Suosittele Netflix-sarjaa
Moderni perhe, How i met your mother, Gilmore girls, Good wife katsottu ja hyviksi todettu. Mitä muita hyviä olette löytäneet?
Kommentit (113)
Kingdom, korealainen historiallinen zombisarja. Aivan mainio sarja.
Jos tykkää zombeista niin Znation ja Black summer.
Lisää ehdotuksia esim. vasta julkaistuista sarjoista. Jännitys käy esim. sarjamurhaaja
Löysin vasta äsken Riverdalen, koukutti tällaisen 45 vuotiaankin :) Näyttelijät, varsinkin naispuoliset, sarjassa loistavia!
Ensimmäisiä Netflixin omia draamasarjoja: Bloodline
Dark
The haunting of hill house
Altered carbon
Love death and robots
Black mirror
Maniac
Sorjonen
Green Leaf, Suburra, pako, tyrant, rahapaja, good girls,
Kyllä Braking bad oli huippuhyvä, mut sitä ennen kannattais ehkä katsoo Better call Saul. Koska se kertoo sarjassa esiintyvän nilkkimäiseltä vaikuttavan asianajajan tarinan ajalta ennen noita Braking badin tapahtumia. Siinä mielessä tehtiin huono siirto, kun katottiin ne väärinpäin. Mutta kävi se niinkin, Braking bad oli hurjempi kyllä. Potutti kun se loppui.
Täytyy sanoa, että varmaan kymmeneen vuoteen ei ole eteen tullut yhtä koukuttavaa sarjaa.
Apua, se taidetaankin kirjoittaa "Breaking bad." Mikähän mokis mulle tohon tuli. Mutta joo.
Jos tykkää Ricky Gervaisista ja mustasta huumorista niin After Life oli hyvä. Gervaisilla myös toinen hyvä sarja, Derek, mutta en tiedä löytyykö se Netflixistä. Itse oon tykännyt Gervaisin tyylistä tehdä huumoria asioista joista ei periaatteessa saisi tehdä, mutta samalla hän onnistuu jotenkin koskettamaan ja sen huumorin kautta myös kunnioittamaan niitä hankalia asioita.
Sons of Anarchy - ihan paras, kunnon macho meininkiä, mutta silti shown varastaa naiset, erityisesti loistava Katey Sagal.
Kepeää komediaa Unbreakable Kimmy Schmidt
Ja aivan huippu espanjalainen Velvet-muotitalon tarina sekä jatko osa Velvet Collection. Kauniita naisia, komeita miehiä, romantiikkaa, yllättäviä ja nopeita juonenkäänteitä, upea puvustus... Ai että... Todellinen helmi!
How to get away with murder, varsinkin 1. ja 4. kausi hyviä.
Vierailija kirjoitti:
Dark
The haunting of hill house
Altered carbon
Love death and robots
Black mirror
Maniac
Sorjonen
Black mirror on hyvä, tosin kaikki jaksot ei ole. Tulispa lisää tuotantokausia.
Vierailija kirjoitti:
Lucifer
Pääosan esittäjän uudelleen ja uudelleen toistuvat maneerit alkaa kyllästyttää muutaman jakson jälkeen.
Belgialainen minisarja Tabula Rasa on aika hyvä. Se on psykologinen trilleri / mysteeri / draama. Sarjassa on 9 jaksoa, ja puolenvälin jälkeen tarina muuttuu jännittävämmäksi.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Breaking Bad on paras sarja mitä olen nähnyt - lyhyesti ja ytimekkäästi.
Silta - pohjoismaista jännitystä
Designsted Survivor - eka kausi paras, sitten vähän meno hyytyy
Miss Fisher's murder mysteries