Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En aio imettää

Vierailija
25.04.2018 |

Ahdistaa ajatuskin lypsylehmää olemisesta ja tissien hautomisesta kaikenlaisilla kaalikääreillä. Tai rikkoutuneet nänninpäät, ei hyvänen aika. En myöskään halua esitellä rintojani julkisesti mutten halua homehtua neljän seinän sisäänkään. Sitäpaitsi haluan että mies voi välillä hoitaa yösyötöt. En todellakaan aio lypsää maitoa. Onko muita joita ahdisti ajatuskin?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tuo rintojen julkinen esittely oikein pitää sisällään ja miten se liittyy imetykseen?

2/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Imettäminen on muutenkin köyhien ha moni ongelmaisten ihmisten touhua. Mut tosin pakotettiin sairaalassa kokeilemaan imetystä. Oksettavaa toimintaa sairaalan henkilökunnalta ja valituksen tein heidän toimistaan

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä. Ajattelen itse täysin samoin. Ällöttävää ajatuskin koko touhusta. Pullo lapselle ja työnjako 50-50 miehen kanssa. Ei ole lapsia, eikä suunnitelmissakaan vielä, mutta tämänkin olen jo päättänyt valmiiksi.

Vierailija
4/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on täysin sun valinta. Minä valitsin tarjota lapselleni parasta mahdollista ravintoa. :)

Vierailija
5/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki mita rakastan kirjoitti:

Imettäminen on muutenkin köyhien ha moni ongelmaisten ihmisten touhua. Mut tosin pakotettiin sairaalassa kokeilemaan imetystä. Oksettavaa toimintaa sairaalan henkilökunnalta ja valituksen tein heidän toimistaan

Paitsi tietenkin tutkimusten mukaan juuri korkeasti koulutetut imettävät, mutta missäpä sinä olisit semmoisiin tutkimuksiin törmännyt.

Vierailija
6/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvä. Ajattelen itse täysin samoin. Ällöttävää ajatuskin koko touhusta. Pullo lapselle ja työnjako 50-50 miehen kanssa. Ei ole lapsia, eikä suunnitelmissakaan vielä, mutta tämänkin olen jo päättänyt valmiiksi.

Ällöttää ajatuskin koko touhusta? Jopas.

Vierailija
7/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tuo rintojen julkinen esittely oikein pitää sisällään ja miten se liittyy imetykseen?

No julkinen imetys. Ei ole tapana pitää rintaa paljaana ihmisten edessä. Ap

Vierailija
8/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sinä ajattelet, että sitä rintaa pitää pitää paljaana ihmisten edessä?

Vierailija
9/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokaisen oma valinta.

Julki-imettäminen lienee murto-osa lapsen ruokinnasta ja ei kyllä vaadi täydellistä riisuutumista kuten ei koti-imetyskään.

Helpommalla pääsee kun imettää. Ekalle lapselle alettiin antaa pullosta kun ei muka maitoa tullut riittävästi, no, se oli osaamattomuutta. Olin tulla hulluksi niiden pullojen ja tuttien keittämisen kanssa.

Seuraavat täysimetettiin ja on kyllä vaivattomin tapa hoitaa lapsen ruokinta.

Vierailija
10/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ahdisti ajatus pullojen keittelystä, maidon lämmittämisestä ja korvikkeen raahaamisesta kaupasta. Siksi sitten lopulta imetin vaan, vaikka tosi vaikeaahan se aluksi oli. Oma opettelu siinä äidillä, ja vauvallakin.

Vierailija
11/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan tiennyt että jotkut imettävät ilmeisesti paidan läpi. Olen kuvitellut että nänni vauvan suussa liittyy imetykseen. Miten sen saat vauvan suuhun riisumatta?ap

Vierailija
12/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska, et kai aio synnyttää, yököttävää, oletko joku emakko?

Vierailija
13/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki mita rakastan kirjoitti:

Paitsi tietenkin tutkimusten mukaan juuri korkeasti koulutetut imettävät, mutta missäpä sinä olisit semmoisiin tutkimuksiin törmännyt.

Valetta ne ovat, kaikki tutkimukset. Äläkä unohda naapurin Mirkkua, joka imetti vielä eskarilaista, mies jätti ja lapselle tuli kaiken kukkuraksi astma.

Vierailija
14/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko olla provo. Niin sekoa.

Vierailija
15/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

varmaan provo mutta miksi tällaiset ihmiset edes hankkii lapsia kun ei niiden paras kiinnosta ja jo etukäteen tiedetään ettei olisi hyvä äiti

Vierailija
16/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En olekaan tiennyt että jotkut imettävät ilmeisesti paidan läpi. Olen kuvitellut että nänni vauvan suussa liittyy imetykseen. Miten sen saat vauvan suuhun riisumatta?ap

Ei ole tarvinnut erityisesti riisua. Mulla oli imetysrintsikat, toppi ja löysä paita. Käytin vielä rintakumia, mikä lisäsi hieman vaikeusastetta. Päällimmäisen paidan suojissa vedin topin alemmas ja avasin imetysliivin kupin. Sitten taiteilin rintakumin paikalleen. Sen jälkeen nostin paidan suojassa vauvan rinnalle. Löysä paita peitti rinnan ja vauvan pää loput.

Vierailija
17/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä se vauva voi hyvin imeä kankaan läpi, ja se on varmasti hygieenisempää niin. Entisaikaan navetoissakin maito siivilöitiin puuvillakankaan läpi, jotta saatiin kärpäset eroteltua.

Vierailija
18/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

varmaan provo mutta miksi tällaiset ihmiset edes hankkii lapsia kun ei niiden paras kiinnosta ja jo etukäteen tiedetään ettei olisi hyvä äiti

Hyvä äitiys ei ole kiinni imettämisestä. Ap

Vierailija
19/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna kun arvaan; et myöskään halua, että lapsi millään tavalla muuttaa elämääsi tai sitoo sinua? Ja haluat viedä vauvan ihan viimeistään puolivuotiaana isovanhemmille yöksi?

Vierailija
20/22 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikinä oo mitään haavoja ollu, kaalien kanssa joutunut hääräämään enkä pumpannut maitoa, vaikka 2 lasta oonkin imettänyt 1v asti.. niin ja imettää voi myös vähäeleisesti.