Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vaikea exä

Vierailija
26.04.2018 |

Olen mies, eronnut luonnollisesti kun exästä puhutaan. Olemme sopineet kumpi on milloinkin lasten kanssa. Nyt on se tilanne että toinen menee isälleen ja toinen isovanhemmilleen. No, ajattelin että otan huomenna vapaapäivä(iltavuoro, aamun olen lasten kanssa) ja vietän omaa aikaa ja haen lapsen sovitusti lauantai aamuna, olen tämän jo sopinut exän äidin kanssa. Mutta mutta...ei mulla saisi olla vapaapäivää! Kun mulla on nyt sitten kaksi päivää enemmän omaa aikaa tässä seuravan puolentoistakuukauden aikana eikä yksi, sekin oli jo suuri asia hånelle. Olen paska isä nytten ja hän toivoo että lapseni unohtaa minut kun olen niin vähän hänen kanssaan, mitä nyt kaikki viikot ja puolet viikonlopusta nykysysteemillä(kuten hän myös, eri aikaan ollaan töissä). Meillä alkaa kohta viikko viikko systeemi jolloin luonnollisesti olen vähemmän lapseni kanssa kun puolet ajasta hänellä kokonaan. Mikäköhän silloin olen...huoh. Onneksi on allekirjoitettu sopimus ja yhteishuoltajuus niin edes vähän mieli turvallisempi.

Tämmöstä, oli vähän pakko purkaa anonyymisti, ei viitsi enää kavereita vaivata. Että elämä on...

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yhdeksän