Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kerrotaan näkemiämme painajaisia

Vierailija
25.04.2018 |

Mitkä ovat pahimmat painajaiset joita olette nähneet?

AP aloittaa: Viime yönä näin unta että olin labyrintissa, jossa minua jahtasivat oliot, joilla ei ollut kasvoja ollenkaan. Aina kun käännyin mutkassa niin edessäni oli jälleen tuollainen olento. Kyllä oli kelju olo herätä!

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsin veljeäni, enkä löytänyt 

Vierailija
2/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikko Alatalo istui alasti sänkyni reunalla ja soitti kitaraa. Se oli melkonen painajainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän tullut aikuisiällä nähtyä tai no eihän minulla usein ns normiunetkaan mieleen aina jää, mutta tämän muistan nähneeni loppuvuodesta. 

Eli minua vaanivat kaksi pahaa henkeä niin asunnossani kuin vaikka kaupungilla kulkiessani. Yleensä vaan huutelivat jotain ikävyyksiä ja sitten vain leijuivat pois paikalta vain ilmestyäkseen hetken päästä uudelleen minua vainoamaan. 

Unen päätteeksi istun jossain lastenhuoneessa jossa on kaksi kerrossänkyä. Itse istun toisella ja sitten toisen sängyn yläpedillä istuu lapsi joka sanoo, että olen Valtteri Bottas ja 10-vuotta. Hän sanoo, että myös häntä ovat samat haamut riivanneet. 

Herättyäni pohdin, että nämä haamut a pahat henget kuvastivat varmmudella paria ikävää ihmistä jotka olivat vahvasti läsnä elämässäni takavuosina. Tuo Bottas taas selittynee sillä, että kyllähän noita formuloitakin ahkeraan katsoo. 

Vierailija
4/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoavaruuden muukalaiset kidnappasivat minut sängystä ja veivät ikkunan läpi alukselleen. Siellä joku "lääkäri" tms. laittoi pitkällä neulalla 3 pistosta niskaani. Kamala uni. Herättyäni oli pakko kokeilla, että tuntuuko niskassa mitään. 😮

Vierailija
5/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sipilästä tuli pääministeri.

Vierailija
6/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin unta että osasin lentää, silleen supersankarityyliin, mutta äkkiä en pystynyt hallitsemaan vauhtiani vaan menin nopeampaa ja nopeampaa ja pelkäsin törmääväni taloihin ja puihin. Heräsin sydän hakaten.

Vierailija
7/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahimpia on ne valtavat lumimassat, et pääse eteenpäin, niin lähellä mutta niin kaukana 

Vierailija
8/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi hirveimpiä on monen vuoden takainen. Siinä ammuin käsiaseella veljeni kuoliaaksi. Kun hätkähdin hereille niin muutaman sekunnin olin että mitä helvettiä olen tehnyt. Kun tajusin että se oli vain painajainen niin tärisin helpotuksesta. Se oli niin todentuntuinen uni että säikäytti todella pahasti.

Vierailija
9/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä kappale on onnistunut aiheuttamaan painajaisia eli tuo lallatus vaan kuuluu looppina jossain pimeässä huoneessa koko unen ajan. 

Todellisuudessa vaan ärsyttää suuresti. 

Vierailija
10/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut monta vuotta lyhyet hiukset. Olen nyt viimeisen vuoden ajan kasvattanut lyhyttä tukkaa pidemmäksi. En ole leikannut milliäkään ja sitkeästi aion kasvattaa pitkät hiukset.

Näen kuitenkin jatkuvasti painajaisia, missä hiukseni kynitään lyhyeksi. Ihmettelen aina unessani, että miksi annan leikata hiukseni, kun olen sen päättänyt, että haluan ne pitkät hiukset. 

Yksi mieleenjäävin uni oli se, kun amerikkalaisen huippumalli haussa ohjelman, Mr Jay Manuel, leikkasi tukkaani ja sanoi monta kertaa, että minulle sopii todella lyhyt blondattu hiusmalli :D

Helpotus on aina suuri, kun herään ja tajuan, että tukka on tallella. 

Vierailija
11/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin unta että osasin lentää, silleen supersankarityyliin, mutta äkkiä en pystynyt hallitsemaan vauhtiani vaan menin nopeampaa ja nopeampaa ja pelkäsin törmääväni taloihin ja puihin. Heräsin sydän hakaten.

Mä lennän usein unissani. Heti jos juoksen tiedostan, että kohta mennään ja korkeella.

