En aio imettää
Ahdistaa ajatuskin lypsylehmää olemisesta ja tissien hautomisesta kaikenlaisilla kaalikääreillä. Tai rikkoutuneet nänninpäät, ei hyvänen aika. En myöskään halua esitellä rintojani julkisesti mutten halua homehtua neljän seinän sisäänkään. Sitäpaitsi haluan että mies voi välillä hoitaa yösyötöt. En todellakaan aio lypsää maitoa. Onko muita joita ahdisti ajatuskin?
Kommentit (22)
Imettäminen on muutenkin köyhien ha moni ongelmaisten ihmisten touhua. Mut tosin pakotettiin sairaalassa kokeilemaan imetystä. Oksettavaa toimintaa sairaalan henkilökunnalta ja valituksen tein heidän toimistaan
Hyvä. Ajattelen itse täysin samoin. Ällöttävää ajatuskin koko touhusta. Pullo lapselle ja työnjako 50-50 miehen kanssa. Ei ole lapsia, eikä suunnitelmissakaan vielä, mutta tämänkin olen jo päättänyt valmiiksi.
Se on täysin sun valinta. Minä valitsin tarjota lapselleni parasta mahdollista ravintoa. :)
Kaikki mita rakastan kirjoitti:
Imettäminen on muutenkin köyhien ha moni ongelmaisten ihmisten touhua. Mut tosin pakotettiin sairaalassa kokeilemaan imetystä. Oksettavaa toimintaa sairaalan henkilökunnalta ja valituksen tein heidän toimistaan
Paitsi tietenkin tutkimusten mukaan juuri korkeasti koulutetut imettävät, mutta missäpä sinä olisit semmoisiin tutkimuksiin törmännyt.
Vierailija kirjoitti:
Hyvä. Ajattelen itse täysin samoin. Ällöttävää ajatuskin koko touhusta. Pullo lapselle ja työnjako 50-50 miehen kanssa. Ei ole lapsia, eikä suunnitelmissakaan vielä, mutta tämänkin olen jo päättänyt valmiiksi.
Ällöttää ajatuskin koko touhusta? Jopas.
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo rintojen julkinen esittely oikein pitää sisällään ja miten se liittyy imetykseen?
No julkinen imetys. Ei ole tapana pitää rintaa paljaana ihmisten edessä. Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tuo rintojen julkinen esittely oikein pitää sisällään ja miten se liittyy imetykseen?
Miksi sinä ajattelet, että sitä rintaa pitää pitää paljaana ihmisten edessä?
Jokaisen oma valinta.
Julki-imettäminen lienee murto-osa lapsen ruokinnasta ja ei kyllä vaadi täydellistä riisuutumista kuten ei koti-imetyskään.
Helpommalla pääsee kun imettää. Ekalle lapselle alettiin antaa pullosta kun ei muka maitoa tullut riittävästi, no, se oli osaamattomuutta. Olin tulla hulluksi niiden pullojen ja tuttien keittämisen kanssa.
Seuraavat täysimetettiin ja on kyllä vaivattomin tapa hoitaa lapsen ruokinta.
Mua ahdisti ajatus pullojen keittelystä, maidon lämmittämisestä ja korvikkeen raahaamisesta kaupasta. Siksi sitten lopulta imetin vaan, vaikka tosi vaikeaahan se aluksi oli. Oma opettelu siinä äidillä, ja vauvallakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan tiennyt että jotkut imettävät ilmeisesti paidan läpi. Olen kuvitellut että nänni vauvan suussa liittyy imetykseen. Miten sen saat vauvan suuhun riisumatta?ap
Hauska, et kai aio synnyttää, yököttävää, oletko joku emakko?
Vierailija kirjoitti:
Kaikki mita rakastan kirjoitti:
Paitsi tietenkin tutkimusten mukaan juuri korkeasti koulutetut imettävät, mutta missäpä sinä olisit semmoisiin tutkimuksiin törmännyt.
Valetta ne ovat, kaikki tutkimukset. Äläkä unohda naapurin Mirkkua, joka imetti vielä eskarilaista, mies jätti ja lapselle tuli kaiken kukkuraksi astma.
varmaan provo mutta miksi tällaiset ihmiset edes hankkii lapsia kun ei niiden paras kiinnosta ja jo etukäteen tiedetään ettei olisi hyvä äiti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En olekaan tiennyt että jotkut imettävät ilmeisesti paidan läpi. Olen kuvitellut että nänni vauvan suussa liittyy imetykseen. Miten sen saat vauvan suuhun riisumatta?ap
Ei ole tarvinnut erityisesti riisua. Mulla oli imetysrintsikat, toppi ja löysä paita. Käytin vielä rintakumia, mikä lisäsi hieman vaikeusastetta. Päällimmäisen paidan suojissa vedin topin alemmas ja avasin imetysliivin kupin. Sitten taiteilin rintakumin paikalleen. Sen jälkeen nostin paidan suojassa vauvan rinnalle. Löysä paita peitti rinnan ja vauvan pää loput.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä se vauva voi hyvin imeä kankaan läpi, ja se on varmasti hygieenisempää niin. Entisaikaan navetoissakin maito siivilöitiin puuvillakankaan läpi, jotta saatiin kärpäset eroteltua.
Vierailija kirjoitti:
varmaan provo mutta miksi tällaiset ihmiset edes hankkii lapsia kun ei niiden paras kiinnosta ja jo etukäteen tiedetään ettei olisi hyvä äiti
Hyvä äitiys ei ole kiinni imettämisestä. Ap
Anna kun arvaan; et myöskään halua, että lapsi millään tavalla muuttaa elämääsi tai sitoo sinua? Ja haluat viedä vauvan ihan viimeistään puolivuotiaana isovanhemmille yöksi?
Ikinä oo mitään haavoja ollu, kaalien kanssa joutunut hääräämään enkä pumpannut maitoa, vaikka 2 lasta oonkin imettänyt 1v asti.. niin ja imettää voi myös vähäeleisesti.