Haittaako teitä se, että mies kannatta perussuomalaisia?
Otsikossa kysymys? Eli onko miehen poliittisella kannalla teille merkitystä?
Kommentit (62)
Kyllä haittaa. Se on instant turn off.
Todellakin on merkitystä. En ikinä tapailisi persua.
Minua haittaa jos nainen ei osaa oikeinkirjoitusta, edes mammapalstan otsikoissa.
Haittaa. Olisi ehdoton ei. Maailmankatsomukset olisivat liian erilaiset.
Vierailija kirjoitti:
On todella merkitystä. En hyväksy rasismia.
Onko PerSun pakko olla rasisti?
Meillä sekä minä että mies persujen äänestäjiä. Molemmat yliopistohommissa. Ei siis haittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mitäs muuta agendaa niillä on?
Vierailija kirjoitti:
Mielestäni puolueen kannattaminen ei kyllä tee vielä rasistiksi. Mutta varmaankin parempi olla sitten muistakin ajatuksista hiljaa siltä osin, kun ne koskevat politiikkaa.
Aika selvä tuomio täällä kyllä tulee.
Vierailija kirjoitti:
Meillä sekä minä että mies persujen äänestäjiä. Molemmat yliopistohommissa. Ei siis haittaa.
Teiltä talkkareilta ei kukaan kysynyt mitään. Hus luudan varteen. YLIOPISTON PORTAILLA ON VIELÄ HIEKKAA.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
EU:n jaetun talouspolitiikan vastustaminen. Korostui kreikan tukipakettien aikaan.
Tottakai haittaa. Poliittinen kanta tulee olla edes vähän samaa maata molemmilla, jos arvot ovat aivan kaukana toisistaan niin eipä seurustelusta mitään tulisi. Tai no, ehkä niille jotka eivät politiikasta välitä tai tiedä mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ei se muuten voisi kannattaa puoluetta, joka avoimesti ajaa rasistista asiaa.
Minun tummaihoinen puoliso kannattaa persuja, koska 2015
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halu suojella suomea terroristeiltä?
Ja millä keinoilla? Rasistisilla.
Minä en tiedä politiikasta mitään, joten ihan yks hailee, kunhan ei vaikuta meidän yksityiseen elämään.
No mun vaimoa ei ainakaan haitannut kun sanoin äänestäväni PerSua ja hän ei edes ole suomalainen eikä valkoihoinen. Hänen mielestään Suomessa annetaan ulkomaalaisille paljon enemmän etuoikeuksia kuin muissa maissa.
Jytkyn aikoihin ihan perus tavalliset duunarit äänesti persuja, koska luulivat sen puolueen ajavan heidän asioitaan. Tuskin suurinosa näistä enää luulee. Nykyään persut on ihan rasistipuolue ja se näkyy kannatusluvuissa.
Jos rasismi olisi kriminalisoitu, niin kyseessä olisi rikos!
Äänestäköön ketä tykkää, kunhan ei vaan jotain tiettyä puoluetta vain toisten mieliksi.