Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koiran lenkit

Hulivilivili
26.04.2018 |

Heippa. Olisi suunnitteilla hommata bokseri, mutta tämmöistä olisi vielä miettiessä että onko tämmöinen liikuntasuunnitelma hyvä, vai tarvitseeko enemmän liikuntaa :) Lähinnä näitä lenkkejä mietin että onko esim aamu ja iltalenkit liian lyhkäisiä. Olen nyt 3vuotta bokseria miettinyt ja nyt olisi sopiva hetki kyseinen rotu hankkia. Mutta tietenkin haluan ottaa ”pikkuseikatkin” huomioon niinkuin tämä lenkkien pituus. Paikkakunnalla missä asun on paljon metsää jossa saa juoksuttaa koiria (tietenkin ei kiinnipitoaikana) ja mökkini on keskellä metsää ja naapurit ovat sen verran kaukana että ei näe eikä kuule heitä. ja kesät vietämme melkein kokonaan siellä ja siellä lenkit järjestämme juurikin vapaana ja koirat saavat remuta menemään niin paljon kun sydän haluaa, ja sen lisäksi vielä ajamme monesti ihan kunnon metsään retkille, ja joka päivä harrastamme bokserin kanssa erilaisia harrastemuotoja. Ja minulla on kokemusta ollut koko elämäni ajan koirista ja tälläkin hetkellä omistan cockerspanielin että tiedän kyllä vastuun mitä koiran omistuksessa on, mutta haluan ottaa huomioon kaikki pienetkin seikat ja tämä kyseinen lenkkien pituus on vielä vähän hakusessa, ja tiedän se on koirasta kiinni jotkin tarvitsevat enemmän liikuntaa ja toiset vähemmän ja sen pystyy itse nähdä mitä oma koira tarvitsee mutta haluan ottaa heti alusta asti huomioon muidenkin bokserinomistajien kokemuksia :)Olisin hyvin kiitollinen jos ehitisitte vastailla asiallisia kommentteja teidän kokemuksista :)

-Aamulenkki n.20min
-päivälenkki n. 1h
-iltalenkki n.20-30min

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kaksi