Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tällaista muiden tiimeissä?!?? (Huom! Tämä EI siis ole peovo!!!)

Vierailija
26.04.2018 |

Meidän tiimissä on vetäjä plus kuusi henkilöä. Kaikilla yliopisto- tai amk-koulutus. Ikähaarukka nuorin 26 ja vanhin päälle 40. Meitä naisia on 5 (myös vetäjä) ja miehiä 2.

Tiimissämme on kolmen vähän yli kolmen naisen porukka, joka kiusaa ja terrorisoi muita. He ovat jotenkin saaneet tiimin vetäjän täysin valtaansa ja saavat käytännössä tehdä mitä tahansa.

Tämä kävi tänään: Olen tehnyt viikon asiakkuuksiin liittyvää projektia, joka on vienyt paljon aikaa. Asia oli kiireinen. Tänään oli osaston palaveri, jossa minun ja tiimin vetäjän piti esitellä projekti ja jakaa briifit. Aamulla vetäjä ilmoittikin, että N.N (yksi tästä mainitusta kolmikosta) tulee briiffaamaan minun kanssani eikä briiffejä jaeta. Aha. No sitten palaverissa (jossa siis parikymmentä ihmistä) esittelin koko projektin ja lopputulokset. Sitten tämä N.N. alkoi puhua ja sanoi esittelevänsä projektin "ykstyiskohdat". JA HÄN KÄYTTI MINUN TEKEMÄÄNI BRIIFFIÄ, JOHON OLI LISÄTTY HÄNEN JA TIIMINVETÄJÄN NIMET!! Siis minä sain vain esittää päälinjat ja hän kaikki yksityiskohdat. Kun sanoin hänelle jälkeenpäin asiasta, hän käski minun puhua tiimin vetäjälle, jos mulla oli joku ongelma. Tiiminvetäjä taas sanoi, ettei mulla ole "tekijänoikeutta" vaan hän päättää kuka esittelee mitäkin.

Tällaista tää on joka päivä. Kolme ei tee mitään ja muut heidänkin työt ja he ottaa kunnian kaikesta!

Mitä voisin tehdä? En uskalla alkaa rettelöidä tai riidellä, etten joudu lähtemään jos porukkaa vähennetään.

Kommentit (11)

Vierailija
1/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kolmen vähän yli kolmekymppisen naisen

Ap

Vierailija
2/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis millä tavalla esitti ne yksityiskohdat, jos sinä olet kaiken tehnyt itse ja heilläkään ei vielä briiffejä aiemmin ollut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis millä tavalla esitti ne yksityiskohdat, jos sinä olet kaiken tehnyt itse ja heilläkään ei vielä briiffejä aiemmin ollut.

Lähetin briiffiluonnoksen tiimin vetäjälle toissapäivänä. Hän sanoi eilen ettei briiffiä jaetakaan. Tänään tämä briiffi oli sitten taululla powerpointtina ja minun nimen lisäksi tiiminvetäjän ja tämän N.N:n nimillä varustettuna.

Ap

Vierailija
4/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seuraavalla kerralla laita samaan jakeluun CC:nä myös johdon seuraavalla portaalla istuva ja viestiksi "Tässä tämä mun tekemä briiffi."

Vierailija
5/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko tiiminvetäjä tehnyt jotain siihen briifiin?

Vierailija
6/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seuraavalla kerralla laita samaan jakeluun CC:nä myös johdon seuraavalla portaalla istuva ja viestiksi "Tässä tämä mun tekemä briiffi."

Näin. Ei jää epäselväksi kenellekään kuka on tehnyt ja mitä. 

Vierailija
7/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä missä yli kaksi naista kokoontuu, on takuulla ennemmin tai myöhemmin draamaa ja ongelmia. Aina.

Vierailija
8/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiitos vinkistä! Jotain tuollaista täytyy varmaan kokeilla.

Meillä on vaan todella poikkeuksellista, että joku lattiatasolta olisi suoraan yhteydessä osaston johtoon oman esimiehen ohitse. Ja asiakkuuspäällikkö varmaan käskisi meidän hoitaa omat asiamme eikä lähettää hänelle jotain sälää. Jokainen tiimi hoitaa omat segmenttinsä ja vetäjä raportoi osaston johdolle.

Minusta sinänsä ihan tavallinen käytäntö tämä. Mites muilla?

Vierailija
9/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

8 siis ap

Ap

Vierailija
10/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko tiiminvetäjä tehnyt jotain siihen briifiin?

Siis joku oli sen tehnyt PP-dioiksi. Tod näk tämä N.N.

Tekstiä oli tietysti leikelty ja lyhennelty, koska PP on eri media kuin email tai teksti. Mutta käytännössä oli mun briiffi.

Ap

Vierailija
11/11 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin asiakkuuspäällikölle mailia et by the way se aamuinen briiffi oli yksin mun tekemä, vaikka joku toinen sen esittikin, mitä tykkäsit siitä? Et jos haluat vielä keskustella asiasta, voit kääntyä suoraan minun puoleen, joka olen tehnyt viikon asiaa koskevaa selvitystyötä. Ja cc/ tiiminvetäjä ja N.N. sekä KOKO meidän tiimi.

Sotahan tästä tukee mut ei väliä.

Niinpal vittuuntunut olen just nyt.

Ja nyt himppeen!

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi