Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka löysitte vauvan aihe vapaan?

Vierailija
23.04.2018 |

Joku tuossa juuri kysyi millaisia ihmisiä täällä on läsnä ja kaikenlaisia ihmisiähän täältä löytyy. Myös miehiä, mikä ilo :) Mutta miten löysitte tänne? Itse en edes muista enää, mutta monia vuosia sitten.

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni etsiskelin Googlella jotain metsälenkkeilyyn liittyviä keskusteluja, ja yksi linkki vei tämän palstan kyseistä aihetta käsittelevään ketjuun (joka oli vuoden 2009 syyskuulta). Tämä tapahtui muistaakseni vuoden 2011 helmikuussa.

Vierailija
22/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein jotain käsittämättömän tyhmää ja hain siihen vertaistukea netistä. Google löysi täältä keskustelun samanlaisesta typeryydestä jonka itse tein ja sen jälkeen olenkin roikkunut täällä säännöllisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ajaattelin että verorahat käytetäään herrojen metkuiihin ja kaikki järkevätt ihmiset ovat tääällä.

Vaikkka olin aliupseeri niin aina nukuin niiden muiden rinnnalla, en kosskaan johtajiston teltassa. Taidoinn aina olla osa joukkuetta.

Vierailija
24/24 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ajaattelin että verorahat käytetäään herrojen metkuiihin ja kaikki järkevätt ihmiset ovat tääällä.

Vaikkka olin aliupseeri niin aina nukuin niiden muiden rinnnalla, en kosskaan johtajiston teltassa. Taidoinn aina olla osa joukkuetta.

Vaikkka olikin p"ska kunto.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kahdeksan neljä