Naiset mikä siinä maskuliinisessa uhoaja miehessä kiinnostaa
Itsekkin olen aika kokenut kaveri kadulla mutta en mä silti ole jokapaikassa nyrkit pystyssä. Olen huomannut että sensijaan naiset jotenki jumaloi tälläsiä miehiä. Minusta uhoaja miehet on pikemminkin naurettavia ja säälittäviä.
Kommentit (13)
Varmaan mulla on sitten päässä vikaa, kun aina on kiinnostanut se hiljainen, rauhallisempi kaveri enemmän kuin nämä rintaansa takovat paviaanit.
Ei siinä uhoamisessa mikään, mutta yleensä tuon tyyppiset miehet ovat hyvin aloitteellisia. Veikkaan että pakkeja tulee ihan sarjatulena, mutta kun yrittää joka suuntaan aina joku lämpeneekin. Veljien touhuja vierestä tullut seurattua. Itsellä ihan viilipyttyrauhallinen mies.
Ei mikään. Ei ole koskaan sytyttänyt mikään uhoilu.
Ap, ei kiinnosta. Tuliko yllätyksenä?
Eivät kaikki naiset ole kiinnostuneita uhopelleistä. Vain marginaalinen osa naisista.
Ketkä naiset noita uhoilijoita muuten oikein jumaloi? En tunne yhtäkään. Onko ne niitä katujen naisia?
Nainen joka pitää enemmän sellaisista miehistä on mielestäni itsekin jotenkin lapsellinen ja "alempaa tasoa".
Voi kuule aika moni nainen rakastunut naisten hakkaajiin ja yleensä se joka uhoo kadulla uhoo myös kotona.
Ootko varma et pärjäät 27v miehel? ;)
Njää. Niillä on keskimääräistä pienempi nakki. Koko näkyy itsevarmana käytöksenä.
Ei mikään. Inhoan uhoavia, väkivaltaisia ihmisiä.