Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Tällaisen havainnon olen tehnyt että silloin hurahdellaan milloin merkkivaatteisiin ja milloin raakakakkujen tekoon! Mihin te olette hurahtaneet?

Ap odottaa esikoistaan ja pohtii tulevaa vauvavuotta 🤔

Sivut

Kommentit (198)

Vierailija

Ei vauva-aikana ehdi hurahtaa mihinkään. On luksusta, jos saa joskus leikata kyntensä. Silloinkin vauva keskeyttää itkullaan.

Vierailija

Toivottavasti en mihinkään. Eipä ole äippäily-lifestylejutut mua varten. Inhoan muutenkin kulutusvalintoihin perustuvaa imagonrakentamista. Vauvavuoden aion viettää opiskelen. Mies jää kotiin, eikä todennäköisesti tule hurahtamaan sen enempää merkkivaatteisiin kuin raakakakkuihinkaan. t. Esikoistaan odottava kyyninen av-mamma

Vierailija

Karkin syömiseen. Painan varmaan pari kiloa enemmän nyt kun silloin kun päästiin sairaalasta ja vauva on vasta alle 3kk.

Vierailija

Merkkiulkovaatteisiin, pitkään imetykseen ja perhepetiin.
Nyt lapsi alakoululainen, todella fiksu ja tasapainoinen.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei vauva-aikana ehdi hurahtaa mihinkään. On luksusta, jos saa joskus leikata kyntensä. Silloinkin vauva keskeyttää itkullaan.

Sitä mäkin mietin, mutta silti tulee vastaan somessa näitä supermammoja jotka pyörittää just jotain kakkubisnestä :D
Ap

Vierailija

En kyllä hurahtanut mihinkään. Vauvan kanssa oli helppoa joten käytin aikaa Vauvan nukkuessa työntekoon kotoa käsin ja koiran kanssa touhuiluun. En siis mihinkään uuteen asiaan. Ehkä olisin keksinyt jonkun uuden harrastuksen jos esimerkiksi työnteko ei olisi ollut mahdollista. :)

Vierailija

Nojaa, ehkä sellaiseen yleiseen vauvahattaraan, ainakin vähän. Vaatteet tulivat jossain vaiheessa, kun oli ihaninta maailmassa nähdä oma rakas lapsi kauniissa vaatteissa mieluummin kuin rumissa. Oli myös aikaa miettiä garderobia niin että kaikki sopi hyvin yhteen, itse en siis määrällisesti ostanut paljon mutta laatu oli hyvää. Sai niistä myös omansa aika hyvin pois sitten kun myi eteenpäin ja ompelin myös jonkin verran itse. Vauva-aikaa kaipaan muuten, mutta en sitä jatkuvaa yöheräilyä...Jos sen olisi saanut kokea aina hyvin nukkuneena ja virkeänä niin olisi ollut ihanin ajanjakso elämässä.

Vierailija

Mun juttu oli vaniljajäätelö. Vaikka maailma kaatuisi, sitä piti saada. Joskus meni litran pakkaus päivässä. Yleensä en edes pidä vanijan mausta, mutta raskausaikana vain vaniljajäde kelpasi.

Vierailija

Minä en hurahtanut odotusaikana mihinkään muuhun kuin alkoholittomuuteen, mikä on itsestäänselvyys.

Jos hurahtamiseksi luokitellaan valkoisten kietaisupaitojen kirppareilta hamstraus, myönnän hurahtaneeni.

--

Kun lapsi syntyi, elin lapsentahtisesti.

Onko se hurahdus? En tiedä.

Hyvin meni kuitenkin silloin joskus lähes 13 vuotta sitten.

Sivut

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat