Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

35-vuotta ei miestä eikä lasta

Vierailija
24.04.2018 |

No niin. 35 vuotias ja ei lasta eikä miestä eikä minkäänlaista vakinaista parisuhdetta näkyvissäkään. Viimeisin vuoden kestänyt suhde päättyi juuri. Mitähän sitä sitten pitäisi tehdä? Kai yli kolmekymppisellä pitäisi jo olla ainakin niin vakaa parisuhde että siihen voi lapsen tehdä. Mulla ei ole pysynyt kukaan eikä kukaan deiteistäni tai seurustelukumppaneistani ole ilmaissut mitään selvää tai yksittäistä syytä miksi eivät jatka kanssani. Olen kuulemma ihan vaimo- ja äitimatskua.

Kommentit (76)

Vierailija
1/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No niin. 35 vuotias ja ei lasta eikä miestä eikä minkäänlaista vakinaista parisuhdetta näkyvissäkään. Viimeisin vuoden kestänyt suhde päättyi juuri. Mitähän sitä sitten pitäisi tehdä? Kai yli kolmekymppisellä pitäisi jo olla ainakin niin vakaa parisuhde että siihen voi lapsen tehdä. Mulla ei ole pysynyt kukaan eikä kukaan deiteistäni tai seurustelukumppaneistani ole ilmaissut mitään selvää tai yksittäistä syytä miksi eivät jatka kanssani. Olen kuulemma ihan vaimo- ja äitimatskua.

Entäs ovatko deittisi olleet ihan aviomies- ja perheenisämatskua?

Jos ovat olleet, missä iässä aloit katselemaan (aikanaan) perheen perustamiseen sopivaa miestä?

Vierailija
2/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sä olet rasittava ja vaikea ihminen luultavasti

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, kun ei tuohon ikään ole vielä ehtinyt edes peruskoulua käydä. Edes ensimmäisiä luokkia.

Vierailija
4/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otsikossakin on karmea kielioppivirhe. 35 vuotta, EI 35-vuotta, senkin bimbo.

Jos suhteet katkeavat noin, ois varmaan syytä katsella peiliin ja miettiä mikä  taas meni  pieleen? Onko miesmakusi väärä, annatko vääriä signaaleja,  miten kohtelet kumppaniasi?

Vierailija
5/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi mulla ei ole noin, vaikka äitinä olenkin ihan epäonnistunut. Toi ois niinku että naisena tai ihmisenä ois epäonnistunut.

Vierailija
6/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyyhkistä

Vierailija
7/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama tilanne kuule. Et ole ainoa. :)

Vierailija
8/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin se vaan joillakin menee. Myös minulla vaikka olenkin vähän nuorempi. Kaipa sitä sit on niin viallinen ihminen tai jotain. Minkäs teet, en usko että mikään hokkuspokkus-keino tai mikään muukaan terapia esim. sitä viallisuuttani korjaisi.

Vierailija
9/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi mulla ei ole noin, vaikka äitinä olenkin ihan epäonnistunut. Toi ois niinku että naisena tai ihmisenä ois epäonnistunut.

Oletpas ikävä tai tyhmä ihminen.

Vierailija
10/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samassa tilanteessa. Tiedän että olisin hyvä ja omistautuva äiti ja seurustelukumppani, minulla olisi niin paljon rakkautta jaettavaksi. En ole edes pahannäköinen ja minua on sanottu fiksuksi. Työtön tosin olen. Minkä teet.

Vierailija
11/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuon kuvauksen perusteella miehet ovat yrittäneet vihjata, ettet oikein sytytä seksuaalisesti.

t. Mies

Vierailija
12/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuon kuvauksen perusteella miehet ovat yrittäneet vihjata, ettet oikein sytytä seksuaalisesti.

t. Mies

Ja perustelut tälle...?

Vierailija
13/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei älä sure. Et ole mitenkään huonompi, vaikka sinulla ei tulisi loppuelämänäsi olemaan kumpaakaan. Yksi mielenkiintoisimmista tapaamistani tyypeistä on "vanhapiika", joka totesi 36-vuotiaana, että turha edes yrittää. Hän on elänyt sitten sen jälkeen sellaista elämää, että olen kateellinen. Hän tekee töitä, mutta vain sen verran, että saa elämisen ja matkat maksettua, on käynyt varmaan jokaisessa maassa, jossa nainen uskaltaa yksin matkustaa, eikä hän tuhlaa aikaansa mitättömyyksiin. Hänellä on ystäviä varmaan satoja eri puolilla maailmaa ja kaikki tuntuvat rakastavan häntä.  Ihmisenä hän on... en osaa muuten kuvailla, kuin että raikas. On kuin aurinko siirtyisi huoneeseen, kun hän tulee paikalle. Se, miksi ei aikoinaan "löytänyt" miestä, ei ole minulle koskaan selvinnyt. Tiedän hänen seurustelleen, mutta mitään pysyvää ei tainnut löytyä.

Ei mies ja lapsi määritä ketään.

Sinun pitää vain keksiä kuka SINÄ olet, ilman, että joku muu tekee sinusta jotain.

Vierailija
14/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sä olet rasittava ja vaikea ihminen luultavasti

Oletko sä sinkku? Jos et niin silloin ei kyllä pidä yhtään paikkaansa että ikävä luonne olisi joku yksinjäämisen syy.

Vierailija
15/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet yrittänyt aina liian tasokkaita miehiä.

Laske rimaa niin saat sen pysyvän suhteen.

Vierailija
16/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa. Toivottavasti löydät vielä jonkun. Elämässä on kuitenkin onneksi paljon muitakin asioita, joille voi omistautua. Itse haaveilen aina välillä salaa siitä vapaudesta, mikö minulla olisi vastaavassa tilanteessaa.

Vierailija
17/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

121212 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Entäs ovatko deittisi olleet ihan aviomies- ja perheenisämatskua?

Jos ovat olleet, missä iässä aloit katselemaan (aikanaan) perheen perustamiseen sopivaa miestä?

Ovat mielestäni olleet. Pari on edelleen ainakin naimattomia ja lapsettomia mutta kuitenkin seurustelevat, kolme naimisissa ja perheellisiä. Kai sitä paristakympistä eteenpäin etsii jonkinlaista vakisuhdetta ja 25-vuodesta eteenpäin katselee ja pysyvää suhdetta, miestä jonka kanssa loppuelämä ja lapsetkin jossain vaiheessa. Mulla on ollut kaksi pidempää suhdetta ja kolme lyhyempää suhdetta sen jälkeen kun täytin 25.

Vierailija
18/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oletpas ikävä tai tyhmä ihminen.

Miten niin? Taisi osua sinua johonkin arkaan paikkaan. Miten tyytyväinen oikein lapsettomuuteesi oletkaan?

Vierailija
19/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet yrittänyt aina liian tasokkaita miehiä.

Laske rimaa niin saat sen pysyvän suhteen.

joo on aika outoa tulla jätetyksi kerta toisensa jälkeen, kun naiset kuitenkin ottaa itse selvän enemmistön eroista.

Vierailija
20/76 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

t. Mies

Ja perustelut tälle...?

Ihmettelen samaa. Jos olen vaimomatskua niin kai sitten sytytän seksuaalisesti?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme