Paljastiko Cheek olevansa rakastunut?
Katsoin juuri EVS ja Enbusken kysyessä Cheekin rakastumisesta, kiersi kysymyksen aika näkyvästi. Nauroi vastaukselle jopa itsekin :D voiko tästä päätellä Cheekin olevan rakastunut johonkin? Eikös se kirjassa kertonut, et on rakastunut kahteen naiseen ainoastaan, onko nyt kolmas? Huomasiko muut mammat saman?
Kommentit (38)
Kyllä minun mielestä ainakin voi jotain päätellä. Marraskuussa myönsi Ellessä, ettei ole rakastunut eikä siksi ole alkanut seurustella kenenkään kanssa. Hän olisi voinut olla samoilla linjoilla, jos rakkautta ei elämässä ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei salettiin ole mikään missi, johon se on rakastunut :D Beatahan deittaa sitä paitsi Pikku G:tä! Ei Jare rakastu mihinkään missiin, nämä ovat sille vaan viihdettä, on myös itse näin kertonut!
Missit ovat hänelle viihdettä. Ei yhtään ala-arvoisesti puhuttu naisista. Ja ihan kuin tämä tekisi Jaresta jotenkin paremman? Ihme sädekehän kiilloitusta, todella limainen.
Ja misseille Cheek on viihdettä. Saihan tää viimeisinkin suttura salasuhteelta just sen mutä hakikin, julkisuutta. Ihan yhtä ala-arvoisesti ne naisetkin tuossa pelissä käyttäytyy, mutta tietty mammapalstalla kivitetään vaan mies.
En niputtaisi noin karkeasti kaikkia missejä samaan ryhmään, se on tosi typerää. Osa misseistä on toki julkisuuden kipeitä tyrkkyjä, mutta joukossa on myös fiksuja ja päämäärätietoisia naisia, jotka ovat korkeasti koulutettuja.
No eihän se niputakkaan. Se puhuu niistä misseistä ja malleista jotka sen ympärillä pyörii. Ei se ole missään väittänyt että kaikki missit ja mallit ois samanlaisia.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minun mielestä ainakin voi jotain päätellä. Marraskuussa myönsi Ellessä, ettei ole rakastunut eikä siksi ole alkanut seurustella kenenkään kanssa. Hän olisi voinut olla samoilla linjoilla, jos rakkautta ei elämässä ole.
Eli ei saa sanoa Enbuskelle että rakastaa elämää, kun marraskuussa sanoi eri tavalla ellessä...
Up. On koko ajan myöntänyt ettei ole nyt ketään, jos toimittajat on tätä asiaa kysynyt. Miksi kierrellä asiassa, jos rakkautta ei olisi? Miksi ei olisi edelleen myöntänyt, ettei sitä ole? Joten Cheek ei halunnut kertoa suoraan, että on rakastunut! Huomasivat sen nyt koko yleisö sekä juontajat ja Cheek itsekin repesi vastauksestaan :)
Täällä taas jotkut mammat yrittävät viimeiseen asti uskoa, että ei Cheek ole rakastunut! Ette te sitä miestä saa, kyllä Cheekin sydän sykkii nyt johonkin muualle kuin mamma palstoilijoille!
Vierailija kirjoitti:
Täällä taas jotkut mammat yrittävät viimeiseen asti uskoa, että ei Cheek ole rakastunut! Ette te sitä miestä saa, kyllä Cheekin sydän sykkii nyt johonkin muualle kuin mamma palstoilijoille!
....tai naisille yleensäkään
Vierailija kirjoitti:
Sykkii sykkii. Ei siitä kauan ole kun varmana tietona jaettiin että Cheekistä on tulossa isä ja se seurusteli venäläistaustaisen naisen kanssa. Ja syksyllä hehkui rakkauttaan kun lisäsi sydämen ig-kuvansa alle ja käytti paitaa jossa oli nainen printattuna. Samaan aikaan hän kuitenkin kertoi ellelle, ettei ole rakastunut.
Mulle on ihan sama Cheekin rakkauselämä, mutta nää teidän "varmat tiedot" on huvittavia. Milloin se on homo ja milloin sillä on pulla uunissa.
