Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Riita miehen kanssa, kun tapasin eilen exäni

Vierailija
24.04.2018 |

Enkä sanonut siitä heti miehelle. Jos taas olisin sanonut tavanneeni exäni, olisi siitäkin tullut riitaa.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai nyt täällä ollaan sitä mieltä, ettei eksien kanssa saa missään nimessä olla yhteyksissä kun on uudessa parisuhteessa? :D

Kyllä minä sekä poikaystäväni ollaan pidetty enemmän tai vähemmän yhteyttä eksiimme suhteen aikana. Ei siinä ole mitään sen ihmeellisempää kuin muiden vastakkaisen sukupuolen edustajien näkemisessä. Miksi lähtisin pettämään jo kokeillun ja epäsopivaksi todetun kanssa? :D

Ap:n mies on epävarma ja mustasukkainen, kannattaa puhua hänen kanssaan siitä, ettei huoleen ole aihetta. Riidan aloittaminen on turhaa, ei epävarmuudelleen yhtäkkisesti mitään voi.

Vierailija
22/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joskus on parempi puhua ulkopuolisen kanssa ja saada ulkopuolisen mielipiteen.

Niin exähän se on ulkopuolinen. Jeesus miten typerää porukkaa :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hola56 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus on parempi puhua ulkopuolisen kanssa ja saada ulkopuolisen mielipiteen.

Niin exähän se on ulkopuolinen. Jeesus miten typerää porukkaa :)

Onhan se ja kyllä mä ainakin uskallan sanoa exälleni mielipiteeni asioihin joista hän mulle avautuu ja päinvastoin. Auttaa myös näkemään omat virheensä.

Vierailija
24/24 |
24.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tietty hieman eroa siinä onko exän kanssa oltu yhdessä muutama kuukausi tai 15 vuotta. En itse ole missään yhteydessä yhteenkään exään, käytännöntasolla on aivan se ja sama onko nämä exät hengissä vai hautausmaalla kuopassa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä