Tummat, ryppyiset silmänaluset (tai silmäpussit...)
Olen 24 vuotias nuori nainen ja mulla on ihan järkyttävät tummat, ryppyiset silmänaluset ja siis oikeen kunnon silmäpussit. Ne on ihan perintönä tullut osittain ja osittain taas varmaan johtuu stressaavasta kolmivuorotyöstä, jatkuvasta unenpuutteesta ja liiallisesta näytepäätetyöskentelystä. Nää mun silmänaluset on oikeasti se mitä inhoan eniten ulkonäössäni. Enkä osaa yhtään peittää niitä. Nää saa näyttämään mut varmaan ainakin 10v vanhemmalta mitä oikeasti olen.
Olen hirveän kalpea, pitäisikö siis sen silmänalusilla tarkoitetun peitevoiteen olla astetta vaaleampaa kuin muu iho? Ja mitkä tuotteet/miten niitä kannattaisi peittää, kun nuo rypyt hankaloittaa sitä tosi kovasti. Vinkkejä/tuote-ehdotuksia tai jotain kaipailisin.
Kommentit (7)
Mulla auttoi fillerit. Muu elämä kuntoon ensin, tietenkin, mutta sukurasitteesta en päässyt eroon muulla.
Kokeile Remescar :voidetta. On kallista, mutta hintansa arvoista.
Ja onks sulla allergiaa, se kanssa tekee ton.
Vierailija kirjoitti:
Ja onks sulla allergiaa, se kanssa tekee ton.
Koita ottaa allergialääke, ja kato onko sillä vaikutusta, mulla se auttaa kanssa.
No kokonaan näistä en luultavasti tule koskaan pääsemään eroon. Äidilläni on samanlaiset.
Kolmivuorotyö ei oikein sovi mulle ja aiheuttaa uniongelmia, mutta tällä hetkellä ei mahdollisuutta vaihtaa työpaikkaa/alaa. Mä haluaisin vain oppia peittämään nää edes joten kuten, tuntuu että monesti teen enmmän hallaa kun oon jälkikäteen kattonut kuvista mun peittely-yrityksiä...
Allergialääkkeistä oon syönyt keväisin, mutta en ole ainakaan nähnyt mitään muutosta sen aikana.
ap
Vierailija kirjoitti:
No kokonaan näistä en luultavasti tule koskaan pääsemään eroon. Äidilläni on samanlaiset.
Kolmivuorotyö ei oikein sovi mulle ja aiheuttaa uniongelmia, mutta tällä hetkellä ei mahdollisuutta vaihtaa työpaikkaa/alaa. Mä haluaisin vain oppia peittämään nää edes joten kuten, tuntuu että monesti teen enmmän hallaa kun oon jälkikäteen kattonut kuvista mun peittely-yrityksiä...
Allergialääkkeistä oon syönyt keväisin, mutta en ole ainakaan nähnyt mitään muutosta sen aikana.
ap
Syynä on sun kolmivuorotyö ja uniongelmat. Koita YSL valokynää. Mut oikeesti, väsymyksen ja unenpuutteen kyllä näkee kasvoista, ei sitä pysty kunnolla peittämään, koita saada paremmin nukuttua.
Kyllä kenellä tahansa tulee tommosessa tilanteessa silmäpussit. Ihan suosittelen kunnon unia, niin ne lähtee. Ja kolmivuorotyö nyt vaan tekee ton. Eli unta nyt vaan.