Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yhdistystoiminnan uusi aktiivi oli kehunut kavereilleen, että kukaan ei huomaa, ettei häntä itse asia kiinnosta...

Vierailija
24.04.2018 |

Kyllä se on huomattu ajat sitten, ilman kavereilta välikäden kautta kuulemista. Mutta sinusta on vähän hyötyä, joten ole vaan mukana. Ei sun tartte teeskennellä. Osaa vanhemmista se häiritsee. Minä olen ajatellut asiaa ja huomasin asian heti, mutta koska teet niin paljon - motiiviasi en tosin oikein ymmärrä - niin ei minua ainakaan haittaa, että olet mukana.

En sano mistä yhdistyksestä on kyse, vaan keksin tekaistun esimerkin vähän sinne päin. Eli voitaisiin kuvitella vaikka että tyyppi tulee liian paljon puhuvien papukaijojen omaisten vertaistukiyhdistykseen, ilman että itsellä on papukaijaa tai kokemusta niistä, mutta häntä puistattaa nähdä papukaija, saati sitten sen ruokaan eikä ainakaan puhu niille mitään.

Mun vain teki mieli tuoda asia esille, enkä keksinyt muuta keinoa. Mutta mammoilta kysyisin, mikä on ihmisillä motiivi tulla yhdistykseen, jos itse asia ei ole sydäntä lähellä?

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kolme kuusi