Vierailija
12/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen joka yö painajaista, tai joskus muuten vain ahdistavaa unta. En edes muista milloin viimeksi olisin nähnyt hyvää tai neutraalia unta, joten materiaalia riittää. Kerron kuitenkin painajaisunen joka toistui lapsuudessani monta kertaa.

Olin n. 5-v., tarkkaan en osaa sanoa mutta kuitenkin päiväkoti-ikäinen. Unessa oli aina sama teema (yksityiskohdat ovat hävinneet vuosien saatossa muistista). Perheeni vei minut ja ystäväni suureen akvaarioon. Se oli hohtavan valkoinen rakennus, todella erikoinen ja modernisti muotoiltu. Se sijaitsi keskellä vihreää niittyä, eikä alueella ollut muita rakennuksia. Sisällä oli lasiseinät joista näkyi valtaviin akvaariotankkeihin. Siellä uiskenteli valtava määrä kaloja. Jossain vaiheessa joku tuntematon turistipariskunta tuli paikalle ja jostain syystä heidän läsnäolonsa sai akvaarion seinät hajoamaan. Valtavin kala koko akvaariossa ui meitä kohti ja nielaisi kaikki. Tässä kohtaa heräsin aina, ja hereillä ollessani kuulin naisen äänen hokevan "kello käy, kello käy, kello käy, kello käy".

Tämä tuntuu kesyltä verrattuna niihin painajaisiin joita nykyään näen, mutta on jäänyt mieleen juuri tuon heräämisvaiheen takia. Olin silmät auki ja ihan valveilla ja hapuilin peittoa kun tuo naisen ääni kuului edelleen.

Vierailija
13/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin ennakkounessa Turun tapahtuman.

Vierailija
14/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä aiheesta oli aikaisemmin hyvä ketju ja lukuisat unet, joissa on hirvee hätä, muttei löydy vessaa. :D

Vierailija
15/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä aiheesta oli aikaisemmin hyvä ketju ja lukuisat unet, joissa on hirvee hätä, muttei löydy vessaa. :D

Mä näin unta, että pissahätä yllätti kun olin uimassa. Päätin sitten pissata järveen, mutta pissasinkin sänkyyn.

Vierailija
16/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näen todella todella usein unia yleisistä vessoista joissa on paskaa joka puolella... nämä eivät ole varsinaisia painajaisia mutta inhottavia. Menen mihin vaan koppiin niin lattiat lainehtivat sitä itseään ja seinät on töhritty jne. Olisi kiva tietää mitä nämä unet merkitsee.

Usein unissani on myös jotain töhnää ( ei kuitenkaan pa**aa) suu täynnä niin että en voi puhua ja joudun kaivamaan sitä pois suustani. Evät ole kumpikaan painajaisia mutta inhottavia ja usein toistuvia unia kuitenkin ☹️

Vierailija
17/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yylös

Vierailija
18/41 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se kun vein unessa tuttavani metsäretkelle ja hakkasin häntä kivelänmurikalla päähän. Sen jälkeen rupesi hävettämään unessa se että nyt hän kertoo läheisilleen siitä, ei se mitä olin tehnyt. Herätessä olin oikeasti järkyttynyt.

Vierailija
19/41 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi hirveimpiä on monen vuoden takainen. Siinä ammuin käsiaseella veljeni kuoliaaksi. Kun hätkähdin hereille niin muutaman sekunnin olin että mitä helvettiä olen tehnyt. Kun tajusin että se oli vain painajainen niin tärisin helpotuksesta. Se oli niin todentuntuinen uni että säikäytti todella pahasti.

Hyi saakeli oikeasti. Hirveä uni. Näin itse viime yönä painajaista että sairastuin syöpään. Oli kyllä helpotus herätä.

Vierailija
20/41 |
26.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viime yönä näin unta, jossa seikkailin pilkkopimeässä labyrintissa. Oli pitkiä, kapeita käytäviä ja pieniä huoneita, ihan kuin tosi sokkeloinen asunto. Ja siellä labyrintissa oli pahiksia jahtaamassa minua myös, tiesin, että ne on siellä jossain veitset kädessä valmiina iskemään. Välillä vastaan tuli "turvallisia" huoneita, joissa paloi valo, mutta ne olivatkin pahisten asettamia houkuttimia, että menisin valoon. Pysyttelin pimeässä ja selvisin, kunnes kello herätti :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi