Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tylsästä toimistotyöstä lähihoitajaksi? Kannattaako?

Vierailija
25.04.2018 |

Liksa tippuisi yli 500, mutta tulen hulluksi nykyisessä paikassa. Jotain pitäisi keksiä.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa...

Vierailija
2/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei. Kiva hoitaa haisevia vanhuksia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö voi hakea muuta, nykyistä koulutusta vastaavaa työtä?

Vierailija
4/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tutkinto sulla on alla? Amis/AMK/yliopisto?

Vierailija
5/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä hitossa. Mä just mietin että vaihtaisin ”tylsiin toimistotöihin”. Varsinkin jos liksa nousis 500€. Vaihdetaanko? T. Lähihoitaja

Vierailija
6/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata, vaan vanhetessa täytyyy pyrkiä fyysisesti kevyempään työhön, ettei hoitajasta itsestään tule liian aikaisin hoidettavaa! Lähihoitajan työ vanhentaa ennen aikojaan! Muista myös jokavuotinen inflluenssarokotuspakko, joka voi muodostua taakaksi, jos oma sairastavuus lisääntyy sen seurauksena!

Vierailija
7/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet korkeakoulukelpoinen, niin hae mieluummin sairaanhoitajaksi. Paaljon enemmän mahdollisuuksia ja mukavampia työtehtäviä tarjolla. Mulla on useampi tuttu jotka opiskellut lähäristä sairaanhoitajaksi ja olleet erittäin tyytyväisiä. Jokainen heistä työskentelee nykyään oikein mukavissa työtehtävissä

Vierailija
8/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opiskelin lähäristä eteenpäin ja en ole tyytyväinen!  Mikään hoitoalan työ ei tyydytä Suomessa. Edes lääkärin ammatissa ei olisi hohtoa enää, vaikka siinä palkka alkaisikin korvata jo haittoja!

Vierailija
9/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opiskelin lähäristä eteenpäin ja en ole tyytyväinen!  Mikään hoitoalan työ ei tyydytä Suomessa. Edes lääkärin ammatissa ei olisi hohtoa enää, vaikka siinä palkka alkaisikin korvata jo haittoja!

Aina tätä yleistystä. Jokainen tuntemani hoitoalan ammattilainen on tyytyväinen työhönsä. Riippuu täysin ihmisestä itsestään ja työpaikasta tietenkin. Työyhteisöstä yms.

Vierailija
10/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suosittele

Vierailija
11/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoitoala on mukava ala, mutta lähihoitajan työ on ehdottomasti raskainta. En voi suositella. Mikä tahansa muu ammatti hoitoalalla on kannattavampi kuin lähihoitaja.

Vierailija
12/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata. Haluaisin vain että olisin joskus päätynyt mieluummin tylsiin toimistotöihin. Olen lähihoitaja. Toisaalta olen varma että niin kauan kuin ihminen ei pääse tekemään itselle aidosti iloa tuottavaa työtä, hän on tyytymätön ja väsynyt joka tapauksessa.. guuglaa ikigai

Vierailija
13/15 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä. Minä kadun , että vaihdoin helpon toimistotyön vanhustenhoitoon. Nyt vasta ymmärtää, miten helppoa se "tylsä" työ, toimistossa oli. Tämä vanhustyö on yhtä helvettiä. Liian vähän henkilökuntaa, huono työilmapiiri, huono johtaminen. Ulkomaalaisia, kouluttamattomia töissä. Huono hoito vanhuksilla. Järkyttävä työ. Jos uskallat kritisoida, saat potkut. Älä vaihda. Vihaan tätä työtä.

Vierailija
14/15 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylsää se lähihoitajankin työ on tai riippuu paikasta.

Vierailija
15/15 |
22.03.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nämä trollauksia? Kuka HULLU vaihtaisi toimistohommat lähihoitajan työhön?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän