
Batistelle ääni täältäkin. Oli ensimmäinen kuivashampoo mitä kokeilin ja olin tosi pettynyt kun seuraava ostamani olikin ihan surkeaa (taisi olla schwartzkopf)
Nyt en osta enää muita kuin Batisten kuivashampoota.
Vierailija kirjoitti:
Bstistesta tykkään minäkin, vaikka onkin vähän hintava. Vihreä purkki on ainakin hyvä
Mulla vihreä jäi käyttämättä kun hankin punaisen batisten
En tiedä miten sopii tummiin hiuksiin, mutta ainakin kaikkien vaaleahiuksisten kannattaa kokeilla Kloranen kuivashampoota (nimenomaan sitä puuterimaista versiota, missä purkkia puristetaan, jolloin kuivashampoo 'pöllähtää", ei sitä perinteistä hiuslakkapullon tyylistä suihkutettavaa).
Sitä myydään vain joissakin apteekeissa ja on aika kallista, noin 13e, mutta ehdottomasti sen arvoista. Tekee ainakin omista hiuksista paljon puhtaammat ja tuuheemmat kuin muut mitä olen kokeillut, ja samalla ikäänkuin haalistaa tummaa juuri kasvua.
Batiste ja se original versio on paras!
Klippoteket on itselläni toiminut ylivoimaisesti parhaiten. Kuivashampoopäivät on parhaita hiuspäiviä nykyään.
Batiste on toiminut mulla hyvin.