Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Crocsit ovat mukavat jaloissa- mutta pitääkö ne jalassa mennä joka paikkaan?

Vierailija
24.04.2018 |

Minulle ne ovat etupäässä postinhaku ja hiekkalaatikko-kengät, mukavat mutta niin typerän ja juntin näköiset etten ikinä menisi niissä esim. risteilylle saati juhliin !

Kommentit (50)

Vierailija
41/50 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän niitä paljon (paitsi talvella). Esim. lähikauppaan ja kioskille voin mennä crocseissa ihan mainiosti. Ihan loistavat ja helpot kesäläpyskät. 

Kolmisen vuotta sitten loukkasin jalkani siten, että ei mitkään muut kengät käynyt jalkaan. Crocseilla pystyin liikkumaan ilman suurempia kipuja. Ja oli tietenkin lomareissu varattuna. Viisi vrk Amsterdamissa crocsit jalassa. Aluksi vähän hävetti kyllä, mutta sitten siihen tottui. Lentokentällä sain pitkiä katseita, mutta paluumatkalla niitäkään en enää edes noteerannut :D. 

Ne pitkät katseet taisi olla mielikuvituksessasi. Lentokentillä ei reissussa rähjääntyneitä tuijoteta, ja muutenkin crocsit sun muut läpyskät ovat ihan yleinen näky Euroopan kaupungeissa.

Tai sitten siellä oli paljon av- mammoja. Täällähän on usein aloituksia siitä, kuinka suomalaiset pukeutuu huonosti ja lentokentillä aina erottaa suomalaiset juuri sen perusteella :D. Enpä tiedä, ehkä se oli se värikin, olivat kirkkaanvihreät, kun en ajatellut ihan loppuun asti silloin tuota kenkäongelmaa.

Vierailija
42/50 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä käytän. Kylmempään vuodenaikaan käytän tosin lähinnä reinoja.

Eikä kiinnosta helvettiäkään mitä joku ajattelee.

Juhliinkin? Sinua ei siis yleinen paheksunta hetkauta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/50 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhut ilmeisesti puutarhakengistä etkä Crocs-tuotemerkistä?

Itse menen Crocseillä joka paikkaan, myös hautajaisiin. Minulla on mustat, kiiltonahkaiset Crocsin korolliset balleriinat joilla olin hautajaisissa.

Lisäksi omistan Crocsin talvikenkiä, nahkasaappaita, korkokenkiä ja erilaisia balleriinoja ja kesäkenkiä. Yhdet loaferitkin on.

Perinteisiä puutarhakenkiä en omista, edes crocsilta.

Mene ap katsomaan Crocsin valikoima ja ylläty 😊

eiköhän tarkotettu ihan niitä perinteisiä krokseja, mitkä kaikki tietää, kumitossut.

Vierailija
44/50 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä monien ilmeisesti tosiaan pitää mennä ne jalassa joka paikkaan. En itse osaa sanoa, kun en ole koskaan crocseja tai sen tapaisia halpiskopioita edes omistanut. Aivan hirveän näköiset, eikä ne nyt niin erityisen mukavat jalassa edes ole.

Vierailija
45/50 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä menin synnyttämäänkin crocsit jalassa sekä myös esim. hautajaisiin. Miksi eivät kävisi mihin tahansa, siinä kuin muutkin jalkineet, en tajua. 

Minäkin synnytin Crocsit jalassa. Ne sairaalan läpsykät ovat inhottavia. Tosin virittelin ne jalkaani vasta sisätiloissa, kun oli tammikuu ja erittäin liukasta.

Vierailija
46/50 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap leikkii hiekkalaatikossa.

Vierailija
47/50 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Vierailija
48/50 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on Crocsit mökkikenkinä. Kätevää, kun voi tuupata veneen vesille järvestä käsin (matala ranta, saarimökki). Ne eivät myöskään ole liukkaat märällä, toisin kuin aiemmat feikit, joilla sai luistella. Eri kumiseos tms?

Vierailija
49/50 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette vissiin puhu aidoista Crocseista vaan rokseista.

Vierailija
50/50 |
18.09.2019 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä käytän aina crokseja. Onneksi täällä maalla saa käyttää sellaisia vaatteita ja kenkiä mistä itse tykkää.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän viisi kolme