Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lääkärin kirjoittama saikku....

Vierailija
24.04.2018 |

Tyhmä kysymys: Jos lääkäri kirjoiti minulle pitkän saikun, tarkoittaako se, että voin kuitenkin palata jo aikaisemmin töihin jos olo on parempi, vai että taudinkuvan perusteella minun tulisi toipua tämä määrätty aika kotona? Ymmärrän siis ettei ketään voi pakottaa minua olemaan poissa töistä, mutta mietin asiaa oman terveyteni kannalta.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit palata, kunhan et vaaranna parantumista. Mitään laitonta siinä ei ole. Ja ennen kuin joku tulee mölisemään vakuutuksista, se on ihan hevonkukkua, etteivätkö vakuutukset olisi silloin voimassa. Eli ihan oman fiiliksen mukaan, kunhan sanot palkanlaskentaankin, että olet palannut.

Vierailija
2/5 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sairasloma on suositus, ei määräys. Voit palata töihin heti kun siltä tuntuu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja joudutkin palaamaan, jos olo on ihan normaali. Eli et voi lääkärintodistuksen nojalla pyöriä terveenä ympäri kaupunkia.

Vierailija
4/5 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain maanantaina koko viikon saikkua. Luultavasti palaan jo huomenna töihin. Viimeistään torstaina. En näe mitään syytä koko viikkoa maata kotona kun olo jo huomattavasti parempi.

Vierailija
5/5 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neuvottele työnantajan kanssa. Jos hän on jo hommannut sijaisen sinulle, voi olla huonompi homma palata töihin. Työnantajan on myös arvioitava oletko työkykyinen sairauslomasta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi