Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen on/ovat kummisi? Entä mahdollisten lasten kummit? Tai oletko itse kummi?

Vierailija
23.04.2018 |

Onko sinulla läheiset välit kummiisi? Onko kummisi sukulaisesi tai vanhempien ystäviä? Minkä ikäisiä he ovat? Kuinka useit näette vai näettekö ollenkaan? Olisitko toivonut erilaisia kummeja? Entäpä lastesi kummit? Tai oletko itse kummi? Kunnon kummi-keskustelu :DD Olen hokenut kummi-sanaa niin paljon, että se on alkanut kuulostamaan oudolta.

Minun kummini ovat jo iäkkäitä. He olivat myös äitini kummeja tai no ovat edelleenkin. He ovat pariskunta ja ovat olleet minulle kuin isovanhemmat. Toinen mummoistani ja isoisästäni kuoli ennen syntymää, joten tästäkin syystä he ovat tavallaan korvanneet yhdet isovanhemmat. Meillä on ollut aina läheiset välit ja he ovat auttaneet minua monissa asioissa. Aina olen saanut mennä yökylään ja nän parikymppisenä käyn heillä edelleen yökylässä. Heillä ei ole omia lapsia. Toinen kummeistani on sukua minulle, mutta ei erityisen läheistä.

Yleensä tuntuu, että monille kummit ovat jääneet vieraammiksi ja useimmiten olleet vanhempien ystäviä, jotka on mahdollisesti jääneet matkan varrella pois.

Itse en ole kummi tai minulla ei ole omia lapsia. Nyt saa kertoa omia kummi-tarinoita :D Tehdään tästä mielenkiintoinen kummi-keskustelu! (0 kommenttia..:D)

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voidaan toki kertoa kummitustarinoitakin, jos ei muuten saada keskustelua. :D

Ap

Vierailija
2/3 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummini ovat äitini sisko miehensä kanssa, ja isäni veli vaimonsa kanssa. Ei meillä mitenkään hirveän läheisiä välejä ole. Iältään kummini ovat n. 60-80-vuotiaita. Näemme aika harvoin, ei oikeastaan ollenkaan. Varmaan viimeksi rippijuhlissani. Niistä on n. 15 vuotta aikaa.

En itse ole kenenkään kummi. Minua on kyllä pyydetty kummiksi, mutta en suostu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on neljä kummia. Setäni ja hänen ex-vaimonsa. Periaatteessa ex-vaimo on ollut enemmän elämässäni kuin tuo setä. Sitten on enoni ja hänen vaimonsa keiden kanssa en ole vuosiin ollut tekemisissä...

Itselläni on kaksi kummilasta. Tätini tytär jota rakastan älyttömästi ja olen tekemisissä mahdollisimman paljon, vaikka välimatkaa onkin. Sitten on minun ja mieheni yhteinen kummipoika joka on hänen siskonsa. Leikin pojan kanssa aina kun näen, mutta tuntuu, että minua pyydettiin kummiksi vain muodon vuoksi, sillä miehen sisko ei tunnu pitävän minusta juurikaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme yhdeksän