Äiti ilman rintsikoita kotona jossa isompiakin lapsia
Minä, kolmen peruskoululaisen äiti, kuljin tänä aamuna kotona pelkissä alushousuissa, pitkissä housuissa ja sukissa ehkä pari minuuttia, kun etsin itselle sopivia vaatteita ja samalla piti letittää yhden tukka ja mitä perinteistä sitä nyt aamutoimisissa kotona voi olla.
Aamu päättyi riitaan, koska mies tuli huomauttamaan että pukeutuminen ja kuljeskelu on epäasiallista, erityisesti yhteisten 13- ja 15-vuotiaiden poikien (eivät olleet edes kulkureiteilläni) vuoksi. "Voisitko laittaa rintsikat, sun pitäisi ajatella poikia".
Hermostuin. Miksi minun (tosi pienitissisen) NAISEN pitää piilottaa yläosa tuollaisessa tavallisessa arjen hetkessä (ei mitään pervoilua tai seksistisät) mutta MIESTEN ei tarvitse.
Ja vielä tuollaisella verukkeella, että POJAT (ISÄN mielestä!) kokee olonsa kiusaantuneeksi.
KYsyin oliko pojat joskus sanoneet niin mutta eivät olleet.
En itsekään kulkisi kokonaan alasti, ja ei ollut mikään tarkoitus edes vilautella. Mutta en hyväksy sitä että mun pitää peittää yläosa jos miestenkään ei tarvitse.
Kiitos kun sain purkautua, olen vieläkin hermona.
Kertokaa arvon totuusraati, miten te toimisitte kyseisessä tilanteessa.
Kommentit (31)
Minkälainen kulttuuri teillä on ollut.. ovatko tottuneet näkemään sut alasti?
Jos siveys on tärkeää niin sitten vaan yrität olla aiheuttamatta mielipahaa...
En tiedä..ehkä sun pitää kun et oo naturisti..
Jos ovat häveliäitä niin ehkä sitten..
Äidin rintsikat ei saa näkyä edes pesukoneessa lestoilla..
Pikkareista ja rintsikoista miehille tulee mieleen synnillisiä ajatuksia. On tää rankkaa olla nainen..
Vierailija kirjoitti:
Hmmm.... kaiken muun sait puettua, mutta et esim. t-paitaa edes? Meillä poika kyllä kiusaantuisi moisesta ja kovasti. Ja myös sanoisi sen. En tiedä, onko sillä merkitystä, että minulla taas on melkoisen isot rinnat.
Joo, onhan sillä pienet rinnat kun eivät ole rinnat oikeastaan ollenkaan.
Tämähän olikin hyvä provo pienitissisten naisten mollaamiseksi. Voivat kulkea ilman paitaa kun ovat kuin miehiä, niinkö?
Kaipa se riippuu siitä mihin ovat tottuneet, jos teillä alastomuus on luonnollista, niin miksei. Toisaalta jos tämä on sinulta joku yhtäkkinen vapautuminen, niin sitten en tiedä.
Pääsääntöisesti murrosikäisten mielestä kaikki vanhempiin liittyvät intiimiasiat on yleensä kiusallisia, mutta ihan miten itse tilanteen tulkitset.
Toisissa perheissä alastomuus täysin luonnollista. Saunotaan yhdessä.. ja toisissa taas ei. Joillekin teineille noloa.
Just. Mustakin ärsyttävää kun mies saa kulkea ilman paitaa kotona alushousuissa eikä välitä pukeutua säädyllisesti.. Mut jotkut ei oo niin tiukkapipoja..
ok