Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onkohan mahdollista päästä lääkevieroitukseen kipulääkkeistä? Onko kenelläkään kokemusta/tietoa? Vieroitus yksin tuntuu mahdottomalta

Vierailija
23.04.2018 |

Olen menossa isoon leikkaukseen, jota odotellessani olen jo lähes pari vuotta käyttänyt vahvoja opiaatteja. Sen leikkauksen pitäisi poistaa nuo kivut. Minua pelottaa jo nyt tuo lääkkeistä vieroittautuminen. Mieluiten tahtoisin johonkin vieroituslaitokseen, jossa vieroitus tehtäisiin valvonnan alaisena ja olisi muitakin riippuvaisia tukena, jotta saisin vertaistukeakin tähän noloon ongelmaan sitten.

Onkohan minulla minkälaiset mahdolliset päästä moiseen vieroitukseen? Pääseekö lääkärien määrämien lääkkeiden vieroitushoitoon miten helposti vai ovatko nuo kuntoutusjaksot ainoastaan ns. oikeille narkkareille, jotka ostavat huumeensa kadulta? Mitä eroa sillä muka on vieroittumisen vaikeuden suhteen, että mistä ne lääkkeet/huumeet on hankittu? Yhtälailla vahva koukku se silti on ja vieroitus ahdistavan vaikeaa. Kaipaisin kipeästi neuvoja, etten turhaan nolaisi itseäni lääkäreille kysellessäni vieroitusjakson perään jos sellaiset ovat tilanteessani turha haave..

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääset varmasti. Ota puheeksi lääkärisi kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä lääkettä olet käyttänyt?

Vierailija
4/4 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota varman päälle ja mene minnesotahoitoon.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän