Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sheivaamisesta, karvoista ja karvattomuudesta

Vierailija
25.04.2018 |

Sheivaatko? Miksi? Häiritseekö muiden karvat tai karvattomuus? Missä tilanteessa voisit kommentoida tai puuttua toisten sheivaamiseen tai karvaisuuteen, tai jopa ilkkua, uhkailla, häiriköidä? Minkä ikäisenä on ok alkaa sheivata? Mutta, saako miehet sheivata?

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000005399202.html
http://www.lily.fi/blogit/bluestocking/jattakaa-saarikarvat-rauhaan
http://www.lily.fi/blogit/bluestocking/jattakaa-kainalokarvat-rauhaan?u…

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun on kans pakko sheivata käsivarret. Useinkin, koska todella epämiellyttävää kyn alkavat vähänkään kasvaa takaisin.

Miksi olet alupnerin alkanut sheivaamaan käsivarsia?

Vierailija
22/32 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan pulisongit, sääret ja kainalot. Sääret näyttää ja tuntuu ihanan pehmeiltä sheivauksen jälkeen ja kainalot alkaa mullakin haisemaan jos en välillä sheivaa. En todellakaan sheivaile päivittäin, ehkä kerran viikossa. Alapään jätän rauhaan sillä se näyttää yksinkertaisesti rumemmalta sheivattuna, sänki pistelee, iho ärtyy... Muiden karvat ja karvattomuus ei järkytä mun mielenrauhaa

N19

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

match kirjoitti:

Itse sheivaan kaiken kaulasta alaspäin paitsi käsivarren karvoja. Olen vaalea ja karvoitukseni on suhteellisen hentoa, eli käsikarvoja ei edes näe. Sheivaan, koska se antaa minulle huolitellun olon. 

Mieheni sen sijaan on kuin halisi lampaantaljaa :D Mutta ei tulisi mieleenkään sanoa että ajapa karvasi pois, hän on hyvä sellaisenaan. 

Parisuhteemme ulkopuolisten ihmisen karvat eivät häiritse minua pätkääkään, jokainen tehköön karvoilleen kuten parhaaksi näkee. 

Hienosti näkyy miten naiset itse asettavat itsensä epätäydellisyyden muottiin. Eihän nainen ole sellaisenaan kaunis ja seksikäs. Jos nainen voi jotain itsessään tuunata, "niin ehdottomasti!"

Vierailija
24/32 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sheivaan kainalot sekä sääret ja vähän siistin bikinirajoja. En kommentoi muiden karvoja, mutta ärsyttää varsinkin miehet, jotka luulevat, että heillä on joku oikeus vaatia naiselta karvattomuutta. Taannoin kuulin juuri erään miehen kommentoivan eräästä naisesta, että sillähän oli karvainen toosa. Mitä sitten? Sellainen se nyt normaalitilassa vaan on, mitäs siitä järkyttymään. Ääliö mies.

Vierailija
25/32 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ohut tukka joka vain ohenee pikku hiljaa vanhemmiten, mutta huonosta karvankasvugeeneistä on "iloa" ihokarvojen suhteen: En ole ikinä ajanut kainaloitani, koska omistan yhteensä noin kymmenen kainalokarvaa ja nekin ovat melko huomaamattomia. En myöskään enää käytä dödöä, kun iho ei kestä. Eikä hiki onneksi haise kuin joskus harvoin, ja sen saa lähtemään pesemällä. :) Sääriä ajelin kesäisin joskus nuorempana, mutta nykyään mulla ei kasva enää säärikarvoja oikeastaan yhtään. Alapääkin saa olla luonnollisessa asussaan (ei sielläkään ole karvoitusta kovin paljon). Nainen siis olen.

Vierailija
26/32 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sheivaan kainalot sekä sääret ja vähän siistin bikinirajoja. En kommentoi muiden karvoja, mutta ärsyttää varsinkin miehet, jotka luulevat, että heillä on joku oikeus vaatia naiselta karvattomuutta. Taannoin kuulin juuri erään miehen kommentoivan eräästä naisesta, että sillähän oli karvainen toosa. Mitä sitten? Sellainen se nyt normaalitilassa vaan on, mitäs siitä järkyttymään. Ääliö mies.

Teen samaa ihmisille, jotka kommentoivat hampaitani.

Tietenkään en harjaa niitä koskaan. Mitä sitten? Sellaiset ne nyt normaalitilassa ovat, mitäs siitä järkyttymään. Ääliöt.

Vierailija
27/32 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaloist tai käsistä en niin väliä tai kainaloista mutta pimppini pidän aina karvattomana eikä paluuta hikoilevaan pöheikköön ole. Miehetkin ovat tykänneet :-P

Vierailija
28/32 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, en kerta kaikkiaan ymmärrä mikä oikeus kellään on kommentoida toisen ihmisen karvoja. Ne on hänen omiaan ja tehköön mitä tekee niiden kanssa.

Tää karvattomuusmuoti on toki ollut nyt voimissaan aika monta vuosikymmentä (esim. 70-luvulla naisen kainalokarvat näkyivät yleisemmin) joten on sukupolvia jotka ei ole tottunut niitä näkemään tai naisten tuuheita säärikarvoja. Mutta miten niiden näkemisestä voi seurata vihareaktio? Sairasta.

Muistan omilta lukioajoiltani teinipojan joka oikeasti kuvitteli ettei naisilla kasva säärikarvoja, luuli mua luonnonoikuksi kun niitä oli :D

Enemmän tuntuu, että varsinkin täällä suututaan karvojen sheivaamisesta. Varsinkin toisten alapään sheivaaminen herättää av-mammoissa voimakkaita negatiivisia tunteita. 

Itse siis en sheivaa sääriä tai käsivarsia, mutta alapää- ja kainalokarvat sheivaan. Eikä siis kiinnosta muiden karvaisuus tai karvattomuus. 

Vierailija
29/32 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Teen samaa ihmisille, jotka kommentoivat hampaitani.

Tietenkään en harjaa niitä koskaan. Mitä sitten? Sellaiset ne nyt normaalitilassa ovat, mitäs siitä järkyttymään. Ääliöt.

Se koira älähtää johon kalikka kalahtaa.

Vierailija
30/32 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iho ärtyy helposti, varsinkin alapäästä, joten sitä en kauheasti sheivaa. Enkä oikeastaan jaksa sitä pistelevää sänkeäkään. Sääret ja kainalot eivät ärry niin helposti.

Vierailija
31/32 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija<strong> kirjoitti:

Sheivaan kaiken kulmakarvoista alaspäin, kainalot, toosan, sääret. Käsivarret sokeroin. Mua ei kiinnosta muiden karvat tai karvattomuus, eikä tulisi mieleenkään kommentoida toisten karvoja. Mun mielestä kaikki saa sheivata tai olla sheivaamatta, myös miehet.

Varmaan aika mielenkiintoisen näköiset silmäluomet ilman ripsiä. No onhan sekin säästöä, kun ei tarvitse ostaa lainkaan ripsiväriä ;)

Vierailija
32/32 |
03.05.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis ei jumal***a joka saamarin päivä tämä yksi apina jaksaa jauhaa. Mikä siinä on että toisten tuusulat kiinnostaa noin mahdottoman paljon?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi