Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies vie ilon kaikesta mikä minulle on tärkeää!

Vierailija
25.04.2018 |

Ilmeisesti minun pitäisi vain olla kotona, ettei mies saisi syytä irvailla. Käyn viihteellä max kolme kertaa vuodessa. Kerron asiasta hyvissä ajoin ja varmistan ettei miehellä ole mitään samaan aikaan, jonka jälkeen merkitsen menoni kalenteriin. Silti joka ikinen kerta mies yrittää pilata hyvän fiilikseni typerillä kommenteillaan. "Miksi pitää taas (!) mennä?" "Eivät muutkaan perheenäidit käy juhlimassa" yms. Luonnollisesti hermostun moisista kommenteista, koska en koskaan kyseenalaista miehen omia menoja. Usein käy niin, että lähden pahalla mielellä juhlimaan ja tunnen syyllisyyttä. On myös inhottavaa, että lapset näkevät riitamme. Mielestäni me molemmat olemme kuitenkin ansainneet irtiottomme.

Kerron vielä, että mies käy suurinpiirtein yhtä usein viihteellä, eikä asiasta sen kummemmin keskustella. Minua ei haittaa, vaikka mies kävisi useamminkin, jos itsekin pääsisin useammin. Hänen menonsa ovat lähinnä ilmoitusluontoisia asioita. Mies myös usein linnoittautuu autotalliin "tekemään hommia" moneksi tunniksi, joten hänellä on omaa aikaa ihan riittävästi. Itse en voi edes ystäviä tavata ilman, että otan lapset mukaan.

Miten tämän tilanteen saisi ratkaistua?

Kommentit (23)

Vierailija
21/23 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
22/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvää päivää :p

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/23 |
06.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateellinen narsisti ukko. Vaihtaisin pois, ei tuo ole edes lapsille hyväksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi yksi