Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä typerä kuski!!

Vierailija
23.04.2018 |

Miksi tulet maantielle kolmion takaa suoraan jonkun auton eteen, vaikka selvästi näit että olen tulossa ja takanani oli toinen auto?

Miksi ajat 120 alueella 70?

Miksi ajaessa peilaat itseäsi ja teet tästä johtuen silmukka-ajoa?

Miksi ohitat ylinopeudella ja kuitenkaan et voita sillä aikaa yhtään? Jäät aina siis esim. samoihin valoihin?

Miksi ajat ohituskaistalla alinopeutta ja näin tukit liikennettä?

Miksi ohitat ja sitten uhkarohkeasti tulet saman tien eteen poistumaan moottoritieltä/maantieltä?

Miksi ylipäätään vaarannat liikennettä näillä typerillä vedolla? Nämä kaikki sain todistaa viikonlopun aikana ja kyllä suoraan sanottuna vi*utti. Kyllä sai jarruja painella ja henkensä kaupalla tuolla ajella.

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastasit kysymyksiin itse. Koska olen typerä.

Vierailija
2/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siksi kun olen ihminen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luoja loi sinusta virheettömän ja me muut joudumme tyytymään vähän heikompaa tasoon ja teemme virheitä.

Vierailija
4/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko teit facebook jaon ja soitit iltapäivälehtiin?

Vierailija
5/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos nämä kuskit eivät lue tätä palstaa, he ovat taatusti sinua (ja tietysti myös minua) viisaampia.

Vierailija
6/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tulet maantielle kolmion takaa suoraan jonkun auton eteen, vaikka selvästi näit että olen tulossa ja takanani oli toinen auto?

Tähän en ole syyllistynyt.

Koska autoni sanoo plim plom, enkä ole varma että mistä helvetistä se tällä kertaa johtuu. Saattaa myös kaasupoljin jumittaa ja joutuu ajamaan varovaisesti. Terveisiä vain kaikille sähköisten järjestelmien suunnittelijoille.

Yritän säätää taustapeiliä.

Miksi ohitat ylinopeudella ja kuitenkaan et voita sillä aikaa yhtään? Jäät aina siis esim. samoihin valoihin?

Ei ollut tarkoitus. Olin hieman ajatuksissani.

Harvemmin tulee näin tehtyä. Joskus nopeus tipahtaa huomaamatta, koska automme ei ole vielä minulle tuttu ja olen ajanut ajokortin vastikään aikuisiällä.

Miksi ohitat ja sitten uhkarohkeasti tulet saman tien eteen poistumaan moottoritieltä/maantieltä?

Ajoin minulle tuntematonta reittiä ja poistumisramppi tuli yllätyksenä.

Miksi ylipäätään vaarannat liikennettä näillä typerillä vedolla? Nämä kaikki sain todistaa viikonlopun aikana ja kyllä suoraan sanottuna vi*utti. Kyllä sai jarruja painella ja henkensä kaupalla tuolla ajella.

Pyrin kyllä itse jättämään reilut turvavälit ja pysymään rauhallisena, vaikka joku muu hieman töpeksisi. Aina ei ole kyse vittumaisesta käyttäytymisestä, vaan siitä, että autoja ajavat ihan tavalliset ihmiset, joilla on omia heikkouksia ja vahvuuksia.

Vierailija
7/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset ei opi koskaan, toiset vasta iän myötä.

Terveisin

Iän myötä oppinut.

Vierailija
8/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

”Miksi ajat 120 alueella 70”

Paljon yleisempi ja suurempi ongelma on: ”Miksi ajat 120 alueella 140 ja hiillostat ohituskaistalla edessä ’alinopeutta’, eli 125 km/h ajavan puskurissa kiinni kun tämä ohittaa hitaampaa liikennettä?”

Noin yleisesti, n. 40% kaikista autoilijoista on niin asennevammaisia mu**ja, että heiltä pitäisi ottaa ajo-oikeus pois pysyvästi.

Vierailija
9/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikset ruuhkaisessa liikenneympyrässä näytä vilkkua (korkeintaan vähän tavan vuoksi jo kun auto on melkein ulkona ympyrästä)ja annat mun seistä typerän näköisenä reunassa odottamassa omaa vuoroa, koska pysähdyn jos oletan että auto ei mene seuraavasta liittymästä ulos.

Vierailija
10/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myös: miksi kaikki jonossa ohittaa minut ihan hermona, kun ajan 60 tiellä 70 (60 en edes viitsi koska tunnen hiillostuksen takanani)?

Vierailija
11/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tohon viime hetken poistumiseen rampille on helppo vastata. Ensinnäkin turvavälit unohtuu ihmisiltä, ei pääse väleihin. Toisekseen jostain kumman syystä liikenne näiden ramppien kohdalla hidastuu ja puuroutuu, ei pääse väleihin. Siksi on pakko ohittaa ja tehdä uhkarohkeita väleihin syöksyjä.

Vierailija
12/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen siis kortin omistanut 9 kk ja en nyt todellakaan tarkoita että olisin täydellinen. Nuo tilanteet eivät olleet vahinkoja vaan suoraan täysin ajattelemattomuutta sekä tahallisia. Ajaessa ei todellakaan tarvitse peilata eikä noissa ohituksissa ole mitää järkeä

Ap

Vierailija
13/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska autoni sanoo plim plom, enkä ole varma että mistä helvetistä se tällä kertaa johtuu. Saattaa myös kaasupoljin jumittaa ja joutuu ajamaan varovaisesti. Terveisiä vain kaikille sähköisten järjestelmien suunnittelijoille.

1. Eiköstä ole aika vaarallista ajaa autolla jossa kaasu jumittaa jookosta joo. Varmaan myös laitonta ja liikenteen vaarantamista.

2. Eiköstä peilit pitäisi säätää ennen lähtöä. Jälleen tahallista liikenteen vaarantamista.

3. Pitäisikö keskittyä ajamiseen eikä muuhun...

Vierailija
14/14 |
23.04.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tähän en ole syyllistynyt.

Harvemmin tulee näin tehtyä. Joskus nopeus tipahtaa huomaamatta, koska automme ei ole vielä minulle tuttu ja olen ajanut ajokortin vastikään aikuisiällä.

Ajoin minulle tuntematonta reittiä ja poistumisramppi tuli yllätyksenä.

Pyrin kyllä itse jättämään reilut turvavälit ja pysymään rauhallisena, vaikka joku muu hieman töpeksisi. Aina ei ole kyse vittumaisesta käyttäytymisestä, vaan siitä, että autoja ajavat ihan tavalliset ihmiset, joilla on omia heikkouksia ja vahvuuksia.

"Yritin säätää taustapeiliä"

Se pitäisi säätää jo ennen lähtöä ja todellakin puhuin nimenomaa peilaamisesta. Romaninainen otsahiuksia laittoi ja meikkiä korjaili. Kaveri huomasi kun samalla putputti edessä ja huikkasi että mitä tuo kuski oikein tekee.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme viisi