Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten reakoit jos mies yrittää viedä yleistä keskustelua seksuaalisiin aiheisiin?

Vierailija
24.04.2018 |

Onko tuohon jotain sopivaa tapaa, jos ei ole kiinnostunut miehestä sen enempää?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jääkausi toimii

Vierailija
2/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Reagoit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu mielentilastani olenko jo valmiiksi märkänä.

Vierailija
4/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En noteeraisi, ellen kävisi kuumana tyyppiin.

Vierailija
5/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan viestin asiattomaksi.

Vierailija
6/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmoitan viestin asiattomaksi.

Soitatko modelle?

Vierailija
7/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis jos aviomieheni ottaisi seksin puheeksi varmaan putoaisin tuolilta, niin monta kymmentä kertaa olen sitä yrittänyt saada keskustelee seksistä

Vierailija
8/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reakoi.

Vierailija
9/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

mä ignooraan. en vastaile jne. yhdelle sanoin, että olipa tyhmä veto. siitä alkoi anteeksipyytely, en siihen enää sitten vastannut mitään. emme olleet tavanneet kasvotusten, joten hyvin vulgaaria käytöstä. jos olisin tuntenut miehen olisin keskustellut aiheesta hänen kanssa, mutta kohtuutonta pyytää kasvottomasti puhumaan intiimiasioita.

Vierailija
10/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tässä tapauksesa kyseessä on tuttu mies.

ap

Vierailija
11/21 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen vastailin: bad idea, sitten lakkasin vastaamasta: kiusallista, nykyään sanon ihan suoraan että nuo aiheet kuuluu avioliittoon. On toiminut aika hyvin mielestäni, kukaan ei oo ottanut itseensä vaan keskustelu on jatkunu normaalisti.

Vierailija
12/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En reagoi mitenkään seksuaalissävytteisiin juttuihin, enkä myöskään mihinkään ”on se niin mukavaa kun on naisia jotka on sekä kauniita että älykkäitä, niin kuin sinä olet” -lässytykseen.

En tiedä mikä ajaa pari-kolmekymmentä vuotta vanhemman, naimisissa olevan miehen säännöllisesti ottamaan sekä seksin että ulkonäköni puheeksi, vaikka korkeintaan rypistän ärtyneenä kulmiani joka kerta kun aihepiirit nousee esille, eli joka kerta tavatessamme. Kaikki aloitteellisuus muutenkin tulee miesten puolelta, itse en ole koskaan ehdotellut mitään näkemistä, kahveja tai lounaita, mutta toistaiseksi en ole kehdannut suoraan sanoa ettei seura oikeastaan kiinnosta yhtään, kun sinänsä mitään tuon törkeämpää ei ole koskaan tapahtunut.

Tunnen siis useamman kuuttakymmentä lähestyvän miehen jotka käyttäytyvät tällä tavalla. Ei voi käsittää, luulisi että kehonkieli ja naama kertoo hyvin selvästi mitä mieltä olen heidän jutuistaan. Pitäisi varmaan kasvattaa selkäranka ja sanoa mitä mieltä asiasta olen, mutta se on yllättävän vaikeaa.

Vierailija
13/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu tilanteesta ja siitä millaisessa suhteessa olemme toisiimme eli olemmeko ystäviä, työkavereita, harrastuskavereita vai jotain muuta. Ja siitä, mitä tuo keskustelun vieminen käytännössä tarkoittaa. Jos jostain syystä en pysty sanomaan suoraan, että en ole kiinnostunut keskustelemaan asiasta hänen kanssaan (en kyllä ihan heti keksi syytä, miksi en voisi sanoa) niin sitten alan vältellä häntä.

Vierailija
14/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen siis useamman kuuttakymmentä lähestyvän miehen jotka käyttäytyvät tällä tavalla. Ei voi käsittää, luulisi että kehonkieli ja naama kertoo hyvin selvästi mitä mieltä olen heidän jutuistaan. Pitäisi varmaan kasvattaa selkäranka ja sanoa mitä mieltä asiasta olen, mutta se on yllättävän vaikeaa.

Miehet eivät osaa lukea ajatuksia. Eivätkä usein naisten hienovaraista kehonkieltäkään.

t. Mies

Vierailija
15/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opettelisin kirjoittamaan, sitten miettisin muita asioita, jos aikaa jää.

Vierailija
16/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet eivät osaa lukea ajatuksia. Eivätkä usein naisten hienovaraista kehonkieltäkään.

t. Mies

Ilmeisesti yli 20 vuoden ikäero, täydellinen passiivisuus yhteydenpidon suhteen, selvä fyysinen vetäytyminen ja tympääntynyt ilme eivät ole tarpeeksi huomattavia vihjeitä siitä ettei naista kiinnosta? Hyvä on, ehkä tosiaan täytyy ottaa asia puheeksi ihan sanallisesti seuraavan kerran kun seksivihjailut alkaa.

Vierailija
17/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käännän keskustelun impotenssiin, mieste g-pisteeseen tms.

Vierailija
18/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ReaGoin väärin kirjoittamiseen niin etten viitsi lukea ketjua enempää.

Vierailija
19/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En reagoi mitenkään seksuaalissävytteisiin juttuihin, enkä myöskään mihinkään ”on se niin mukavaa kun on naisia jotka on sekä kauniita että älykkäitä, niin kuin sinä olet” -lässytykseen.

En tiedä mikä ajaa pari-kolmekymmentä vuotta vanhemman, naimisissa olevan miehen säännöllisesti ottamaan sekä seksin että ulkonäköni puheeksi, vaikka korkeintaan rypistän ärtyneenä kulmiani joka kerta kun aihepiirit nousee esille, eli joka kerta tavatessamme. Kaikki aloitteellisuus muutenkin tulee miesten puolelta, itse en ole koskaan ehdotellut mitään näkemistä, kahveja tai lounaita, mutta toistaiseksi en ole kehdannut suoraan sanoa ettei seura oikeastaan kiinnosta yhtään, kun sinänsä mitään tuon törkeämpää ei ole koskaan tapahtunut.

Hehe. Odotas vaan kun pääset vauhtiin. Mikään ei ole hauskempaa kuin ampua alas epäkunnioittavia ja esineellistäviä setämiehiä.

Vierailija
20/21 |
25.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käännän keskustelun impotenssiin, mieste g-pisteeseen tms.

Toimii myös. Nokitteleville papoille jutellaan seniiliydestä ja dickpiciin vastataan dickpicillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme seitsemän