Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio imettää

Vierailija
25.04.2018 |

Ahdistaa ajatuskin lypsylehmää olemisesta ja tissien hautomisesta kaikenlaisilla kaalikääreillä. Tai rikkoutuneet nänninpäät, ei hyvänen aika. En myöskään halua esitellä rintojani julkisesti mutten halua homehtua neljän seinän sisäänkään. Sitäpaitsi haluan että mies voi välillä hoitaa yösyötöt. En todellakaan aio lypsää maitoa. Onko muita joita ahdisti ajatuskin?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua ahdisti ajatus pullojen keittelystä, maidon lämmittämisestä ja korvikkeen raahaamisesta kaupasta. Siksi sitten lopulta imetin vaan, vaikka tosi vaikeaahan se aluksi oli. Oma opettelu siinä äidillä, ja vauvallakin.

Olihan se imettminen helpompaa, kun tuo pullorumba. Ensimmäisen kanssa imetys onnistui 8 kk. Toisen kanssa siitä ei tullut mitään. 2 viikkoa sujui hyvin, sitten alkoi se pullojen keittely, huoh, todella rasittavaa.

Oli paljon hankalampi kulkea yhtään missään. Helpompi oli ensimmäisen kanssa, vaikka kaupan sovituskoppiin imettämään, helppoa.

22/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mita rakastan kirjoitti:

Imettäminen on muutenkin köyhien ha moni ongelmaisten ihmisten touhua. Mut tosin pakotettiin sairaalassa kokeilemaan imetystä. Oksettavaa toimintaa sairaalan henkilökunnalta ja valituksen tein heidän toimistaan

Paitsi tietenkin tutkimusten mukaan juuri korkeasti koulutetut imettävät, mutta missäpä sinä olisit semmoisiin tutkimuksiin törmännyt.

Mä en tunne ketään rikadta tai korkeasti koulutettua ihmistä jotka imettäisi. Persaukisia sossun wlättejä imettäjät ovat olleet. Itse siirsin 1kk ikäisen lapsen kiinteille ja niin teki muutama tuttukin kas kummaa ollaan varakkaita ja menestyneitä

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla