Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten kuninkaalliset Madde, Kate, Victoria ja varmaan Meghan Markle, 37v tulevat raskaaksi tyyliin heti?

Vierailija
26.04.2018 |

Niin, miten? Saavatko suoraan jotain hoitoja?

Kommentit (65)

Vierailija
21/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Victorialla oli vaikeuksia tulla raskaaksi nuoruudessaan sairastamansa anoreksian takia. Ei todellakaan tullut heti raskaaksi. Oli asennoitunut siihen, ettei välttämättä saa lapsia.

Vierailija
22/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maddehan meni naimisiin kesäkuun alussa ja Leonore syntyi helmikuun lopulla, joten saattoi olla jo paksuna häissään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No meitä on moneen junaan, itse tulin heti raskaaksi 35-vuotiaana ja yksi "vahinko" 37-vuotiaana kun varmat päivät eivät olleetkaan niin kovin varmat....   Kyllä mielestäni 35-38 vuotiaat tulevat vielä varsin helposti raskaaksi jos ei ole muita "ongelmia"... 

Vierailija
24/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kummitäti lopetti ehkäisyn 43 vuotiaana ja tuli raskaaksi samantien.

Vierailija
25/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No meitä on moneen junaan, itse tulin heti raskaaksi 35-vuotiaana ja yksi "vahinko" 37-vuotiaana kun varmat päivät eivät olleetkaan niin kovin varmat....   Kyllä mielestäni 35-38 vuotiaat tulevat vielä varsin helposti raskaaksi jos ei ole muita "ongelmia"... 

Tällä palstalla kyllä maalaillaan paljon uhkakuvia, jo 33-vuotias on todennäköisesti maho ja kaikki toivo raskaudesta menetetty ja vaihdevuodet alkaa 36-vuotiaana... Huh.

Vierailija
26/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Victorialla oli vaikeuksia tulla raskaaksi nuoruudessaan sairastamansa anoreksian takia. Ei todellakaan tullut heti raskaaksi. Oli asennoitunut siihen, ettei välttämättä saa lapsia.

Sinähän sen tiiät..

Vierailija
27/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mitä ihmettä, se itse puhui mahdollisesta lapsettomuudesta jossain haastattelussa 😀 vai luuletko että revin hatusta tuon jutun 😂

Vierailija
28/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ainakaan Victoria tullut helposti raskaaksi. Ei onnistunut eka raskaus kovin nopeasti ja toisen kanssa meni vielä kauemman. MAdde ainoastaan on raskautunut heti.

Japanin kruunuprinsessa on saanut yhden lapsen ja senkin yrittämisessä meni vuosia.

VeikKaan, että Harry ja Megan menevät nyt nopeasti naimisiin, koska Meghan on jo 37. Enää ei voi odottaa yhtään.

Vierailija
29/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Dianalla ollut suuria vaikeuksia tulla raskaaksi?

Vierailija
31/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sydämestäni toivon että ensi vuonna tähän aikaan Meghan on viimeisillään.

Vierailija
32/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä ei välttämättä vielä vaikuta, mutta lapsentekovuosia ei ole enää kovin paljon edessä 40 lähestyvällä. Emme kaikki ole prinsessoja emmekä myöskään tule kaikki samalla tavalla raskaiksi.

Vierailija
33/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla saattaa olla jo menopaussi.

No ei tod ole. Nainen on 37v. Itse oon 47v ja ihan normi kierto..

Vierailija
34/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ne on prinsessoja ja niille kaikki on mahdollista!

Vierailija
35/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös Dianalla ollut suuria vaikeuksia tulla raskaaksi?

Ainoa, mitä minä muistan kuulleeni, on että hän jossain haastattelussa antoi ymmärtää Harryn saaneen alkunsa kertalaakista siinä vaiheessa, kun seksi oli jo heidän väliltään loppunut.

Ihan kauheaa, että kukaan joutuu tietämään tuollaisia itsestään, saati että asia kerrotaan koko maailmalle.

Vierailija
36/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös Silvian aikanaan pitänyt jotenkin lääkärintodistuksella todistaa, että oli kykenevä saamaan lapsia, ennen kuin kuninkaalle annettiin vihkilupa? Muistan lukeneeni lehdestä silloin kauan sitten, muistaako kukaan muu?

Vierailija
37/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sydämestäni toivon että ensi vuonna tähän aikaan Meghan on viimeisillään.

Mä sydämestäni toivon että sä saisit elämääsi jotain muuta sisältöä kuin jonkun ventovieraan sikiämisen.

Vierailija
38/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meghanilla saattaa olla jo menopaussi.

No ei tod ole. Nainen on 37v. Itse oon 47v ja ihan normi kierto..

Niinhän sen täytyy olla, että kun sulla ei ollut menopaussia 37-vuotiaana niin kellään muullakaan ei voi olla.

En ole tuo edellinen kommentoija, enkä väitä mitään Meghanin suhteen, mutta tunnen läheisesti naisen, jolla oli menopaussi juuri tuon ikäisenä.

Vierailija
39/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuoria, terveitä naisia.

Vierailija
40/65 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kierto ei välttämättä kerro menopaussista mitään. Minulla ei ole kuukautiskiertoa ollenkaan, mutta silti on labroissa todettu, että menopaussia EI OLE. Ei sinne päinkään.

Ps. tuo Meghan on vela.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kaksi