Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Elävä kuollut

Vierailija
25.04.2018 |

Tunne siitä, kun elämällä ei ole tarkoitusta eikä päämäärää. Jokainen päivä on tekosyiden keksimistä, sille ettet ole jo kuollut. Yrität elää kuin kuka tahansa, mutta kaikki mitä teet on valhetta. Pelkäät hetkeä kun joku huomaa petoksesi ja samalla toivot, että joku tekisi sen ja sanoisi tuntevansa samoin. Mutta olet aivan yksin tänään...niin huomenna kuin eilenkin. Ja jatkat hengittämistä niin kauan kuin keuhkot vetävät happea ja aivot muistavat pitää ne käynnissä, mutta jokainen ilta toivot, että aamulla olisit jo poissa.

T.ei masentunut vaan kroonisesti elinkelvoton

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitähän helvettiä? :D

Vierailija
2/3 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunne siitä, kun elämällä ei ole tarkoitusta eikä päämäärää. Jokainen päivä on tekosyiden keksimistä, sille ettet ole jo kuollut. Yrität elää kuin kuka tahansa, mutta kaikki mitä teet on valhetta. Pelkäät hetkeä kun joku huomaa petoksesi ja samalla toivot, että joku tekisi sen ja sanoisi tuntevansa samoin. Mutta olet aivan yksin tänään...niin huomenna kuin eilenkin. Ja jatkat hengittämistä niin kauan kuin keuhkot vetävät happea ja aivot muistavat pitää ne käynnissä, mutta jokainen ilta toivot, että aamulla olisit jo poissa.

T.ei masentunut vaan kroonisesti elinkelvoton

Onko koskaan ollut toisenlaista? Haluaisitko, että olisi? Etkö halua jotakin muuta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elämän tarkoitus on elämä. Olen ollut pitkään yksin ja aikaisemmin ajattelin tuohon tyyliin kuten sinä ap. Nyt olen saanut jostain tyynen, levollisen olon. Huomaan, että olen välillä onnellinen siitä, että saan elää. Yksin ja toimettomana, eläkkeellä olen, mutta elossa. Toivon sinulle ap parempia päiviä, ne tulevat kyllä.