Crocsit ovat mukavat jaloissa- mutta pitääkö ne jalassa mennä joka paikkaan?
Minulle ne ovat etupäässä postinhaku ja hiekkalaatikko-kengät, mukavat mutta niin typerän ja juntin näköiset etten ikinä menisi niissä esim. risteilylle saati juhliin !
Kommentit (50)
Paha tilanne, jos aikuinen joutuu olemaan hiekkalaatikolla.
Minä käytän. Kylmempään vuodenaikaan käytän tosin lähinnä reinoja.
Eikä kiinnosta helvettiäkään mitä joku ajattelee.
Taidankin laittaa ihan piruuttani Crocksit jalkaan.
Lähden kohta hakemaan grafiikkavedosta kehystämöstä.
Minä menin synnyttämäänkin crocsit jalassa sekä myös esim. hautajaisiin. Miksi eivät kävisi mihin tahansa, siinä kuin muutkin jalkineet, en tajua.
Leikkiikö ap vielä hiekkalaatikossa.
Vierailija kirjoitti:
Taidankin laittaa ihan piruuttani Crocksit jalkaan.
Lähden kohta hakemaan grafiikkavedosta kehystämöstä.
Vau! Ihan grafiikkavedosta ja kehystämöstä! HUH!
Sinulle niin, jollekin toiselle toisin.
Mitä hiton väliä sillä on kellekkään millaisissa kengissä muut liikkuu?
Kyllä.
Ne sopivat joka paikkaan. Paitsi niille turhantärkeille wannabe-stylisteille.
Ei tulis kyllä mieleenkään hakea postia crockseissa, joku raja nyt junttiudellekin ap! Miten kehtaat? Miettisit edes vähän mitä muut ajattelee siitä et haet postia tuollaisissa kengissä. Noloa. Onneks et asu meidän naapurissa, leimaisit vielä koko korttelin.
Käytän arjessa kyllä vaikka kaupassa jne.
Töissä sisäkenkinä.
Häiritseekö? Voi harmi.
En kyllä tunne yhtään ihmistä, joka menisi Crockseissa "joka paikkaan". Joskus kymmenen vuotta sitten niitä näki paljon enemmän, nyt hyvin harvoin missään muualla kuin roskisreissulla.
Crocksit ovat ehkä epämukavimmat kengät mitkä tiedän, ennemmin vetelen vaikka paljain jaloin
Vierailija kirjoitti:
Minä menin synnyttämäänkin crocsit jalassa sekä myös esim. hautajaisiin. Miksi eivät kävisi mihin tahansa, siinä kuin muutkin jalkineet, en tajua.
Hautajaiset ovat juhla, ja juhlassa kunnioitetaan tilaisuutta juhlapukeutumisella. Crocsit eivät kuulu juhlapukeutumiseen. Jossain poikkeustilanteessa niitä voi käyttää, esim. jos jalka on turvonnut muodottamaksi.
Synnytykseen mennessä tai kaupassa käydessä ihan sama, mitä jalassa on, mutta juhlissa kohteliaisuuteen kuuluu juhlavampi vaatetus.
Mä pidän Crocseja lähinnä omassa pihassa ja telttaillessa, mutta olenpa kerran ollut baarissakin ne jalassa (kaverit pakotti).
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hautajaiset ovat juhla, ja juhlassa kunnioitetaan tilaisuutta juhlapukeutumisella. Crocsit eivät kuulu juhlapukeutumiseen. Jossain poikkeustilanteessa niitä voi käyttää, esim. jos jalka on turvonnut muodottamaksi.
Synnytykseen mennessä tai kaupassa käydessä ihan sama, mitä jalassa on, mutta juhlissa kohteliaisuuteen kuuluu juhlavampi vaatetus.
Mä pidän Crocseja lähinnä omassa pihassa ja telttaillessa, mutta olenpa kerran ollut baarissakin ne jalassa (kaverit pakotti).
Jos pariisilainen muotiguru sanoisi että crocsit kuuluvat juhlapukeutumiseen, olisit varmaan heti toista mieltä.
Osaatko ajatella itse ollankaan.
Crocsit ovat nopeat puutarha- ja roskienvientikengät.
Niillä ei ole turvallista ajaa autoa. Heitin omat kulahtaneet kaksi paria viime kesän alussa pois ja yritän elää kohta toista kesää ilman. Jotkut nopeat pistokkaat ovat kyllä kätevät, mutta crocsit elivät jo aikansa. Roskat vien puolison crocsit jalassa.
Ohis: isolla alkukirjaimella Crocsit, kun kyse aidosta tuotemerkistä, pienellä crocsit, kun jäljitelmiä.
Itselläni muutama pari crocseja.
Minusta korkkarit on juntin näköset, kaikenlisäksi ne pahoinpitelee jalkoja, toisin kuin crocsit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos pariisilainen muotiguru sanoisi että crocsit kuuluvat juhlapukeutumiseen, olisit varmaan heti toista mieltä.
Osaatko ajatella itse ollankaan.
En seuraa pariisilaisia muotiguruja. Osaan ajatella itse, mutta osaatko sinä?
No, en nyt sanoisi, että ovat kovin mukavat. Mutta tuli aikoinaan ostettua ja kestävät ovat kyllä olleet.
Ne on kyllä rumimmat kengät, mitä tiedän. Ihme sämpylät.