Vierailija kirjoitti:
Up. On koko ajan myöntänyt ettei ole nyt ketään, jos toimittajat on tätä asiaa kysynyt. Miksi kierrellä asiassa, jos rakkautta ei olisi? Miksi ei olisi edelleen myöntänyt, ettei sitä ole? Joten Cheek ei halunnut kertoa suoraan, että on rakastunut! Huomasivat sen nyt koko yleisö sekä juontajat ja Cheek itsekin repesi vastauksestaan :)
Voi elämä. Suosittelen perehtymään paremmin Jaren haastatteluihin, voi joku juttu aueta sullekin.
Tuolla vastauksellahan stopattiin jatkokysymykset. Jos se ois sanonut että ei ole rakastunut, Tuomas ois tarttunut siihen että miksi ei. Jos se puolestaan ois myöntänyt olevansa rakastunut Tuomas ois tarttunut siihenkin. Evs on live ja siinä pelataan sen mukaan.
Eipä tässä mitään arvailuja ole, herra itse ”myönsi” rakkauden! Eiköhän Cheek itse tiedä, mikä on totuus. Tiedän kuitenkin sen, ettei hän läpällä tollaisia asioita puhu, kun tietää et lööpit tulee samantien! Ps: rakastunut voi olla vaikka ei seurustelisikaan!! Näin tässäkin tapauksessa!!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No ei salettiin ole mikään missi, johon se on rakastunut :D Beatahan deittaa sitä paitsi Pikku G:tä! Ei Jare rakastu mihinkään missiin, nämä ovat sille vaan viihdettä, on myös itse näin kertonut!
Missit ovat hänelle viihdettä. Ei yhtään ala-arvoisesti puhuttu naisista. Ja ihan kuin tämä tekisi Jaresta jotenkin paremman? Ihme sädekehän kiilloitusta, todella limainen.
Ja misseille Cheek on viihdettä. Saihan tää viimeisinkin suttura salasuhteelta just sen mutä hakikin, julkisuutta. Ihan yhtä ala-arvoisesti ne naisetkin tuossa pelissä käyttäytyy, mutta tietty mammapalstalla kivitetään vaan mies.
En niputtaisi noin karkeasti kaikkia missejä samaan ryhmään, se on tosi typerää. Osa misseistä on toki julkisuuden kipeitä tyrkkyjä, mutta joukossa on myös fiksuja ja päämäärätietoisia naisia, jotka ovat korkeasti koulutettuja.
No eihän se niputakkaan. Se puhuu niistä misseistä ja malleista jotka sen ympärillä pyörii. Ei se ole missään väittänyt että kaikki missit ja mallit ois samanlaisia.
Sinä yleistit ja se on tosi typerää. Miksi sinua ylipäätänsä kiinnostaa noin paljon Cheekin naiskuviot, se ei ole normaalia.
Voi elämän kevät taas kerran näitä palstan Cheek faneja.
Jare on aika varmasti rakastunut, mutta ei vaan ole oikea aika suhteelle. Eiköhän rakkauden henkilöllisyys selviä syksyllä, kun ura on paketissa. Ei rakkaus tarkoita sitä, että seurustellaan ja on nainen vierellä. Olen itsekin ollut rakastunut mieheen, jonka kanssa vasta alettiin olemaan monen vuoden päästä, kun aika oli oikea! Tollainen keikkatahti koko kevään ja kesän ei ole millään tavalla oikea aika vakavoitumiseen ja uskon heidän tämä tiedostavan.
Lähetä terveisesi -ketjun runomies on Cheek.
Ei rakastuminen tosiaan tarkoita et seurustellaan. Olen minäkin rakastunut mieheen joka on YK joukoissa ja siksi ei seurustella. Tunteille ei vaan voi mitään, mutta järkeä on hyvä käyttää. Jare tuskin on mikään tyhmä näissäkään asioissa, eikä varmasti rakkauden kohdekaan. Ura eka pakettiin ja sitten vakavoitumaan on minun ehdotus!
Eiköhän naisesta ole seuraavassa kirjassa tai elokuvassa :) ”nää kirjat ja leffat on tulossa vielä” leffa jäi niin kesken et jatkoa on varmasti luvassa!
...tai biisissä mikä ilmeisesti on tuloillaan :) sanoista saa aina oikean kuvan asioista ja siks tykkään keekin sanoituksista. Kertoo aina omasta elämästä.