Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten käydä 5 minuutissa suihkussa pitkätukkaisena?

Vierailija
24.04.2018 |

Sisältyy siis tukanpesu. Pakko säästää vedessä ku tuli kauhee vesilasku. Joudun käydä joka päivä suihkussa, tavallisesti mulla menee siellä 10 min jos oon ”nopea”. Olen siis nainen.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiusten kastelu, shampoo päähän ja kunnolla vaahdotus. Huuhtelu. Hoitoaine hiuksiin. Sit suihkusaippuaa joka paikkaan. Hoitoaineen ja suihkusaippuan huuhtelu. Lopuksi pesen kasvot.

Minulla on melkein alaselkään ulottuva tasainen paksu tukka.

Oikeasti selviän 5 minuutissa ja ehdin jopa kuivata itseni jos oikein kiire tulee!

Turbaani päähän, rasvat naamaan, pikarasvaus sääriin. Dödö. Sit meikkivoide, puuteri, kulmat, ripsari, huulten rajaus ja huulikiilto, aurinkopuuteri/poskipuna.

Hiusten föönaus lähes kuiviksi. Puoli tuntia max koko hoito.

Lisään vielä että joskus joku pitkähiuksinen väitti että hänellä menee jo kymmenen minuuttia hiusten kasteluun 😂

Mä kastelen nopeammin paksun maton läpimäräksi suihkun alla!

Vierailija
22/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joudun käydä? Mikä äidinkielesi on? Miksi et ole omankieliselläsi palstalla?

Iha omasta halusta ”joudun”. Ja suomalaine oon 🤨 haluun olla puhas ehkäpä?

Onko sinulla lukihäiriö vai oletko humalassa? Kirjallinen oksennuksesi on kamalaa luettavaa.

Lopeta nyt herran tähden jo. Ei se sinun olosi vänkäämällä parane.

Huvittavia nämä, jotka luulevat, että samaa mielipidettä edustaa aina vain yksi ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juurikin normi tukan voi pesee lavvuarissa.

Pitkä onnistua hyvästi. Loppu tulos ihqu ja puhas. Jäätävää!

Vierailija
24/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pese enkä kastele pitkää tukkaa kuin pari kertaa viikossa. Suihku on tosi nopea muulloin koska se on vain kaulasta alaspäin.

Hanan voi laittaa välillä kiinni ja pestä ilman että vesi valuu.

Vierailija
25/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkätukkainen nainen ja pidän pitkistä kylvyistä, mutta jos haluan nopeasti suihkutella niin:

- vaatteet pois

- astun suihkun alle

- laitan suihkun päälle

- töräytän kämmenelle suihkugeeliä ja lättäsen sitä päähäni

- huuhtelen sen pois ja sitä valuu samalla keholle

- pesen itseni vedellä ja kämmennellä

- sammutan suihkun

Tarvittaessa suihkugeelin voi vaihtaa sampooseen ja pestä kehon sen loppuvaahdoilla ja/tai vedellä.

Jos ehdottomasti haluat käyttää hoitsikkaa, levitä se kuivaan tukkaan ennen pesua, kostuta suihkussa, lättää sampoo ja pese pois. Hoitoaineella voi myös tehdä CO-pesun (conditioner only).

Vierailija
26/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asuin Länsi-Australiassa ja siellä opin tietoiskuista, että vettä ei valuteta suihkussa kuin ensin hetken kasteluun30sek). Sitten pestään vartalo pesulapulla ja sen jälkeen tukka shampoolla ja sitten noin minuutiksi huuhtelu. Vesi virtaa siis vain n.puolitoista minuuttia. Toimii ja vesilaskut ovat pienet - meiltä kahdelta yhteensä 10 euroa kuukaudessa.

Vierailija
27/27 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesettekö korvat suihkussa saippualla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi yksi