Miten kuninkaalliset Madde, Kate, Victoria ja varmaan Meghan Markle, 37v tulevat raskaaksi tyyliin heti?
Kommentit (65)
Jos ehkäisyn jättää pois, ihminen tulee raskaaksi heti. Se on biologiaa.
Veikkaan, että Victorialla on ollut jotain hedelmällisyydessä, koska 1. lapsi syntyi lähes kaksi vuotta häiden jälkeen. Ja lasten ikäero on neljä vuotta.
Vierailija kirjoitti:
Kierto ei välttämättä kerro menopaussista mitään. Minulla ei ole kuukautiskiertoa ollenkaan, mutta silti on labroissa todettu, että menopaussia EI OLE. Ei sinne päinkään.
Ps. tuo Meghan on vela.
Taitaa Meghanin veluus olla mennyttä sen siliäntien kun pääs prinssin morsiammeksi. Sinänsä varmaan kiittää luojaansa ettei ole aiemmin erehtynyt lapsentekoon koska se olisi voinnut olla hoville jo liikaa kaiken muun lisäksi. Voihan se olla ettei Harryakaan olis kiinostanut ruveta toisen miehen mukulan kanssa nurkkiaan jakamaan.
Itse en pystynyt tulemaan parikymppisenä raskaaksi. En vaan tullut ja mitään vikaakaan ei oikeastaan löytynyt... Lapseni sain lopulta lähempänä 40v. Eli siis kaikki hedelmälliset vuoteni ilman ehkäisyä, ja yhtäkkiä lähes 40v tärppäsi. Sama mies kokoajan eli ei mies ole vaihtunut.
Aina ei biologia toimi kuten luulisi. ;)
Tuleeko Meghanille mahdollisesti hieman tummempi lapsi? Hänhän on puoliksi tummaihoinen. Mielenkiintoista, että miten joskus on voitolla valkoiset ja joskus mustat piirteet.
Minä en usko, että Meghan tekee lapsia. Jää todennäköisesti lapsettomaksi. Ehkäpä adoptoivat myöhemmin.
No Kate on kyllä tosiaan tainnut tulla heti kun on halunnut (2x 2-3 vuoden ikäero).
Meghan ja Harry varmaan elävät vapaaneuvosten elämää ilman lapsia ja kiertelevät maailmaa ja nauttivat elämästä. Todella vaikea kuvitella, että saisivat lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Meghan on vela. Ei halua lapsia.
Onko hän sanonut jossain niin? Siinä sitten vasta helppo elämä. Ei halua lapsia, haluaa punapäisen prinssin ja hankkii sen. Sitten elelee leveästi loppuikänsä.
Tosi monet jenkkiläiset tunnetut naiset on veloja, kuten esim. Oprah, Cameron Diaz, Sandra Bullock, Jennifer Aniston,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko hän sanonut jossain niin? Siinä sitten vasta helppo elämä. Ei halua lapsia, haluaa punapäisen prinssin ja hankkii sen. Sitten elelee leveästi loppuikänsä.
Oletko kateellinen? Miksi täytyy olla kateellinen toiselle? Elämän kuuluukin olla mukavaa ja helppoa josta nauttia. Ei elämän kuulu olla mitään kärsimystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska niiden on sopivaa tehdä lapsia vasta avioliitossa. Menevät siis naimisiin juuri siinä vaiheessa kun halutaan aloittaa lastenteko. Ja Vickan ei tullut heti raskaaksi. Mä ihmettelen enemmän sitä että kukaan ei ole tullut raskaaksi ennen häitä vai onko sitten vaan jonkin paineiden takia tehtävä muka abortti jos niin kävisi.
Eiköhän nykyään ole niin varmat ehkäsykeinot ettei kenenkään vastuullisen ihmisen tarvi aborttiin sortua. Prinsessat eivät varmasti unohda ottaa pilleriä kun tietävät mikä soppa siitä syntyisi.
Mikään ehkäisy ei ole varma. Jopa prinsessalle tulee silloin tällöin ripuli tai yrjötauti.
Mua pelottaa kamalasti onko teini-iän ortoreksia tehnyt tepposia... käytän ehkäisyä tällä hetkellä ja unelmoin lapsista, mutta jännittää jo valmiiksi. En jotenkin koe olevani yhtään hedelmällinen..
Suurin osa ihmisistä ei ole hedelmällisvammaisia. Olisivatkin, lasten teon pitäisi olla harvojen etuoikeus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No koska niiden on sopivaa tehdä lapsia vasta avioliitossa. Menevät siis naimisiin juuri siinä vaiheessa kun halutaan aloittaa lastenteko. Ja Vickan ei tullut heti raskaaksi. Mä ihmettelen enemmän sitä että kukaan ei ole tullut raskaaksi ennen häitä vai onko sitten vaan jonkin paineiden takia tehtävä muka abortti jos niin kävisi.
Eiköhän nykyään ole niin varmat ehkäsykeinot ettei kenenkään vastuullisen ihmisen tarvi aborttiin sortua. Prinsessat eivät varmasti unohda ottaa pilleriä kun tietävät mikä soppa siitä syntyisi.
Mikään ehkäisy ei ole varma. Jopa prinsessalle tulee silloin tällöin ripuli tai yrjötauti.
Kierukka ja kapseli on siitä hyviä, että mitkään ripulit ja yrjötaudit ei niihin vaikuta. Olen itse käyttänyt kierukkaa aina ehkäisynä ja olen vannoutunut kierukan käyttäjä. Parhain ehkäisykeino ikinä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin siksihän niitä lapsia halutaan että olisi jotain vaikeutta. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kierukka ja kapseli on siitä hyviä, että mitkään ripulit ja yrjötaudit ei niihin vaikuta. Olen itse käyttänyt kierukkaa aina ehkäisynä ja olen vannoutunut kierukan käyttäjä. Parhain ehkäisykeino ikinä!
Aika moni lapsi on syntynyt kierukan kanssa.
Ei ollut. Alle vuosi häistä syntyi William.