Koetko olevasi aatelinen?
Kommentit (20)
Tiettävästi kukaan esi-isistäin ei ole kuulunut rälssiin.
Vierailija kirjoitti:
Ap:lla sienikausi alkanut?
puhelin langat laulaa
Tunnen yhden ihka oikean aatelisen. Äijä on tosin ihan tavallinen risaista vanhaa villapaitaa myöten. No kodin seinällä on sentään vanhojen hienojen esi-isien kuvia, mutta eipä tuota siniveriseksi huomaisi mistään, jos ei erikseen tietäisi.
Jos pitäisi tuntua samalta kuin hänestä nyt, tunteakseen itsensä aateliseksi, niin ei kiitos. Tyyppi jäi jokin aika sitten leskeksi pitkän ja onnellisen liiton jälkeen.
En koe, mutta olen. Sen eron huomaan, että tunnen sukuni vaiheet ja esi-isäni paremmin kuin monet muut.
Vierailija kirjoitti:
Tunnen yhden ihka oikean aatelisen. Äijä on tosin ihan tavallinen risaista vanhaa villapaitaa myöten. No kodin seinällä on sentään vanhojen hienojen esi-isien kuvia, mutta eipä tuota siniveriseksi huomaisi mistään, jos ei erikseen tietäisi.
Jos pitäisi tuntua samalta kuin hänestä nyt, tunteakseen itsensä aateliseksi, niin ei kiitos. Tyyppi jäi jokin aika sitten leskeksi pitkän ja onnellisen liiton jälkeen.
Tiedätkö onko niillä oikeasti veri sinistä vai onko se vain joku sanonta?
En mutta olen akateeminen. Se on melkein sama asia.
Vierailija kirjoitti:
En mutta olen akateeminen. Se on melkein sama asia.
Onko sukunimesi Stubb?
Olen Suomalainen ja Maidanin aatelia. Ei tarvi kokee kun tietää. Muille Jääkäreille teveisiä ja Piffi on alhaalla hähää.
Onko aatelisen pierut paremman hajuisia kuin rahvaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedätkö onko niillä oikeasti veri sinistä vai onko se vain joku sanonta?
Ymmärtääkseni kyseessä on joku geneettinen juttu ja se periytyy.
Rahvas joutaisi kumartaa kun kuljen ohi. Johan siinä kun näkevät minut livenä on heidän pienen elämänsä suurin kokemus. Kela on täysin törkeä laitos. Eivät maksa läheskään sitä mitä kaltaiselleni kuuluisi.
Koen olevani aatelinen. Suvullani on linna Itävallassa. Harmi, että aatelisarvo ei periydy tyttöjen kautta, joten pitänee syyttää isoisän isoäitiä väärästä naimakaupasta.
Aarnio on kuulemani mukaan aatelinen, keisari.
Kyllä.
Olen Masturbanian kruunaamaton kuningas
Mulla on aatelisia sukujuuria äidin äidin puolelta. Muilta puolilta onkin sitten sekalaista seurakuntaa. ;)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä.
Olen Masturbanian kruunaamaton kuningas
Aika moni on, minäkin.
Pukeudun kotona aina viittaan.